KASULIK2018-04-09T21:19:52+00:00

Artiklite arhiiv

  • Isadepäeva turundus

11 ISADEPÄEVA TURUNDUSIDEED, MIS TÕESTI TÖÖTAVAD

24. okt. 2017|0 Comments

11 ISADEPÄEVA TURUNDUSIDEED, MIS TÕESTI TÖÖTAVAD Novembrikuu teine pühapäev on taas isade päralt. Kui ka sina soovid selle päeva tähe all veidi rohkem silma paista, on järgnev jutt just sulle! Pakun sulle välja 11 [...]

  • Sisuturundus, sisuloome, blogi

SISUTURUNDUS – LOBISEMISE EEST MAKSTAKSE PALKA!

22. okt. 2017|1 Comment

SISUTURUNDUS – KUI LOBISEMISE EEST PALKA MAKSTAKSE! Vat see on teema, mis mulle väga meeldib -kirjutamine... Olete vast isegi aru saanud, et juttu jätkub vahel rohkem, kui vaja oleks :). Seega katsun siis lühemalt [...]

SEO – KODULEHE OPTIMEERIMINE ON ILGELT LIHTNE!

12. okt. 2017|2 kommentaari

SEO - kodulehe optimeerimine on ilgelt lihtne. Kodulehe optimeerimine on ilgelt lihtne aga jõhkralt töömahukas... See lause jäi kummitama Turundustreffi SEO koolitusest. SEO on teema, mida olen kaua soovinud osata, seega ootused koolitusele olid [...]

KUIDAS KOOSTADA INTERNETITURUNDUSE PLAANI?

1. okt. 2017|0 Comments

INTERNETITURUNDUSE PLAANI KOOSTAMINE Väisasin ka Priit Kallase ja TurundusTreffi koolitust, mis rääkis internetiturunduse plaani olulisusest ja selle koostamisest. Käsi püsti, kes julgeb väita, et ta teeb alati enne plaani, kui miskit tegema hakkab. Mõtlen [...]

KAS SINA OLED HEA TURUNDAJA VÕI LIHTNE BOOSTIJA?

22. sept. 2017|1 Comment

KAS SINA OLED HEA TURUNDAJA VÕI LIHTNE BOOSTIJA? Nagu lubatud, panen kirja ka selle nädalase koolituse mõtted. Sai siis väisatud TurundusTreffi poolt korraldatavat Priit Kallase koolitust Facebooki turunduse kohta. Mul pole ükski koolituspäev vist nii [...]

ADWORDS JA ANALYTICS – SIIT MA TULEN!

15. sept. 2017|0 Comments

ADWORDS JA ANALYTICS – SIIT MA TULEN! Seekord pisut teist laadi postitus. Tavaliselt on lugemine nö.koolimaterjal, seekord siis elukooli oma. Nagu lubatud, hakkasin õppima ka "reaalselt raha sisse toovaid" tegevusi. Siiamaani mu isa ikka on [...]

KAS FACEBOOKI REKLAAMI RELEVANTSUSE SKOOR ON OLULINE?

11. sept. 2017|0 Comments

KAS FACEBOOKI REKLAAMI RELEVANTSUSE SKOOR ON OLULINE? Relevance score / relevantsuse skoor / asjakohasus (FB enda tõlge) – kes kuidas seda sõnapaari nimetada tahab. Mõte jääb aga samaks. Seega kasutan edasises artiklis nende kõigi ühisnimetajana [...]

  • Milos reklaamitööd artikkel Tagasi kooli

TAGASI KOOLI / BACK-TO-SCHOOL TURUNDUS – KUIDAS?

25. aug. 2017|TAGASI KOOLI / BACK-TO-SCHOOL TURUNDUS – KUIDAS? kommenteerimine on välja lülitatud

TAGASI KOOLI / BACK-TO-SCHOOL TURUNDUS – KUIDAS? Kohe on taas aeg asuda koolipinki nühkima.  See tähendab aga müüki, suurt müüki! On olemas turundustermin  „Back-to-school marketing“ (BTS). See tähendab muidugi koolikaupade ja riiete müüki vahetult enne [...]

KUIDAS TURUNDADA ÜRITUST?

3. juuli 2017|0 Comments

KUIDAS TURUNDADA ÜRITUST? Ürituste korraldamine on niigi stressirohke – esinejad, toitlustus, turvalisus jne. Rääkimata siis sellest, et kuidas kogu seda vaeva saaks korvata rohkete külaliste tulekuga. Seepärast toon järgnevalt sulle mõned mõtted, kuidas sotsiaalmeedia [...]

KUIDAS VÕTTA FACEBOOKI KONTOST MAKSIMUMI?

19. juuni 2017|0 Comments

KUIDAS VÕTTA FACEBOOKI KONTOST MAKSIMUMI? Kui soovid leida lihtsaid lahendusi, et turgutada oma lehe reachi, tähelepanu ja seotust, on see artikkel sulle. Selles postituses annan 8 kerget nippi. Osad neist on liigagi ilmselged ja tuntud, [...]

12 VIISI KUIDAS TURUNDADA (UUSI) TOOTEID INTERNETIS

22. mai 2017|0 Comments

12 VIISI KUIDAS TURUNDADA (UUSI) TOOTEID INTERNETIS 1.     MÜÜ KOGEMUST, MITTE TOODET! Keegi ei soovi osta toodet, nad soovivad lahendust oma probleemile. Ehita toote tutvustus üles kliendi seisukohast lähtuvalt, mis kasu saab tema? Seejuures ära [...]

34 SOOVITUST JÄRGMISE POSTITUSE IDEE LEIDMISEKS!

2. mai 2017|1 Comment

34 SOOVITUST JÄRGMISE POSTITUSE IDEE LEIDMISEKS! Kui su pea on ideedest tühi, aga järgmine postitus peaks juba avalikustatud olema, oled õiges kohas! Järgnevalt annan sulle 34 postituse ideed, kust leida inspiratsiooni postitusteks. KIIREKS INSPIRATSIOONIKS Poolt [...]

KUIDAS KLIENTI TEGUDELE INNUSTADA – CTA, MIS KUTSUB TEGUTSEMA!

16. apr. 2017|1 Comment

KUIDAS KLIENTI TEGUDELE INNUSTADA - CTA, MIS KUTSUB TEGUTSEMA! Hea CTA (call-to-action ehk kutse tegevusele) võib teha turunduses imesid. Väärtusliku sisu loomine nõuab aega ja pingutust. Seepärast on oluline, et lisaks informeerivale osale oleks selle [...]

19 NIPPI KUIDAS GUUGELDADA NAGU PROFF

8. apr. 2017|2 kommentaari

19 NIPPI KUIDAS GUUGELDADA NAGU PROFF Internet on täis meeletus koguses infot. Kuidas eraldada terad sõkaldest ja leida just see, mis vastab enim otsitulemusele, mida leida loodad? Toon sulle järgnevalt 19 nippi Google otsimootori kasutamise [...]

  • Logo kujundamine. Milos reklaam

30 NÕUANNET SILMAPAISTVA LOGO KUJUNDAMISEKS

7. apr. 2017|0 Comments

30 NÕUANNET SILMAPAISTVA LOGO KUJUNDAMISEKS Üks suurimaid valearusaami kujundajate maailmas on see, et logo tegemine on lihtne. Tegelikult on logo palju enam kui lihtsalt värvid + moodne kirjastiil + graafika. Logo on oluline osa [...]

10 ENAMLEVINUIMAT DEMOTIVATSIOONI TÜÜPI JA KUIDAS NEED ÜLETADA

6. apr. 2017|0 Comments

10 ENAMLEVINUIMAT DEMOTIVATSIOONI TÜÜPI JA KUIDAS NEED ÜLETADA Kui tavaliselt kirjutan numbritest ja statistikast pakatavaid artikleid, siis sel korral lähme veidi sügavamale… Kreatiivsuse, produktiivsuse ja lihtsalt õnne keskmeks on motivatsioon. See paneb meid tegutsema. Kui [...]

SOTSIAALMEEDIA PILTIDE KUJUNDAMISE ABC vol2

6. apr. 2017|1 Comment

Sotsiaalmeedia piltide kujundamise ABC vol 2 Raske on alahinnata visuaalse sisu olemasolu tähtsust ja piltide kujundamise põhitõdesid. Samuti saad kurssi viia end 2017.aasta ennustatava statistikaga just pildilise sisu osas. Seega tuleb asuda teostuse juurde. Kui sa [...]

SOTSIAALMEEDIA PILTIDE KUJUNDAMISE ABC vol 1

6. apr. 2017|2 kommentaari

Sotsiaalmeedia piltide kujundamise ABC vol 1 Heal tänapäeva sotsiaalmeedia turundajal ja suurepärasel 1960ndate reklaamijal on palju sarnast. Reklaamiisa David Ogilvy oli tuntud sellega, et kulutas ebatavaliselt palju aega õige pealkirja leidmisele. Miks? Just seda [...]

KUIDAS KÄITUDA SOTSIAALMEEDIA KRIISIS

6. apr. 2017|1 Comment

KUIDAS KÄITUDA SOTSIAALMEEDIA KRIISIS Nii nagu eraelus, võib ka ettevõtetel mitmeid asju valesti minna, ükskõik kui väga sa ka ei püüaks. Netis liigub info väga kiiresti. Seepärast on oluline, et sul oleks valmis plaan, et [...]

TOP 30 SOTSIAALMEEDIA TURUNDUSE NÕUANNET EKSPERTIDELT

2. apr. 2017|0 Comments

TOP 30 SOTSIAALMEEDIA TURUNDUSE NÕUANNET EKSPERTIDELT Sotsiaalmeedia turundus on üha enam liikumapanev jõud kogu turunduse mängumaal. Sellega tuleb tegeleda igapäevaselt, sest see on pidevas muutumises. See, mis töötas eelmisel aastal, ei pruugi seda teha [...]

7 PSÜHHOLOOGILIST VÕTET SOTSIAALMEEDIA STRATEEGIA TUGEVDAMISEKS osa 2

2. apr. 2017|3 kommentaari

7 PSÜHHOLOOGILIST VÕTET SOTSIAALMEEDIA STRATEEGIA TUGEVDAMISEKS osa 2 Eelmisel korral kirjutasin viiest psühholoogilisest kontseptsioonist ja kuidas nende abil oma sotsiaalmeedia strateegiat võimendada. Seekord püüan anda rohkem nippe ja konkreetsemaid soovitusi. Miks sotsiaalmeedia tõmbab siis [...]

Milos reklaam logo

Ideest teostuseni!

SUL ON HEA IDEE, MILLE TEOSTUSEKS VAJAD ABI?
MEIL ON LAHENDUSED!

Võta ühendust!