16 võimalust, kuidas kasvatada oma Instagrami kaasatust juba täna!

Kes meist ei sooviks, et tema Instagrami postitus saaks suurema nähtavuse? Sind kindlasti huvitab, kuidas orgaaniliselt rohkemate inimesteni jõuda. Eks?!

Sellest artiklist leiad 16 näpunäidet, kuidas parandada oma Instagrami sisu orgaanilist nähtavust, kulutamata reklaamidele sentigi.

Miks on Instagrami orgaaniline levik ja postitustega kaasamine oluline?

Instagram on olnud ja on jätkuvalt üks parimaid sotsiaalmeedia platvorme kasutajate kaasamise osas. Instagramil on 2022. aastal üle miljardi aktiivse kasutaja kogu maailmas. Väga suur hulk Eesti noori ja täiskasvanuid on ka just sellele kanalile truud. Kuigi jah, noored vaatavad aina rohkem TikTok’i poole. Ja no ma ei oleks aus, kui ei ütleks, et minu enda turundusarsenalis ei ole Instagram veel ülemäära häid tulemusi toonud. Minu oskamatus? Kes teab, kuid kui ei proovi, ega siis teada ka ei saa, eks 🙂

Instagrami algoritm premeerib kaasamist, mis tähendab, et turundajad, kes raiskasid raha võltsjälgijate ostmisele, kahjustavad tegelikult nende konto üldist kaasamist – võltsjälgijad lihtsalt ei laigi ega kommenteeri nende postitusi. Kui sina kasvatasid oma jälgijaskonna aga ausal teel, on tunduvalt suurem võimalus, et sinu Instagrami postitustega su jälgijad ka kaasa tulevad.

Konto jälgimise loomine orgaanilise Instagrami sisuga meelitab vaatajaid, kes on sinu brändist tõeliselt huvitatud, mis on hea uudis sinu postituse lõpptulemusele.

Kuidas saada rohkem orgaanilist kaasatust Instagrami voo postituste jaoks?

Mida näed esmalt Instagrami avades? Ok, no esiteks on jah Instagram Storyd. Kuid seejärel koha ajajoon ja sama kehtib ka kõigi teiste Instagrami kasutajate kohta.

Kui saad peatada kellegi Instagrami voo scrollimise oma põneva postitusega, oled võitnud poole lahingust. Siis tekivad küsimused: kuidas panna kedagi sinu postitust vaatama ja sinu Instagrami postitusega suhtlema? Samuti kuidas seda kokkupuudet maksimaalselt ära kasutada? Loodan, et järgmised näpunäited aitavad sind!

Instagrami algoritm – mida see endast kujutab?

Alustame algusest – algoritmist. Kuid olgu selgeks tehtu, et ei ole sellist asja nagu “Instagrami algoritm”. Selle asemel on õige öelda “Instagrami algoritmid”. Miks? Sest tegelikult Instagrami algoritm on erinev seinapostitustel, reelsidel, storydel jne. Seega üks ja ainus algoritm, mis hõlmaks kõiki neid eri võimalusi ühte moodi, puudub. Kuid toon siin välja peamised punktid Instagrami seinapostitusele.

Instagrami algoritm Preview App
Instagrami algoritm Preview App

Kuidas Instagrami algoritm määrab seinapostituste järjekorra?

Instagrami feedi postitused puhul uurib Instagrami algoritm sinu poolt jälgitavate kontode sisu ja püüab järgmiste põhitegurite põhjal järeldada, kui tõenäoline on, et sa ühe või teise postitusega suhtlema hakkad.

  • Info Instagrami postituse kohta.

    Millal see live’i läks? Mitu meeldimist sellel on? Kas sellel on märgitud asukoht? Kui see on video, siis kui pikk see on? Need signaalid aitavad algoritmidel määrata, kui populaarne ja asjakohane postitus on.

  • Info postitaja kohta.

    Instagrami algoritmid jälgivad, mitu korda oled selle inimesega suhelnud (nt meeldimised, kommentaarid, profiilivaatamised jne), et järeldada, kui huvitav ta sinu jaoks on.

  • Sinu tegevus kogu Instagrami platvormil.

    Milliste postitustega sa kõige rohkem suhtled? Sisu tüüp (pilt, video, teema jne), millega suhtled, annab Instagramile aimu muude postituste kohta, mida võiksid oma voos näha.

Instagrami algoritmid kasutavad seda teavet, et arvutada, kui tõenäoline on, et postitusega suhtled. Selle järgi otsustab ta, et millises järjekorras postitusi sinu voos kuvatakse.

Veel mõned lühidad mõtted laiast internetist seoses Instagrami algoritmiga:

  • Rakenduses töötab mitu Instagrami algoritmi (ehk siis nagu öeldud Reelsid, Storyd jne käituvad erinevalt)
  • Kellegi lisamine oma lähedaste sõprade loendisse tõstab nende nö. ränkingut ehk siis näed nende postitusi sagedamini.
  • Postituse jagamise kellaaeg on oluline signaal, kuid mitte ainus (“Feed on ligikaudu, kuid mitte rangelt kronoloogiline, ” Adam Mosseri)
  • Kõiki kontotüüpe koheldakse võrdselt (isiklik, äriline ja looja) – See tähendab, et sul võib olla isiklik, äri- või loojakonto – ja see ei mõjuta kuidagi sinu sisu toimivust.
  • Iga kommentaar loetakse interaktsiooniks – Üks Instagrami algoritmi pikaajalisemaid müüte on see, et see ei arvesta kommentaare, mis on alla kolme sõna pikkused. Reaalsus? Kõik kommentaarid võetakse arvesse, isegi kui need sisaldavad ainult ühte või kahte emojit.
  • Interaktsioonide arv esimese 30 minuti jooksul ei määra paremusjärjestust
  • Instagrami feedi algoritm ei eelista videot fotodele – Kuid videosisu on tavaliselt kaasahaaravam ja sellele kulub postituse kohta rohkem aega, mis on algoritmi kaks olulist näitajat.
  • Botid ja võltskommentaarid ei tööta – Tänu Instagrami masinõppe algoritmile tuvastatakse ja järjestatakse alati võltsinteraktsioonid (nt robotite või kommentaaride kasutamine).

Kuidas Instagrami algoritmi teades kasvatada Instagrami kaasatust?

Instagrami kasutajate voogudes oma asetuse parandamiseks pead postitama kvaliteetset sisu, mis pakub sinu publikule meelelahutust, huvi ja infot. Siit saad mõned mõtted, kuidas postituse levikut/reachi suurendada, et sisu uute silmade ette tuua.

1.     Mõtle hoolikalt läbi Instagrami postituse pealkiri – optimeeri see nö. Instagrami otsingu SEO jaoks

Enne olulise sisu katkestamist pakub Instagram ainult kahte rida teksti. See on sinu Instagrami pealkirja kõige olulisem rida – ütle sellega midagi, mis paneb sinu jälgija korraks peatuma ja kaasa mõtlema.

Kui soovid, et sinu vaatajad klõpsaks „… rohkem” ja loeksid kõik, mis sul öelda on, pead alustama Instagrami pealkirja kohe alguses tabavalt ja kaasahaaravalt.

Esimesed kaks tekstirida on tähtsad
Esimesed kaks tekstirida on tähtsad

Mõtle Instagrami pealkirjale kui e -posti teemareale. Soovid ju oma lugejatele pakkuda kirjutatud sisu kiiret eelvaadet, äratades samal ajal huvi lugemise jätkamise vastu? Kui keegi vajutab kolmele täpile, et lugeda sinu Instagrami pealkirja pikemalt, tunnistab Instagram seda positiivseks kaasamiseks, kuigi sa ei näe seda mõõdikut oma analüütilistes andmetes.

Instagrami postituste optimeerimine otsingu jaoks on Instagrami suur viimase aja (tuleviku) nö. häkk jälgijaskonna suurendamiseks. On tõestatud, et Instagrami SEO muudab uutel kasutajatel sinu konto leidmise lihtsamaks. Mitmes inglise keelt kõnelevas riigis saavad kasutajad Instagramist sisu märksõnade abil otsida.

Loe Instagrami pealkirja kirjutamisest siit!

Alusta kasvõi sellest, et sinu kasutajanimi on erinevatel platvormidel ühtne.

Hoia Facebooki ja Instagrami nimi ühtlane
Hoia Facebooki ja Instagrami nimi ühtlane

2.    Instagrami jälgijate arvu suurendamiseks loo regulaarset sisu

Instagram Creators nädalal 2021. aasta juunis ütles Instagrami tegevjuht Adam Mosseri, et Instagrami jälgijate arvu suurendamiseks piisab 2 seinapostituse postitamisest nädalas ja kahest storyst päevas.

Mnjaa, tunnistan ausalt, mina sellist Story sagedust hoida ei suudaks. Kuid 2 postitust nädalas seinale on täiesti mõistlik ettevõtete puhul, keda haldan. Seda enam, et ajastan need postitused enamjaolt ju ette.

3.    Kasuta Instagramis hashtage

Hashtagide kasutamise eesmärk oma Instagrami postitustes on aidata sul jõuda võimalikult paljude inimesteni pikema aja jooksul – et sinu sisu toimiks paremini ja oleks pikema elueaga.

Ettevõtte jaoks mõeldud Instagrami hashtagid peaksid olema sinu Instagrami turundusstrateegia võtmeosa, sest need võimaldavad orgaaniliselt sihtida sihtrühmi, kes otsivad konkreetseid teemasid ja huvisid.

Parim viis Instagrami hashtagide kasutamiseks on kasutada kombinatsiooni:

  • Populaarsed hashtagid
  • Mõõdukalt populaarsed hashtagid
  • Nišispetsiifilised hashtagid
  • Isiklikult brändiga hashtagid

Populaarsed hashtagid on hashtagide strateegia hea komponent, kuid need ei tohiks olla sinu ainsaks fookuseks. Nende pärast on palju konkurentsi ja sinu Instagrami sisu mattub kiiresti teiste postituste alla.

Täpsemate nišihashtagide lisamine ei pruugi anda võimalust jõuda nii paljude vaatajateni kui praegu populaarsed hashtagid. Kuid inimesed, kelleni jõuad, on kitsamast teemast rohkem huvitatud ja tõenäolisemalt sinu postitusega kaasavad.

Kirjeldavate ja täpsete hashtagide lisamine oma postitustele on tõhus viis reachi suurendamiseks Instagramis. Kui algoritm tuvastab, millest sinu postitus räägib, saab ta seda hõlpsamini jagada inimestega, kes on sellest teemast huvitatud. Veelgi enam, hashtagid on tasuta (erinevalt Instagrami reklaamidest).

Instagramis hashtagide õige kasutamine tähendab enamat kui kõigile oma postitustele märke #followforfollow või #instagood lisamine. Selle asemel uuri oma niši postitusi ja kasuta hashtage, mis tegelikult kirjeldavad postituse sisu.

Instagrami hashtagide strateegia.Preview App
Instagrami hashtagide strateegia.Preview App

Üks hea mõte on vaadata, milliseid hashtage sinu konkurendid kasutavad. Sa ei pea kasutama samu hashtage, kuid on hea mõte teada, milliseid neist sinu konkurent sihib, ja otsustada, kas peaksid mõned neist oma strateegiasse võtma.

4.     Kasuta Instagramis asukoha märgendeid

See on vähem tuntud Instagrami turundusstrateegia, kuid see on siiski kasulik viis oma postituste leitavamaks muutmiseks. Asukoha märgistamine suurendab sinu katvust ja seotust, olles nähtav inimestele, kes postitavad ja otsivad teatud piirkonnas.

Ole võimalikult konkreetne. Välismaal soovitatakse, et oleksid väga spetsiifiline – ettevõtte või poe tasemel. Mina nii kitsaks ei läheks, vaid valiksin linna põhiselt. Või kui on väga tuntud ettevõte või maatähis, siis see. Meil Eestis ei ole nii suurt konkurentsi ka nö. laiematele kohtadele kui nt “Pariis” või “London”. Samas, kui keskendud kitsamale alale, on konkurents väiksem.

5.     Tag’i teisi ettevõtteid ja inimesi

Lisaks oma asukohale ära unusta märkida ka muid profiile, mis on sinu sisus või on sellega otseselt seotud. Asjakohaste kontode märgistamine oma Instagrami postitustes annab märgistatud kasutajale märguande, et oled need oma sisusse lisanud, ning palub tal postitusele reageerida.

Märgistatud fotod ilmuvad ka teise inimese profiilile nende märgendite jaotises Bio all ja piltide kohal. Mis on veel üks koht, kus inimesed saavad sinu Instagrami sisu orgaaniliselt avastada, kui nad sirvivad teise profiili märgistatud pilte.

Nõuanded kontode sildistamiseks:

Instagram lubab sul märkida kuni 20 inimest, kuid see ei tähenda, et peaksid neid kõiki kasutama. Seega tag’i vaid siis, kui nad on otseselt sinu pildiga/videoga seotud.

Kui märgid kellegi fotol või videol, peaksid pealkirja lisama ka @mainimise. Inimesed ei koputa alati pildil olevate siltide nägemiseks, kuid kui nad loevad sinu Instagrami pildi pealkirja, näevad nad seal mainimist.

Tag’imine vs mainimine

Räägin tavaliste seinapostituste märgistamisest/tagimisest Instagramis. Oluline on mõista erinevust konto märgistamise ja konto @mainimise vahel. Neid termineid kasutatakse sageli vaheldumisi, kuid need on tegelikult erinevad.

@mainimine saavutatakse, kui asetad kommentaaris või pealkirjas kellegi Instagrami kasutajanime ette @-sümboli, et teda mainida ja tema tähelepanu äratada. See jääb siis postituse pealkirja sisse. Kellegi märgistamine/tag’imine Instagramis toimub aga sinu algse postituse pildil ja sellel pildil saad siis märgistada/tagida mitmeid teisi kontosid.

Instagrami tag vs mention
Instagrami tag vs mention

Ainult sisu looja saab postituses inimesi märgistada, kuid @mainimise võib teha mis tahes sisu puhul igaüks. Võid mõelda, et miks peaks tahtma kontot märgistada, kui saaksid neid lihtsalt @mainida. Noh, põhjuseid on kaks.

  1. Esiteks kuvatakse @mainimised tavalises teavitusvoos/notificationites ja võivad kergesti kaduda. Teavituste voog kuvab ainult 100 viimast teadet. Nii et kui konto saab 200 märguannet, ei näe ta esimesi 100; nad näevad ainult viimast 100. Kui aga märgid selle konto, kuvatakse see eraldi märguandes. See võimaldab sul teiste märguannete ees eristuda ja veenduda, et tagitud konto nägi sinu sisu. (OK see probleem on jah pigem väga suurtel ettevõtetel).
  2. Teine põhjus on see, et kui konto on Instagramis tagitud, on sisu nende Instagrami profiilil eraldi vahekaardil. Märgistatud sisust saab põhimõtteliselt suur galerii ehk siis UGC sisu brändi kohta.

Loo moraal – minu arvates võiksid teha mõlemad, nii tag’ida kui @mainida. Siis on saavutatud maksimum, mis teha saad, et sind märgataks 🙂

Loe siit pikemalt!

6. Kasuta uusi lahendusi, Instagram Reels

Reelsid saavad praegu rohkem kaasa kui tavalised Instagrami videod. See tähendab, et Instagrami Reelside postitamine võib aidata sul suurendada oma nähtavust kogu Instagramis. Kuid tuleb tõdeda, et kui ma alustasin nendega (tegelikult üpris hilja) märtsis, oli kaasatus väga hea. Nüüd on hakatud neid ka Eestis kordades rohkem tegema, seega konkurents ka mitu korda suurem.

Kui soovid, et sinu Instagrami Reelsi märgataks, tee nii:

  • Pildistage videoid vertikaalses asendis.
  • Ära kasuta madala eraldusvõimega videoid.
  • Kasuta kõiki lisatud funktsioone – muusikat, filtreid, kaameraefekte jne.
  • Ära taaskasuta vesimärgiga TikToki videoid.
  • Hoia oma Reelsid lühikesed ja lõbusad. Instagrami algoritmid armastavad lõbusaid postitusi.

Mina armastan Instagrami Reelside tegemiseks CapCut tööriista.

Instagram Reels, Story, video
Instagram Reels, Story, video

7.    Korralda Instagrami mänge

Kui soovid oma jälgijaskonda kiiresti kasvatada, võib Instagrami mängu korraldamine olla üks tõhusamaid taktikaid. Õige strateegia abil võid jõuda paljude potentsiaalsete uute jälgijateni, luues samal ajal oma ettevõtte ümber tugevama kogukonnatunde. Loe Instagrami mängu kohta pikemalt!

Kuidas saada rohkem orgaanilist kokkupuudet ja aktiivset kaasamist Instagram Storydes?

Instagram Storyd on mõeldud vaatajate kaasamiseks. Nad pakuvad palju sisseehitatud tööriistu, nii et saad luua lõbusaid ja interaktiivseid lugusid otse Instagrami rakenduses.

Passiivne kaasamine on see, kui inimesed vaatavad sinu lugusid, kuid ei võta midagi ette. Aktiivne kaasamine toimub siis, kui sinu vaatajad Instagram Storyga otseselt tegelevad, olgu selleks siis küsitluses hääletamine, edasijagamine, sinu profiilile minek või mõni muu suhtlusviis.

Kuigi mõlemad kaasamisviisid on head, soosib Instagram väga aktiivselt kaasatud vaatajaid.

Niisiis, kuidas julgustada oma jälgijaid sinu Instagram Storydega rohkem aktiivne olema?

8.     Kasuta Instagram Storys kleebiseid

Kleebised on parim viis muuta oma lugu interaktiivseks kogemuseks. Uue loo loomisel näed üleval valikuid. Filtrid, kleebised, joonistustööriist ja tekst on need, mida saad kasutada oma pildi või video atraktiivsemaks muutmisel.

Parimad kleebised Instagram Storyde aktiivsuse tõstmiseks on:

Need kleebised kutsuvad sinu vaatajaid aktiivselt osalema ja pakuvad mõõdikuid, et saaksid saadud vastuseid jälgida. Sedasi saad näha, mis sinu publikut Instagrami sisustrateegia väljatöötamisel rohkem huvitab.

Kommentaarid on lõppude lõpuks parim viis näidata Instagrami algoritmile, et sinu jälgijad on huvitatud sisust, mida pakud (ka meeldimised, jagamised ja salvestamised on suurepärased), nii et palu oma publikul võimaluse korral vastuseid lisada.

Lihtsalt teadmiseks, et “hea” seotus/engagement Instagramis on kuskil 1–5%. Kuid 2021. aastal oli Instagrami ettevõtete kontode keskmine seotuse määr 0,83%.

Keskmine Instagrami kaasatus aastal 2022

Samuti peaksid lisama hashtage, asukoha ja tag’imisi (voo postituse osas juba kirjutatud põhjustel).

9.     Mitmekesista oma Instagram Story meediat

Fotode ja videote vahelduv kasutamine oma lugudesse on tõhus viis vaatajate tähelepanu hoidmiseks. Näita näiteks oma jälgijatele lühikest videot. Seejärel tee pildipostitus ja küsi neilt üks küsimus. Nii saad teha huvitavamaid ja vaheldust pakkuvamaid Storysid.

Nii Instagram Storyd kui Instagrami voog

10.     Leia sobiv postituse aeg (kuid ära jää neisse rangelt kinni)

Kuigi Instagram kasutab algoritmilist ajajoont, on optimaalsed postitamise ajad endiselt asjakohased. Soovitav on postitada, kui suurem osa sinu vaatajaskonnast on võrgus. Sinu jälgijate tegevusest pikaajalise arusaamise saamiseks võib kuluda aega, kuid on oluline veenduda, et postitad, kui suurem osa sinu vaatajaskonnast on online. Seega jälgi hoolega oma statistikat ja erineval ajal tehtud postituste tagasisidet. Kas siit joonistub välja mingi muster?

Instagram Analytics on siin sulle kindlasti abiks!

Kuid ära nüüd nii kinni neisse aegadesse jää. Kui sul on ikka sobiv postitus olemas „mitte nii populaarsel ajal“, tee see ikkagi ära. Võib juhtuda, et see läheb täkkesse ka sel ebapopulaarsel ajal.

Idüll jäätis kasutab järjepidevust postitustes
Idüll jäätis kasutab järjepidevust postitustes

11.     Järjepidevus on võtmetähtsusega.

Sisu postitamisel peaksid jälgijad suutma sinu postitused kohe ära tunda. See tähendab samade filtrite, fontide ja värviskeemide kasutamist, nii et iga postitus tundub olevat oma. See peen ühendus postituste vahel aitab tugevdada ideed, et kõik sinu pildid töötavad kaubamärgi osana.

Kuid see ei tähenda seda, et sa vahel ei võiks loov olla. Katseta, testi, mis töötab, mis mitte.

12.     Küsi kaasamist!

Pole häbi paluda kaasamist. Lihtne näide kasvõi YouTubest. Sealsed kasutajad ütlevad tihtipeale, et kui sulle video meeldib, klõpsa nupule “telli”. See taktika töötab hästi YouTube’is ja võib toimida ka Instagramis. See pole lihtsalt nii levinud (veel).

Muidugi ei peaks sa seda tegema iga oma postituse juures, kuid aeg ajalt väike meeldetuletus ei tee paha.

UGC on meeldejäävam
UGC on meeldejäävam

13.  Kasuta kasutajate poolt loodud sisu – UGC

Crowdtap leidis, et kasutajate loodud sisu (UGC) on 35% meeldejäävam ja 50% usaldusväärsem kui traditsiooniline meedia. See muudab kasutajate loodud sisu väärtuslikuks strateegiaks, mida proovida.

Inimesed otsivad sotsiaalmeediast ikka teiste kasutajate ja tuttavate loodud sisu, mitte sinu viimistletud reklaampostitusi. Just teiste kasutajate pildid (pisut rohkem segadust pildil, teistmoodi lähenemisnurk) on see, mis paneb nende pöidla just selle pildi peal scrollimist lõpetama. Seega kutsu julgelt oma jälgijaid üles oma pilte sinuga jagama. Või kasuta selleks teatud hashtagi, mida nad oma postituse juurde saavad panna ja seeläbi sina neid pilte leida saad.

MyFitness kampaania mystory
MyFitness kampaania #mystory

Veendu aga, et see hashtag oleks selline unikaalne, mis võimaldaks sul aru saada, et on tahetud just sinu üleskutsega liituda. MyFitness tegi kampaania #mystory, mis ei ole minu arust väga õnnestunud. Sellise ingliskeelse hashtagiga on sisu juba Instagramis 2 684 727 postitust (18.10.21 seisuga). Jah, nad ei otsinud netist neid lugusid üles, vaid neile tuli saata e-mail. Kuid kui juba hashtagiga seda kampaaniat ilmestasid, oleksid nad võinud panna hashtagi, mis oleks unikaalne ja lihtsasti sotsiaalmeedias sisu ühiselt enda alla koondav. Nii saaksid ka teised, kes tunnevad, et kampaania kõnetab, seda hashtagi mugavalt kasutada. Nt kasvõi #MyFitnessLugu.

14.  Loo sisu spetsiaalselt Instagrami jaoks

Üks viis kvaliteetset kogemust pakkuda on spetsiaalselt Instagrami jaoks sisu loomine. Instagram, olles väga visuaalne platvorm, keskendub rohkem fotole või videole kui tekstile. Nii et postitus, mis Instagramis hästi levib, erineb ilmselt sellest, mis Facebookis hästi läheks.

Jah, olles väikefirma võib iga platvormi jaoks ainulaadse sisu loomine alati keeruline olla. Ka teiste platvormide sisu ristpostitamine võib olla toimiv. Kui sa seda teed, oleks aga kõige parem koostada igale sotsiaalmeedia platvormile oma pildi pealkiri. Mitte copy-paste mitmesse eri kanalisse panna. Mõtle, mis on selle platvormi eripära, mida inimesed siin teevad ja kuidas neid kõige paremini pildi pealkirjaga kaasa haarata.

15.  Ole suurepärane Instagrami kasutaja

See viimane punkt võib olla pisut ebamäärane, kuid see ühendab kenasti paljud ülaltoodud punktid. Sotsiaalmeedia algoritmid on loodud selleks, et julgustada platvormidel tõelist ja positiivset käitumist, nagu jagamine, tunnustuse näitamine, kiired vastused ja palju muud. Sageli püüavad nad ka kuritarvitamist või häkkimist heidutada.

Minu sisetunne ütleb, et kui oled tubli Instagrami kasutaja, aitab see sul aja jooksul oma orgaanilist haaret kasvatada. Kes on tubli kasutaja?

  • Postita kvaliteetset sisu, mis on sinu jälgijate jaoks asjakohane (olgu see siis informatiivne, inspireeriv või meelelahutuslik).
  • Vasta kiiresti oma postituste küsimustele.
  • Täna inimesi postituste kommenteerimise eest.
  • Uuri teiste inimeste profiile, suhtle nende postitustega ja loo nendega suhteid.

16.   Austa Instagrami reegelid ja juhiseid

Olenemata sellest, kas postitad seinapostitusi, Storysid või Reelse, vähendavad Instagrami algoritmid sinu sisu nähtavust, kui see läheb vastuollu rakenduse reeglite ja juhistega.

Kui sinu postitused levitavad väärinfot, on poliitilist laadi, õhutavad vaenu ja vägivalda inimrühma või loomade vastu või on isegi lihtsalt halva kvaliteediga, ei pruugita sinu sisu laialdaselt levitada. Veel enam, võid saada lausa konto bloki. Ja ma sooviks seda väga rõhutada, et ära testi Instagrami (Meta) piire, kontode kinni minek ei ole kaugelt mitte enam mingi erakordne nähtus.

Instagrami (ja enamiku sotsiaalmeediaplatvormide) peamine eesmärk on teha kasutajaid õnnelikuks ja lasta neil platvormil oleku kogemust nautida. Ettevõtetena Instagramis (ja sotsiaalmeedias) arvan, et saame teha palju selleks, et luua oma jälgijatele suurepärast kogemust, mis omakorda toob kasu meile endale.

Soovid abi ja nõuandeid, et Instagramis paremini turundada? Kirjuta mulle! brit@milos.ee

NB! Selle artikli lugejatele Facebooki ja Instagramis salvestatud koolitus sulle sobivaks nädalaks vaid hinnaga 99eur+km – parool “Artikkel 99”! Tutvu Instagrami ja Facebooki koolitusega siin!

Brit Mesipuu Milos reklaam
Brit Mesipuu 

Tegevjuht, sisulooja, koolitaja

MILOS OÜ
tel.+372 521 5511
brit@milos.ee
https://www.facebook.com/milosreklaam
https://ee.linkedin.com/in/britmesipuu