Aasta aega kirjutamist on selja taga ja aeg kokkuvõtete tegemiseks. Siin on 10 möödunud aasta kõige loetumat blogipostitust. Mitu sina neist läbi oled lugenud?

  1. Eestlaste sotsiaalmeedia kasutus

Saa teada kes, kui palju ja kus internetis viibib ja sotsiaalmeediat kasutab.

2. Google AdWords algajatele

Millised on peamised punktid, mida Google AdWords reklaami tegemisel silmas pidada? Kuidas Google AdWords kampaaniat seadistada?Mida silmas pidada märksõnade valikul? Miks on oluline jälgida kvaliteediskoori? Ja palju muud.

3. Eksperdid ennustavad – digiturunduse trendid vol 1

Artiklis jagavad mõtteid: Priit Kallas (Dreamgrow tegevjuht), Karola Karlson (Performance Marketing Manager, Taxify), Magnus Lužkov (Optimist Creative juht ja strateeg), Kristjan Raude (WSI Online CEO), Timo Porval (digiagentuur Lavii turundusstrateeg), Erki Heinsaar (MediaBrands Digital CEO) ja Hando Sinisalu (Best Marketing International juht).

4. Hashtag – kasutada või ei?

Viimasel ajal on hashtag’i märk vallutanud sotsiaalmeedia seinad nii ettevõtetel kui eraisikutel. Seega küsimus – on neist reaalselt kasu ka? Loe pikemalt selle kohta, et kus, kui palju ja milliseid hashtage kasutada.

5. Tasuta turundus Facebookis ja Instagramis

Mis põhimõttel toimib Facebooki algoritm? Milliseid postitusi Instagrami algoritm eelistab? Kuidas Facebookis tasuta silma paista?

6. Millist fonti valida?

Milliseid fonte peetakse usaldusväärsemateks? Milliseid kirjatüüpe eelistada, kui tahad mõjuda sõbralikult? Mis font aitab rohkem müüa? Comic Sans – jah või ei?

7. Kuidas teha edukas Facebooki kampaania?

Eks me kõik oleme rohkem või vähem korraldanud erinevaid FB võistlusi. Olete te aga kunagi mõelnud, kuidas saaks neid teha veelgi edukamalt või mis on peamised punktid, millele algaja tähelepanu peaks pöörama?  Harutame siis samm sammu haavalt FB kampaania hingeelu lahti.

8. Sotsiaalmeediaturunduse strateegia

Miks inimesed kasutavad sotsiaalmeediat? Miks nad jagavad veebis (teiste) sisu? Kuidas kasvatada oma jälgijaskonnas usaldust? Kuidas luua edukas sotsiaalmeedia strateegia, mis võtaks arvesse ka emotsioone ja nende suunamise võimet?

9. Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutus

Vaata kuidas kasutavad 448 Eesti ettevõtete sotsiaalmeediat – milliseid kanaleid, kui palju kulutavad reklaamile ja palju muud.

10. Eesti koolilaste sotsiaalmeedia kasutus

Uuring andis kinnitust, et kuigi sotsiaalmeedia platvormide reeglite järgi on selle kasutamine lubatud valdavalt alates 13ndast eluaastast, on reaalsus aga hoopis muu. Valdav enamus alla 13 aastastest vastajatest omas vähemalt ühes sotsiaalmeedia kanalis oma kontot.

 

By |2019-01-04T10:52:27+00:004. jaan. 2019|Tags: , |

About the Author: