KASULIK2018-04-09T21:19:52+00:00

Artiklite arhiiv

  • Hashtag # - kasutada või mitte?

Hashtag – kasutada või ei?

28. mai 2018|8 kommentaari

HASHTAG - # - KASUTADA VÕI EI? Viimasel ajal on hashtag’i märk vallutanud sotsiaalmeedia seinad nii ettevõtetel kui eraisikutel. Seega küsimus – on neist reaalselt kasu ka? Mis on #hashtag? EKI: teemaviide  -  märgist [...]

  • Mis infot Facebook kogub?

Vaata, mida Facebook sinu kohta teab!

3. mai 2018|0 Comments

Kas tead miks sinu Facebooki seinal on mõni reklaam aga su sõbra omal mitte? Miks sinu jaoks võõrad ettevõtted just sulle reklaami sihivad? Mäletad sa, kus viibisid möödunud aasta 31 jaanuaril? Tead sa, millistel [...]

  • Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutus

Eesti ettevõtete sotsiaalmeediakasutuse uuring 2018

22. apr. 2018|0 Comments

Märtsikuu teisel poolel viisin läbi uuringu eesmärgiga saada parem pilt sellest, kas ja kuidas Eesti ettevõtted kasutavad sotsiaalmeediat. Küsitlusest teavitamine Küsitlusest teavitasin läbi Milos.ee kodulehe ja Facebooki lehe, mitmetes erinevates Facebooki gruppides (mitte ainult [...]

  • Sotsiaalmeedia ja turunduse lühendid ja mõisted

99 turunduse ja sotsiaalmeediaga seotud lühendit

16. apr. 2018|2 kommentaari

Allolev kirjutis on pühendatud kõigile neile, kes istuvad mu koolitustel ja on liiga tagasihoidlikud, et küsida, mida ma jälle seal seina peal lühendanud olen :). Ära muretse, sa pole kindlasti ainus, kes on selle [...]

  • Eesti ettevõtete Facebooki edulood3

Eesti ettevõtete Facebooki edulood osa 3

6. apr. 2018|0 Comments

Eelmistes postitustes tegime tutvust  Visit Estonia ja AEGAON Watches ning Elisa Eesti ja Telia Eesti Facebooki edulugudega. Kuidas nad on jõudnud nii suurte jälgijatearvuni, kuidas nad neid haldavad, kui palju inimesi lehte ülal peab [...]

  • Eesti ettevõtete Facebooki edulood2

Eesti ettevõtete Facebooki edulood osa 2

25. märts 2018|0 Comments

Eelmisel nädalal alustasin postitustega, kus uurin mis on need tegurid, mis on ettevõtetel aidanud kaasa suurema jälgijaskonna saamiseks Facebookis. Aluseks on võetud Metrix.Stationi andmed suurimate jälgijaskondadega lehtede kohta. Möödunud kord vastasid küsimustele Visit Estonia [...]

  • Osale uuringus: Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutus

Osale uuringus: Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutus

21. märts 2018|0 Comments

Osale uuringus: Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutus Kõik me oleme näinud uuringuid, kus räägitakse, et Ameerikas tehakse nii, Inglismaal sedasi jne jne. Kuidas aga meil Eestis tegelikult on? Milliseid sotsiaalmeediakanaleid on meil mõistlik kasutada? Mis [...]

  • Eesti ettevõtete Facebooki edulood 1. Milos reklaam

Eesti ettevõtete Facebooki edulood 1

21. märts 2018|1 Comment

Eesti ettevõtete Facebooki edulood Soovisin uurida mis on need tegurid, mis tagavad, või aitavad luua hea baasi, suureks jälgijate arvuks Facebookis. Aluseks sai võetud Metrix.Stationi andmed suurimate jälgijaskondadega lehtede kohta. Saatsin top ettevõtetele palve [...]

  • Kuidas sotsiaalmeedia abil ostupersoonat luua

KUIDAS SOTSIAALMEEDIA ABIL OSTUPERSOONAT LUUA?

5. märts 2018|0 Comments

KUIDAS SOTSIAALMEEDIA ABIL OSTUPERSOONAT LUUA? Tihtipeale üks segadust tekitavamaid teemasid koolitustel on seotud sõnaga „persoona“. Küsides, et kellel see on olemas, või veel enam, ka kirjalikult kirjas, näen silmis küsivaid pilke. Seega ei ole [...]

  • Facebook teeb kurvaks. Milos reklaam

KUIDAS FB UUDISVOO MUUDATUS SIND VEELGI KURVEMAKS TEEB

28. jaan. 2018|1 Comment

Kuidas FB uudisvoo muudatus sind veelgi kurvemaks teeb!? Zuckerberg ütleb, et nad tunnevad endas vastutust panustada meie heaolusse läbi meile oluliste inimeste postituste tihedama kuvamise. Vabas vormis ümber tõlkides ütleb ta „Saame end tunda [...]

  • SEO. Kodulehe optimeerimine. Milos reklaam

SEO EDASIJÕUDNUTELE – MUUDA LUGEJAD ÕNNELIKUKS!

9. jaan. 2018|0 Comments

SEO EDASIJÕUDNUTELE – MUUDA LUGEJAD ÕNNELIKUKS! Soovid Google’i otsingumootorile rohkem meele järgi olla? Leida end otsingutes esirinnas? Ja seda võimalikult väikse kulu eest pikemas perspektiivis? Palju õnne, oled õiges kohas 🙂 Järgneva 10 punktiga jagan [...]

  • Google Adwords algajatele. Milos kujundus- ja reklaamitööd

GOOGLE ADWORDS ALGAJATELE

30. dets. 2017|1 Comment

GOOGLE ADWORDS ALGAJATELE Olen kord ka varem AdWordsi teemadel heietanud, seekord proovin aga pisut põhjalikumalt selle elementaarsemad osad välja tuua. Järgnevas artiklis üritan sulle lihtsalt ja loogiliselt lahti rääkida: peamised punktid, mida Google AdWords [...]

  • 18 + 5 - Chrome kasulikud laiendid turundajatele

18 + 5 – KASULIKUD TÖÖRIISTAD TURUNDAJATELE

3. dets. 2017|0 Comments

18 + 5 GOOGLE CHROME, GMAIL JT - LAIENDID SOTSIAALMEEDIA TURUNDAJATELE Järgnevas artiklis pakun sulle välja tööriistad / laiendid / rakendused, mida võid oma igapäeva töö hõlbustamiseks ja/või põnevamaks muutmisel kasutada. Olen nad pannud [...]

15 NÕUANNET EDUKAKS JÕULUKAMPAANIAKS

14. nov. 2017|0 Comments

15 NÕUANNET EDUKAKS JÕULUKAMPAANIAKS Kas ka Sinule tulevad jõulud alati ootamatult? Alles nagu oli jaanipäev, nüüd aga hakkavad päkapikud juba akna vahelt sisse pressima. Kuna oled terve aasta hea olnud, annan sulle kiirelt mõned [...]

  • E-mailiturundus, spämmiturundus

E-MAILI TURUNDUS = SPÄMMITURUNDUS?!

6. nov. 2017|1 Comment

E-maili turundus = spämmiturundus?! Viimaseks postituseks koolitustel käimise sarjast on e-maili turundus. Viimaseks sobib see kenasti ka seetõttu, et minu jaoks on see olnud üsna vastumeelne teema ja nagu ka pealkirjas – spämmiturundus. Aga...seal [...]

  • Isadepäeva turundus

11 ISADEPÄEVA TURUNDUSIDEED, MIS TÕESTI TÖÖTAVAD

24. okt. 2017|0 Comments

11 ISADEPÄEVA TURUNDUSIDEED, MIS TÕESTI TÖÖTAVAD Novembrikuu teine pühapäev on taas isade päralt. Kui ka sina soovid selle päeva tähe all veidi rohkem silma paista, on järgnev jutt just sulle! Pakun sulle välja 11 [...]

  • Sisuturundus

SISUTURUNDUS – LOBISEMISE EEST MAKSTAKSE PALKA!

22. okt. 2017|1 Comment

SISUTURUNDUS – KUI LOBISEMISE EEST PALKA MAKSTAKSE! Vat see on teema, mis mulle väga meeldib -kirjutamine... Olete vast isegi aru saanud, et juttu jätkub vahel rohkem, kui vaja oleks :). Seega katsun siis lühemalt [...]

SEO – KODULEHE OPTIMEERIMINE ON ILGELT LIHTNE!

12. okt. 2017|2 kommentaari

SEO - kodulehe optimeerimine on ilgelt lihtne. Kodulehe optimeerimine on ilgelt lihtne aga jõhkralt töömahukas... See lause jäi kummitama Turundustreffi SEO koolitusest. SEO on teema, mida olen kaua soovinud osata, seega ootused koolitusele olid [...]

KUIDAS KOOSTADA INTERNETITURUNDUSE PLAANI?

1. okt. 2017|0 Comments

INTERNETITURUNDUSE PLAANI KOOSTAMINE Väisasin ka Priit Kallase ja TurundusTreffi koolitust, mis rääkis internetiturunduse plaani olulisusest ja selle koostamisest. Käsi püsti, kes julgeb väita, et ta teeb alati enne plaani, kui miskit tegema hakkab. Mõtlen [...]

KAS SINA OLED HEA TURUNDAJA VÕI LIHTNE BOOSTIJA?

22. sept. 2017|1 Comment

KAS SINA OLED HEA TURUNDAJA VÕI LIHTNE BOOSTIJA? Nagu lubatud, panen kirja ka selle nädalase koolituse mõtted. Sai siis väisatud TurundusTreffi poolt korraldatavat Priit Kallase koolitust Facebooki turunduse kohta. Mul pole ükski koolituspäev vist nii [...]

Milos reklaam logo

Ideest teostuseni!

SUL ON HEA IDEE, MILLE TEOSTUSEKS VAJAD ABI?
MEIL ON LAHENDUSED!

Võta ühendust!