KASULIK2019-01-25T13:32:05+00:00

Artiklite arhiiv

  • Eesti ettevõtete Facebooki edulood 1. Milos reklaam

Eesti ettevõtete Facebooki edulood 1

21. märts 2018|2 kommentaari

Eesti ettevõtete Facebooki edulood Soovisin uurida mis on need tegurid, mis tagavad, või aitavad luua hea baasi, suureks jälgijate arvuks Facebookis. Aluseks sai võetud Metrix.Stationi andmed suurimate jälgijaskondadega lehtede kohta. Saatsin top ettevõtetele palve [...]

  • Kuidas sotsiaalmeedia abil ostupersoonat luua

KUIDAS SOTSIAALMEEDIA ABIL OSTUPERSOONAT LUUA?

5. märts 2018|0 Comments

KUIDAS SOTSIAALMEEDIA ABIL OSTUPERSOONAT LUUA? Tihtipeale üks segadust tekitavamaid teemasid koolitustel on seotud sõnaga „persoona“. Küsides, et kellel see on olemas, või veel enam, ka kirjalikult kirjas, näen silmis küsivaid pilke. Seega ei ole [...]

  • Facebook teeb kurvaks. Milos reklaam

KUIDAS FB UUDISVOO MUUDATUS SIND VEELGI KURVEMAKS TEEB

28. jaan. 2018|2 kommentaari

Kuidas FB uudisvoo muudatus sind veelgi kurvemaks teeb!? Zuckerberg ütleb, et nad tunnevad endas vastutust panustada meie heaolusse läbi meile oluliste inimeste postituste tihedama kuvamise. Vabas vormis ümber tõlkides ütleb ta „Saame end tunda [...]

  • SEO. Kodulehe optimeerimine. Milos reklaam

SEO EDASIJÕUDNUTELE – MUUDA LUGEJAD ÕNNELIKUKS!

9. jaan. 2018|1 Comment

SEO EDASIJÕUDNUTELE – MUUDA LUGEJAD ÕNNELIKUKS! Soovid Google’i otsingumootorile rohkem meele järgi olla? Leida end otsingutes esirinnas? Ja seda võimalikult väikse kulu eest pikemas perspektiivis? Palju õnne, oled õiges kohas 🙂 Järgneva 10 punktiga jagan [...]

  • Google Adwords algajatele. Milos kujundus- ja reklaamitööd

GOOGLE ADWORDS ALGAJATELE

30. dets. 2017|1 Comment

GOOGLE ADWORDS ALGAJATELE Olen kord ka varem AdWordsi teemadel heietanud, seekord proovin aga pisut põhjalikumalt selle elementaarsemad osad välja tuua. Järgnevas artiklis üritan sulle lihtsalt ja loogiliselt lahti rääkida: peamised punktid, mida Google AdWords [...]

  • 18 + 5 - Chrome kasulikud laiendid turundajatele

18 + 5 – KASULIKUD TÖÖRIISTAD TURUNDAJATELE

3. dets. 2017|0 Comments

18 + 5 GOOGLE CHROME, GMAIL JT - LAIENDID SOTSIAALMEEDIA TURUNDAJATELE Järgnevas artiklis pakun sulle välja tööriistad / laiendid / rakendused, mida võid oma igapäeva töö hõlbustamiseks ja/või põnevamaks muutmisel kasutada. Olen nad pannud [...]

15 NÕUANNET EDUKAKS JÕULUKAMPAANIAKS

14. nov. 2017|1 Comment

15 NÕUANNET EDUKAKS JÕULUKAMPAANIAKS Kas ka Sinule tulevad jõulud alati ootamatult? Alles nagu oli jaanipäev, nüüd aga hakkavad päkapikud juba akna vahelt sisse pressima. Kuna oled terve aasta hea olnud, annan sulle kiirelt mõned [...]

  • E-mailiturundus, spämmiturundus

E-MAILI TURUNDUS = SPÄMMITURUNDUS?!

6. nov. 2017|3 kommentaari

E-maili turundus = spämmiturundus?! Viimaseks postituseks koolitustel käimise sarjast on e-maili turundus. Viimaseks sobib see kenasti ka seetõttu, et minu jaoks on see olnud üsna vastumeelne teema ja nagu ka pealkirjas – spämmiturundus. Aga...seal [...]

  • Isadepäeva turundus

11 ISADEPÄEVA TURUNDUSIDEED, MIS TÕESTI TÖÖTAVAD

24. okt. 2017|1 Comment

11 ISADEPÄEVA TURUNDUSIDEED, MIS TÕESTI TÖÖTAVAD Novembrikuu teine pühapäev on taas isade päralt. Kui ka sina soovid selle päeva tähe all veidi rohkem silma paista, on järgnev jutt just sulle! Pakun sulle välja 11 [...]

  • Sisuturundus, sisuloome, blogi

SISUTURUNDUS – LOBISEMISE EEST MAKSTAKSE PALKA!

22. okt. 2017|2 kommentaari

SISUTURUNDUS – KUI LOBISEMISE EEST PALKA MAKSTAKSE! Vat see on teema, mis mulle väga meeldib -kirjutamine... Olete vast isegi aru saanud, et juttu jätkub vahel rohkem, kui vaja oleks :). Seega katsun siis lühemalt [...]

SEO – KODULEHE OPTIMEERIMINE ON ILGELT LIHTNE!

12. okt. 2017|2 kommentaari

SEO - kodulehe optimeerimine on ilgelt lihtne. Kodulehe optimeerimine on ilgelt lihtne aga jõhkralt töömahukas... See lause jäi kummitama Turundustreffi SEO koolitusest. SEO on teema, mida olen kaua soovinud osata, seega ootused koolitusele olid [...]

KUIDAS KOOSTADA INTERNETITURUNDUSE PLAANI?

1. okt. 2017|0 Comments

INTERNETITURUNDUSE PLAANI KOOSTAMINE Väisasin ka Priit Kallase ja TurundusTreffi koolitust, mis rääkis internetiturunduse plaani olulisusest ja selle koostamisest. Käsi püsti, kes julgeb väita, et ta teeb alati enne plaani, kui miskit tegema hakkab. Mõtlen [...]

KAS SINA OLED HEA TURUNDAJA VÕI LIHTNE BOOSTIJA?

22. sept. 2017|1 Comment

KAS SINA OLED HEA TURUNDAJA VÕI LIHTNE BOOSTIJA? Nagu lubatud, panen kirja ka selle nädalase koolituse mõtted. Sai siis väisatud TurundusTreffi poolt korraldatavat Priit Kallase koolitust Facebooki turunduse kohta. Mul pole ükski koolituspäev vist [...]

ADWORDS JA ANALYTICS – SIIT MA TULEN!

15. sept. 2017|0 Comments

ADWORDS JA ANALYTICS – SIIT MA TULEN! Seekord pisut teist laadi postitus. Tavaliselt on lugemine nö.koolimaterjal, seekord siis elukooli oma. Nagu lubatud, hakkasin õppima ka "reaalselt raha sisse toovaid" tegevusi. Siiamaani mu isa ikka on [...]

  • Milos reklaamitööd artikkel Tagasi kooli

TAGASI KOOLI / BACK-TO-SCHOOL TURUNDUS – KUIDAS?

25. aug. 2017|TAGASI KOOLI / BACK-TO-SCHOOL TURUNDUS – KUIDAS? kommenteerimine on välja lülitatud

TAGASI KOOLI / BACK-TO-SCHOOL TURUNDUS – KUIDAS? Kohe on taas aeg asuda koolipinki nühkima.  See tähendab aga müüki, suurt müüki! On olemas turundustermin  „Back-to-school marketing“ (BTS). See tähendab muidugi koolikaupade ja riiete müüki vahetult enne [...]

KUIDAS TURUNDADA ÜRITUST?

3. juuli 2017|0 Comments

KUIDAS TURUNDADA ÜRITUST? Ürituste korraldamine on niigi stressirohke – esinejad, toitlustus, turvalisus jne. Rääkimata siis sellest, et kuidas kogu seda vaeva saaks korvata rohkete külaliste tulekuga. Seepärast toon järgnevalt sulle mõned mõtted, kuidas sotsiaalmeedia [...]

KUIDAS VÕTTA FACEBOOKI KONTOST MAKSIMUMI?

19. juuni 2017|0 Comments

KUIDAS VÕTTA FACEBOOKI KONTOST MAKSIMUMI? Kui soovid leida lihtsaid lahendusi, et turgutada oma lehe reachi, tähelepanu ja seotust, on see artikkel sulle. Selles postituses annan 8 kerget nippi. Osad neist on liigagi ilmselged ja tuntud, [...]

12 VIISI KUIDAS TURUNDADA (UUSI) TOOTEID INTERNETIS

22. mai 2017|0 Comments

12 VIISI KUIDAS TURUNDADA (UUSI) TOOTEID INTERNETIS 1.     MÜÜ KOGEMUST, MITTE TOODET! Keegi ei soovi osta toodet, nad soovivad lahendust oma probleemile. Ehita toote tutvustus üles kliendi seisukohast lähtuvalt, mis kasu saab tema? Seejuures ära [...]

34 SOOVITUST JÄRGMISE POSTITUSE IDEE LEIDMISEKS!

2. mai 2017|1 Comment

34 SOOVITUST JÄRGMISE POSTITUSE IDEE LEIDMISEKS! Kui su pea on ideedest tühi, aga järgmine postitus peaks juba avalikustatud olema, oled õiges kohas! Järgnevalt annan sulle 34 postituse ideed, kust leida inspiratsiooni postitusteks. KIIREKS INSPIRATSIOONIKS Poolt [...]

KUIDAS KLIENTI TEGUDELE INNUSTADA – CTA, MIS KUTSUB TEGUTSEMA!

16. apr. 2017|1 Comment

KUIDAS KLIENTI TEGUDELE INNUSTADA - CTA, MIS KUTSUB TEGUTSEMA! Hea CTA (call-to-action ehk kutse tegevusele) võib teha turunduses imesid. Väärtusliku sisu loomine nõuab aega ja pingutust. Seepärast on oluline, et lisaks informeerivale osale oleks selle [...]

Milos reklaam logo

Ideest teostuseni!

SUL ON HEA IDEE, MILLE TEOSTUSEKS VAJAD ABI?
MEIL ON LAHENDUSED!

Võta ühendust!
Kokkuvõte
Artikli nimi
Kasulikud ja õpetlikud artiklid
Kirjeldus
Siit leiad palju kasulikku ja harivat lugemist, kui soovid juurde õppida alates elementaarsetest teadmistest lõpetades kavalate nippideni, mis aitavad sotsiaalmeedias ja Googles paremini nähtavale saada.
Autor
Milos OÜ
Milos OÜ
Publisher Logo