KASULIK2018-04-09T21:19:52+00:00

Artiklite arhiiv

  • 2018 aasta loetumad postitused

2018. aasta loetumad blogipostitused

4. jaan. 2019|0 Comments

Aasta aega kirjutamist on selja taga ja aeg kokkuvõtete tegemiseks. Siin on 10 möödunud aasta kõige loetumat blogipostitust. Mitu sina neist läbi oled lugenud? Eestlaste sotsiaalmeedia kasutus Saa teada kes, kui palju ja kus [...]

  • Kuidas teha infograafikud? Mis programmiga saab teha infograafikud?

Infograafikud – millised ja miks?

18. dets. 2018|3 kommentaari

INFOGRAAFIKUD - MILLISED JA MIKS? Kui Sa oled siiani kahelnud, kas infograafikud ka sinu turunduses rakendatud võiksid olla, siis peale selle teksti lugemist võiks kahtlused hajutatud olla. Tuleks asuda tegudele! Inimestele meeldivad infograafikud, sest [...]

  • Eesti laste sotsiaalmeedia kasutamise uuring.

Eesti koolilaste sotsiaalmeedia kasutuse uuring 2018

3. nov. 2018|1 Comment

Eesti koolilaste sotsiaalmeedia kasutuse uuring 2018 Oktoobri keskel viisin läbi uuringu, et teada saada Eesti koolinoorte sotsiaalmeedia kasutuse harjumuste kohta. Küsitluse lingi saatsin Eesti Haridusministeeriumi lehel olnud õppeasutuste kontaktandmete baasis olnud 529-le e-mailile. Kohaletoimetamise [...]

  • Edukas videoturundus

13 nõuannet edukaks videoturunduseks

21. okt. 2018|0 Comments

13 nõuannet edukaks videoturunduseks Viimasel ajal muud ei kuulegi, kui et video-video-video! Just seda nõuab sotsiaalmeedia platvormide algoritmid ja sinu jälgijad. Mina küll suurem asi videote vaataja Facebookis ja Instagramis ei ole, kuid paljudele [...]

  • Tasuta Facebookis turundus, tasuta Instagramis turundus, tasuta reklaam

Kuidas Facebookis ja Instagramis tasuta turundada

7. okt. 2018|0 Comments

Kuidas Facebookis ja Instagramis tasuta turundada Iga päevaga on järjest raskem oma sisuga orgaaniliselt jälgijate ja potentsiaalsete klientide Facebooki ja Instagrami seinale jõuda. Facebooki algoritm ei soosi kuidagi ettevõtteid vaid eelistab eraisikute kontosid. Samas [...]

  • 13 ideed, mida kaaluda fondi tüübi valikul

13 ideed, mida kaaluda fondi tüübi valikul

3. sept. 2018|3 kommentaari

13 ideed, mida kaaluda fondi tüübi valikul On kindlaks tehtud, et mõned kirjatüübid on usaldusväärsemad kui teised. Kui tahate jätta endast ausa inimese mulje, kasutage Baskerville. Kui sa omad restorani, tasub mõelda moodsate fontide [...]

  • Kuidas negatiivsete kommentaaridega toime tulla?

Kuidas negatiivsete kommentaaridega toime tulla?

10. juuni 2018|1 Comment

Kuidas negatiivsete kommentaaridega toime tulla? Olen korduvalt kirjutanud, et tänapäeval usaldavad inimesed rohkem sõprade ja tuttavate, isegi võhivõõraste tagasisidet. Võid oma kanalites esitleda uhkeid patente, rohkelt tunnustusi ja muud head, mis justkui tõestab, et [...]

  • Hashtag # - kasutada või mitte?

Hashtag – kasutada või ei?

28. mai 2018|11 kommentaari

HASHTAG - # - KASUTADA VÕI EI? Viimasel ajal on hashtag’i märk vallutanud sotsiaalmeedia seinad nii ettevõtetel kui eraisikutel. Seega küsimus – on neist reaalselt kasu ka? Mis on hashtag ehk #? EKI: teemaviide  [...]

  • Mis infot Facebook kogub?

Vaata, mida Facebook sinu kohta teab!

3. mai 2018|1 Comment

Mida Facebook sinu kohta teab! Kas tead miks sinu Facebooki seinal on mõni reklaam aga su sõbra omal mitte? Miks sinu jaoks võõrad ettevõtted just sulle reklaami sihivad? Mäletad sa, kus viibisid möödunud aasta [...]

  • Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutus

Eesti ettevõtete sotsiaalmeediakasutuse uuring 2018

22. apr. 2018|0 Comments

Eesti ettevõtete sotsiaalmeediakasutuse uuring 2018 Märtsikuu teisel poolel viisin läbi uuringu eesmärgiga saada parem pilt sellest, kas ja kuidas Eesti ettevõtted kasutavad sotsiaalmeediat. Küsitlusest teavitamine Küsitlusest teavitasin läbi Milos.ee kodulehe ja Facebooki lehe, mitmetes [...]

  • Sotsiaalmeedia ja turunduse lühendid ja mõisted

99 turunduse ja sotsiaalmeediaga seotud lühendit

16. apr. 2018|2 kommentaari

99 turunduse ja sotsiaalmeediaga seotud lühendit Allolev kirjutis on pühendatud kõigile neile, kes istuvad mu koolitustel ja on liiga tagasihoidlikud, et küsida, mida ma jälle seal seina peal lühendanud olen :). Ära muretse, sa [...]

  • Eesti ettevõtete Facebooki edulood3

Eesti ettevõtete Facebooki edulood osa 3

6. apr. 2018|0 Comments

Eesti ettevõtete Facebooki edulood osa 3 Eelmistes postitustes tegime tutvust  Visit Estonia ja AEGAON Watches ning Elisa Eesti ja Telia Eesti Facebooki edulugudega. Kuidas nad on jõudnud nii suurte jälgijatearvuni, kuidas nad neid haldavad, [...]

  • Eesti ettevõtete Facebooki edulood2

Eesti ettevõtete Facebooki edulood osa 2

25. märts 2018|0 Comments

Eesti ettevõtete Facebooki edulood osa 2 Eelmisel nädalal alustasin postitustega, kus uurin mis on need tegurid, mis on ettevõtetel aidanud kaasa suurema jälgijaskonna saamiseks Facebookis. Aluseks on võetud Metrix.Stationi andmed suurimate jälgijaskondadega lehtede kohta. [...]

  • Osale uuringus: Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutus

Osale uuringus: Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutus

21. märts 2018|0 Comments

Osale uuringus: Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutus Kõik me oleme näinud uuringuid, kus räägitakse, et Ameerikas tehakse nii, Inglismaal sedasi jne jne. Kuidas aga meil Eestis tegelikult on? Milliseid sotsiaalmeediakanaleid on meil mõistlik kasutada? Mis [...]

  • Eesti ettevõtete Facebooki edulood 1. Milos reklaam

Eesti ettevõtete Facebooki edulood 1

21. märts 2018|2 kommentaari

Eesti ettevõtete Facebooki edulood Soovisin uurida mis on need tegurid, mis tagavad, või aitavad luua hea baasi, suureks jälgijate arvuks Facebookis. Aluseks sai võetud Metrix.Stationi andmed suurimate jälgijaskondadega lehtede kohta. Saatsin top ettevõtetele palve [...]

  • Kuidas sotsiaalmeedia abil ostupersoonat luua

KUIDAS SOTSIAALMEEDIA ABIL OSTUPERSOONAT LUUA?

5. märts 2018|0 Comments

KUIDAS SOTSIAALMEEDIA ABIL OSTUPERSOONAT LUUA? Tihtipeale üks segadust tekitavamaid teemasid koolitustel on seotud sõnaga „persoona“. Küsides, et kellel see on olemas, või veel enam, ka kirjalikult kirjas, näen silmis küsivaid pilke. Seega ei ole [...]

  • Facebook teeb kurvaks. Milos reklaam

KUIDAS FB UUDISVOO MUUDATUS SIND VEELGI KURVEMAKS TEEB

28. jaan. 2018|1 Comment

Kuidas FB uudisvoo muudatus sind veelgi kurvemaks teeb!? Zuckerberg ütleb, et nad tunnevad endas vastutust panustada meie heaolusse läbi meile oluliste inimeste postituste tihedama kuvamise. Vabas vormis ümber tõlkides ütleb ta „Saame end tunda [...]

Milos reklaam logo

Ideest teostuseni!

SUL ON HEA IDEE, MILLE TEOSTUSEKS VAJAD ABI?
MEIL ON LAHENDUSED!

Võta ühendust!