KASULIK 2018-04-09T21:19:52+00:00

Artiklite arhiiv

  • Eesti ettevõtete Facebooki edulood2

Eesti ettevõtete Facebooki edulood osa 2

25. märts 2018|0 Comments

Eelmisel nädalal alustasin postitustega, kus uurin mis on need tegurid, mis on ettevõtetel aidanud kaasa suurema jälgijaskonna saamiseks Facebookis. Aluseks on võetud Metrix.Stationi andmed suurimate jälgijaskondadega lehtede kohta. Möödunud kord vastasid küsimustele Visit Estonia [...]

  • Osale uuringus: Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutus

Osale uuringus: Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutus

21. märts 2018|0 Comments

Osale uuringus: Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutus Kõik me oleme näinud uuringuid, kus räägitakse, et Ameerikas tehakse nii, Inglismaal sedasi jne jne. Kuidas aga meil Eestis tegelikult on? Milliseid sotsiaalmeediakanaleid on meil mõistlik kasutada? Mis [...]

  • Eesti ettevõtete Facebooki edulood 1. Milos reklaam

Eesti ettevõtete Facebooki edulood 1

21. märts 2018|1 Comment

Eesti ettevõtete Facebooki edulood Soovisin uurida mis on need tegurid, mis tagavad, või aitavad luua hea baasi, suureks jälgijate arvuks Facebookis. Aluseks sai võetud Metrix.Stationi andmed suurimate jälgijaskondadega lehtede kohta. Saatsin top ettevõtetele palve [...]

  • Kuidas sotsiaalmeedia abil ostupersoonat luua

KUIDAS SOTSIAALMEEDIA ABIL OSTUPERSOONAT LUUA?

5. märts 2018|0 Comments

KUIDAS SOTSIAALMEEDIA ABIL OSTUPERSOONAT LUUA? Tihtipeale üks segadust tekitavamaid teemasid koolitustel on seotud sõnaga „persoona“. Küsides, et kellel see on olemas, või veel enam, ka kirjalikult kirjas, näen silmis küsivaid pilke. Seega ei ole [...]

  • Eestlaste interneti ja sotsiaalmeedia kasutus aastal 2018

SUUR UURING – EESTLASTE INTERNETI JA SOTSIAALMEEDIA KASUTUS AASTAL 2018

1. märts 2018|0 Comments

Suur uuring - eestlaste interneti ja sotsiaalmeedia kasutus aastal 2018 Aasta aastal suureneb interneti osatähtsus inimese igapäevaelus. Olgu see siis seotud töö või vaba ajaga, interneti kasutuse aeg ja sagedus on pidevas tõusujoones. Digimaailmast [...]

  • Facebook teeb kurvaks. Milos reklaam

KUIDAS FB UUDISVOO MUUDATUS SIND VEELGI KURVEMAKS TEEB

28. jaan. 2018|1 Comment

Kuidas FB uudisvoo muudatus sind veelgi kurvemaks teeb!? Zuckerberg ütleb, et nad tunnevad endas vastutust panustada meie heaolusse läbi meile oluliste inimeste postituste tihedama kuvamise. Vabas vormis ümber tõlkides ütleb ta „Saame end tunda [...]

  • 2018 aasta digiturundus, internetiturundus, sotsiaalmeediaturundus

EKSPERDID ANNAVAD NÕU – MIDA JÄLGIDA 2018 AASTA DIGITURUNDUSES? III osa

21. jaan. 2018|0 Comments

EKSPERDID ANNAVAD NÕU – MIDA JÄLGIDA 2018 AASTA DIGITURUNDUSES? III osaKüsisin tuntud Eesti turundajatelt ja netiturundusega igapäevaselt tegelevatelt inimestelt, et mida nemad arvavad 2018.a. digiturundusest. Kaks artiklit on juba ilmunud (I osa ja II osa), täna on [...]

  • Digiturundus aastal 2018. Milos reklaam

EKSPERDID ANNAVAD NÕU – MIDA JÄLGIDA 2018 AASTA DIGITURUNDUSES! II osa

17. jaan. 2018|1 Comment

EKSPERDID ANNAVAD NÕU - MIDA JÄLGIDA 2018 AASTA DIGITURUNDUSES! II osa Küsisin tuntud Eesti turundajatelt ja netiturundusega igapäevaselt tegelevatelt inimestelt, et mida nemad arvavad 2018.a. digiturundusest. Eelmisel korral sai lugeda 7 vastust. Täna saate [...]

  • Digiturundus aastal 2018. Milos reklaam

EKSPERDID ANNAVAD NÕU – MIDA JÄLGIDA 2018 AASTA DIGITURUNDUSES!

14. jaan. 2018|2 kommentaari

Eksperdid annavad nõu - mida jälgida 2018 aasta digiturunduses! Kas olete mõelnud, kuidas digiturundus sel aastal muutuda võiks? Kas üldse muutub? Mida tuleb sel aastal eriti silmas pidada, ja millele nii palju tähelepanu vaja [...]

  • SEO. Kodulehe optimeerimine. Milos reklaam

SEO EDASIJÕUDNUTELE – MUUDA LUGEJAD ÕNNELIKUKS!

9. jaan. 2018|0 Comments

SEO EDASIJÕUDNUTELE – MUUDA LUGEJAD ÕNNELIKUKS! Soovid Google’i otsingumootorile rohkem meele järgi olla? Leida end otsingutes esirinnas? Ja seda võimalikult väikse kulu eest pikemas perspektiivis? Palju õnne, oled õiges kohas 🙂 Järgneva 10 punktiga jagan [...]

  • Google Adwords algajatele. Milos kujundus- ja reklaamitööd

GOOGLE ADWORDS ALGAJATELE

30. dets. 2017|1 Comment

GOOGLE ADWORDS ALGAJATELE Olen kord ka varem AdWordsi teemadel heietanud, seekord proovin aga pisut põhjalikumalt selle elementaarsemad osad välja tuua. Järgnevas artiklis üritan sulle lihtsalt ja loogiliselt lahti rääkida: peamised punktid, mida Google AdWords [...]

  • 18 + 5 - Chrome kasulikud laiendid turundajatele

18 + 5 – KASULIKUD TÖÖRIISTAD TURUNDAJATELE

3. dets. 2017|0 Comments

18 + 5 GOOGLE CHROME, GMAIL JT - LAIENDID SOTSIAALMEEDIA TURUNDAJATELE Järgnevas artiklis pakun sulle välja tööriistad / laiendid / rakendused, mida võid oma igapäeva töö hõlbustamiseks ja/või põnevamaks muutmisel kasutada. Olen nad pannud [...]

15 NÕUANNET EDUKAKS JÕULUKAMPAANIAKS

14. nov. 2017|0 Comments

15 NÕUANNET EDUKAKS JÕULUKAMPAANIAKS Kas ka Sinule tulevad jõulud alati ootamatult? Alles nagu oli jaanipäev, nüüd aga hakkavad päkapikud juba akna vahelt sisse pressima. Kuna oled terve aasta hea olnud, annan sulle kiirelt mõned [...]

  • E-mailiturundus, spämmiturundus

E-MAILI TURUNDUS = SPÄMMITURUNDUS?!

6. nov. 2017|1 Comment

E-maili turundus = spämmiturundus?! Viimaseks postituseks koolitustel käimise sarjast on e-maili turundus. Viimaseks sobib see kenasti ka seetõttu, et minu jaoks on see olnud üsna vastumeelne teema ja nagu ka pealkirjas – spämmiturundus. Aga...seal [...]

  • Isadepäeva turundus

11 ISADEPÄEVA TURUNDUSIDEED, MIS TÕESTI TÖÖTAVAD

24. okt. 2017|0 Comments

11 ISADEPÄEVA TURUNDUSIDEED, MIS TÕESTI TÖÖTAVAD Novembrikuu teine pühapäev on taas isade päralt. Kui ka sina soovid selle päeva tähe all veidi rohkem silma paista, on järgnev jutt just sulle! Pakun sulle välja 11 [...]

  • Sisuturundus

SISUTURUNDUS – LOBISEMISE EEST MAKSTAKSE PALKA!

22. okt. 2017|1 Comment

SISUTURUNDUS – KUI LOBISEMISE EEST PALKA MAKSTAKSE! Vat see on teema, mis mulle väga meeldib -kirjutamine... Olete vast isegi aru saanud, et juttu jätkub vahel rohkem, kui vaja oleks :). Seega katsun siis lühemalt [...]

SEO – KODULEHE OPTIMEERIMINE ON ILGELT LIHTNE!

12. okt. 2017|2 kommentaari

SEO - kodulehe optimeerimine on ilgelt lihtne. Kodulehe optimeerimine on ilgelt lihtne aga jõhkralt töömahukas... See lause jäi kummitama Turundustreffi SEO koolitusest. SEO on teema, mida olen kaua soovinud osata, seega ootused koolitusele olid [...]

KUIDAS KOOSTADA INTERNETITURUNDUSE PLAANI?

1. okt. 2017|0 Comments

INTERNETITURUNDUSE PLAANI KOOSTAMINE Väisasin ka Priit Kallase ja TurundusTreffi koolitust, mis rääkis internetiturunduse plaani olulisusest ja selle koostamisest. Käsi püsti, kes julgeb väita, et ta teeb alati enne plaani, kui miskit tegema hakkab. Mõtlen [...]

KAS SINA OLED HEA TURUNDAJA VÕI LIHTNE BOOSTIJA?

22. sept. 2017|1 Comment

KAS SINA OLED HEA TURUNDAJA VÕI LIHTNE BOOSTIJA? Nagu lubatud, panen kirja ka selle nädalase koolituse mõtted. Sai siis väisatud TurundusTreffi poolt korraldatavat Priit Kallase koolitust Facebooki turunduse kohta. Mul pole ükski koolituspäev vist nii [...]

ADWORDS JA ANALYTICS – SIIT MA TULEN!

15. sept. 2017|0 Comments

ADWORDS JA ANALYTICS – SIIT MA TULEN! Seekord pisut teist laadi postitus. Tavaliselt on lugemine nö.koolimaterjal, seekord siis elukooli oma. Nagu lubatud, hakkasin õppima ka "reaalselt raha sisse toovaid" tegevusi. Siiamaani mu isa ikka on [...]

KAS FACEBOOKI REKLAAMI RELEVANTSUSE SKOOR ON OLULINE?

11. sept. 2017|0 Comments

KAS FACEBOOKI REKLAAMI RELEVANTSUSE SKOOR ON OLULINE? Relevance score / relevantsuse skoor / asjakohasus (FB enda tõlge) – kes kuidas seda sõnapaari nimetada tahab. Mõte jääb aga samaks. Seega kasutan edasises artiklis nende kõigi ühisnimetajana [...]

  • Milos reklaamitööd artikkel Tagasi kooli

TAGASI KOOLI / BACK-TO-SCHOOL TURUNDUS – KUIDAS?

25. aug. 2017|TAGASI KOOLI / BACK-TO-SCHOOL TURUNDUS – KUIDAS? kommenteerimine on välja lülitatud

TAGASI KOOLI / BACK-TO-SCHOOL TURUNDUS – KUIDAS? Kohe on taas aeg asuda koolipinki nühkima.  See tähendab aga müüki, suurt müüki! On olemas turundustermin  „Back-to-school marketing“ (BTS). See tähendab muidugi koolikaupade ja riiete müüki vahetult enne [...]

KUIDAS TURUNDADA ÜRITUST?

3. juuli 2017|0 Comments

KUIDAS TURUNDADA ÜRITUST? Ürituste korraldamine on niigi stressirohke – esinejad, toitlustus, turvalisus jne. Rääkimata siis sellest, et kuidas kogu seda vaeva saaks korvata rohkete külaliste tulekuga. Seepärast toon järgnevalt sulle mõned mõtted, kuidas sotsiaalmeedia [...]

KUIDAS VÕTTA FACEBOOKI KONTOST MAKSIMUMI?

19. juuni 2017|0 Comments

KUIDAS VÕTTA FACEBOOKI KONTOST MAKSIMUMI? Kui soovid leida lihtsaid lahendusi, et turgutada oma lehe reachi, tähelepanu ja seotust, on see artikkel sulle. Selles postituses annan 8 kerget nippi. Osad neist on liigagi ilmselged ja tuntud, [...]

14 LIHTSAT VIISI SOTSIAALMEEDIAS OMA JÄLGIJATELE NÄRVIDELE KÄIA

5. juuni 2017|0 Comments

14 LIHTSAT VIISI SOTSIAALMEEDIAS OMA JÄLGIJATELE NÄRVIDELE KÄIA Oled kindel, et tead, mida su kliendid tegelikult soovivad sinu sotsiaalmeedialehelt leida? Ja mis neid häirib niivõrd, et sunnib vajutama „unfollow“ linki? See peaks tänapäeval juba [...]

Milos reklaam logo

Ideest teostuseni!

SUL ON HEA IDEE, MILLE TEOSTUSEKS VAJAD ABI?
MEIL ON LAHENDUSED!

Võta ühendust!