KASULIK2020-03-29T15:07:32+03:00

Artiklite arhiiv

  • Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutuse uuring 2020

Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutus 2020

16. mai 2020|

Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutus 2020 aasta aprillis viisin läbi uuringu eesmärgiga saada parem pilt sellest, et kas ja kuidas Eesti ettevõtted kasutavad sotsiaalmeediat. Saadud tulemused on nüüd kokkuvõttena leitavad allolevast artiklist. Lühidalt Valdav osa [...]

  • Kodulehe konversioonimäär

Kuidas tõsta kodulehe konversioonimäära?

10. mai 2020|

7 kodulehe optimeerimise taktikat – tõsta konversioone kasutades psühholoogilisi võtteid   Kas teadsid et 90% tarbijate otsustest on emotsionaalsed? Me mõtleme, et meil on loogiline lähenemine enne ostu sooritamist, kuid psühholoogilised uuringud näitavad, et enamasti [...]

  • Facebooki kampaania paremaks

Kuidas Facebooki reklaam paremaks muuta?

8. mai 2020|

14 viisi, kuidas oma Facebooki reklaam paremaks muuta  Kui soovid lahendust oma Facebooki reklaamide paremaks muutmiseks, proovi neid näpunäiteid. 1.     Vali õige kampaania eesmärk Sõltuvalt sinu reklaamikampaania eesmärgist - näiteks saada rohkem liiklust kodulehele, uusi [...]

  • Instagrami turundus

Instagrami turundus – kuidas teha kaasavamaid postitusi?

26. apr. 2020|

Instagrami turundus – kuidas teha kaasavamaid postitusi?   Kas teadsid, et üle 80% Instagrami kasutajatest jälgib vähemalt ühte brändi? Sellest hoolimata on paljude ettevõtjate jaoks suur väljakutse luua kaasatud, lojaalne ja aktiivne jälgijaskond. Tõesti, selliste [...]

  • Kauba hind

Kuidas oma kauba hindu kuvada?

7. apr. 2020|

NB! Palun vasta ka küsitlusele. Loosis mitmed auhinnad! Kuidas oma kauba hindu kuvada? Müümisel peab mõtlema kõigele - toote paigutamisele, kirjeldusele, värvidele ning väljapanekule. Kuid kindlasti ei saa ära unustada ka hinda, sest see [...]

  • Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutus aastal 2020

Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutus aastal 2020

2. apr. 2020|

Käesoleva uuringu eesmärk on välja selgitada Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutuse hetkeseisu ja selle lähitulevikku. Ootan teie vastuseid kuni 30.aprill 2020. Tulemused teen avalikuks Milos.ee lehtedel. Vastanute vahel läheb loosi 6 auhinda: 1) Majutuspakett kahele [...]

  • Sotsiaalmeedia kalender

Miks ja kuidas luua sotsiaalmeedia kalender?

31. märts 2020|

Miks ja kuidas luua sotsiaalmeedia kalender? Kuulen tihtipeale koolitustel rääkimas, et milleks kalender, kirjutan siis kui midagi öelda on. Või siis, et kust peaks leidma sellist aega, et veel kalendrit ka koostada? Järgnevalt toon [...]

  • Facebooki kaanefoto

Facebooki kaanefoto – sinu tähtis reklaampind!

26. märts 2020|

Facebooki kaanefoto – sinu tähtis reklaampind!   Selles artiklis püüan selgitada Facebooki kaanefoto olulisust ning kuidas luua päisepilt, mis ka tulemusi võiks tuua. Facebooki päisepilt on midagi palju enamat kui lihtsalt pildiriba, mis asub sinu [...]

  • Mida mitte postitada sotsiaalmeediasse

9 tüüpi postitusi, mida sa ei tohi sotsiaalmeediasse teha

16. märts 2020|

9 tüüpi postitusi, mida sa ei tohi sotsiaalmeediasse teha   Kui postitad halba sisu oma sotsiaalmeedia kanalitesse, võid varjutada kogu raske töö, mida oled teinud oma kohaloleku ülesehitamiseks ja ühenduse loomiseks kontode vaatajaskonnaga. Järgnevalt [...]

  • Reklaam Facebookis, Facebook Ad Objectives

Reklaam Facebookis – kuidas valida õige reklaami eesmärk?

10. märts 2020|

Reklaam Facebookis - kuidas valida õige reklaami eesmärk? Ads Manageri kasutades tuleb esimese asjana otsustada, millist eesmärki reklaam tootma peab, ja kellele see on suunatud?  Miks FB küsib sinu kampaania eesmärki? Sellega määratakse kindlaks [...]

  • Sotsmeedia turunduse vead

10 põhjust, miks sinu ettevõtte sotsiaalmeedia turundus ei tööta

2. märts 2020|

10 põhjust, miks sinu ettevõtte sotsiaalmeedia turundus ei tööta   Miks mõni ettevõtte on sotsiaalmeedias edukas ja teine mitte? Järgnevalt olen kokku kogunud mõned põhivead, mida ettevõtjad ja ettevõtted teevad sotsiaalmeedia turunduses korduvalt, ja mis [...]

  • Facebooki postituse boostimine. Milos reklaam. Brit Mesipuu

Reklaam Facebookis – postituse boostimine vs Facebook Ads Manager

17. veebr. 2020|

Reklaam Facebookis - postituse boostimine vs Facebook Ads Manager Sel korral võtan luubi alla teema, mida ise koolitustel kergelt tagaplaanil hoian - Facebooki postituse boostimine. Lihtsalt leian, et kui juba raha panustada Facebooki reklaami [...]

  • Sotsiaalmeedia pildid osa 2

Sotsiaalmeedia piltide kujundamise ABC vol 2

12. veebr. 2020|

Sotsiaalmeedia piltide kujundamise ABC vol 2 Sarja teine osa sinu ees. Loe kindlasti ka esimest osa! Raske on alahinnata visuaalse sisu olemasolu tähtsust ja piltide kujundamise põhitõdesid. Seega tuleb asuda teostuse juurde. Kui sa [...]

  • Sotsiaalmeedia piltide kujundamise ABC osa 1

Sotsiaalmeedia piltide kujundamise ABC osa 1

9. veebr. 2020|

Sotsiaalmeedia piltide kujundamise ABC vol 1 Heal tänapäeva sotsiaalmeedia turundajal ja suurepärasel 1960ndate reklaamijal on palju sarnast. Reklaamiisa David Ogilvy oli tuntud sellega, et kulutas ebatavaliselt palju aega õige pealkirja leidmisele. Miks? Just seda [...]

  • Eestlaste internetikasutus

Suur uuring – eestlaste interneti ja sotsiaalmeedia kasutus aastal 2020

5. veebr. 2020|

Suur uuring – eestlaste interneti ja sotsiaalmeedia kasutus aastal 2020 Aasta aastal suureneb interneti osatähtsus inimeste igapäevaelus. Olgu see siis seotud töö või vaba ajaga, interneti kasutuse aeg ja sagedus on pidevas tõusujoones. Digimaailmast [...]

  • Internetiturundus Eestis 2020

Eksperdid ennustavad – aasta 2020 internetiturunduses vol3

4. veebr. 2020|

Eksperdid ennustavad - aasta 2020 internetiturunduses vol3   Ennustame edasi. Sarja kolmas artikkel sinu ees. Loe kindlasti ka esimest ja teist! Täna saavad sõna: Teet Torim Boost Yourself kaasasutaja ja tegevjuht Erkki Markus, Smaily asutaja [...]

  • Digiturundus aastal 2020

Eksperdid ennustavad – aasta 2020 internetiturunduses vol2

27. jaan. 2020|

Eksperdid ennustavad - aasta 2020 internetiturunduses vol2 Ennustame edasi. Sarja teine artikkel sinu ees. Loe kindlasti ka esimest! Andrus Kiisküla, Tallink Grupi digianalüütika äriarenduse juht Karl Mattias Õige, digimeedia strateeg, Initiative Mathis Bogens, turunduse [...]

  • Tasuta Facebookis turundus, tasuta Instagramis turundus, tasuta reklaam

Kuidas Facebookis ja Instagramis tasuta turundada

23. jaan. 2020|

Kuidas Facebookis ja Instagramis tasuta turundada Iga päevaga on järjest raskem oma sisuga orgaaniliselt jälgijate ja potentsiaalsete klientide Facebooki ja Instagrami seinale jõuda. Facebooki algoritm ei soosi kuidagi ettevõtteid vaid eelistab eraisikute kontosid. Samas [...]

  • Internetiturundus, sotsiaalmeediaturundus 2020

Eksperdid ennustavad – aasta 2020 internetiturunduses, 1 osa

20. jaan. 2020|

Eksperdid ennustavad - aasta 2020 internetiturunduses Juba kolmandat aastat järjest uurisin tuntud ja tunnustatud Eesti ekspertidelt, et millised on nende ennustused käesoleva aasta internetiturunduseks. Ilma pikema sissejuhatuseta toongi välja saadud vastused ja ennustused. Lõppu [...]

  • Kuidas kirjutada Facebooki reklaami

Kuidas kirjutada Facebooki reklaam, mis müüb?

13. jaan. 2020|

Kuidas kirjutada Facebooki reklaam, mis müüb? Hoolimata igasugu ennustustest, et Facebook on langustrendis ja keegi enam seal ju ei käi, ei saa mööda vaadata tõsiasjast, et see on siiski endiselt populaarseim sotsiaalmeediakanal eestlaste seas. [...]

  • Ettevõtte maine hoidmine sotsiaalmeedias

Ettevõtte maine hoidmine sotsiaalmeedias

11. dets. 2019|

Kuidas hoida oma ettevõtte mainet sotsiaalmeedias? Sooviksid kasvatada usaldust fännide ja jälgijate seas, vältida vigu sotsiaalmeedias? Suurfirmad kulutavad palju raha maine juhtimise strateegiaks. Neil on läbi mõeldud iga samm, et hoida oma ettevõte kuvand [...]

  • Kuidas turundada väikese eelarvega?

Kuidas turundada väikese eelarvega?

24. nov. 2019|

Kuidas turundada väikese eelarvega? Eelarve piiratud aga tuntust sooviksid siiski kasvatada? Ära heida meelt, leidub mitmeid väga soodsaid (või lausa tasuta) mooduseid kuidas oma sõnum potentsiaalsete klientideni viia. 1.     Usu endasse Kõige alus on [...]

  • Emojid turunduses

Emojid turunduses – kasutada või ei?

17. nov. 2019|

Emojid turunduses – kasutada või ei? Emojid on olemas juba aastast 1999, kui Jaapani disainer Shigetaka Kurita tegi esimesed emoji mobiiltelefonidele, kuid massid ei võtnud neid täielikult omaks enne kui 2012. aastani, mil Apple [...]

  • Isikliku maine hoidmine sotsiaalmeedias

Isikliku maine hoidmine sotsiaalmeedias – kuidas?

7. nov. 2019|

Isikliku maine hoidine internetis - kuidas? "It takes many good deeds to build a good reputation, and only one bad one to lose it“ Benjamin Franklin. Kuigi see tsitaat on öeldud mitusada aastat tagasi, [...]

Load More Posts
Milos reklaam logo

Ideest teostuseni!

SUL ON HEA IDEE, MILLE TEOSTUSEKS VAJAD ABI?
MEIL ON LAHENDUSED!

Võta ühendust!