Influencerturundus – soovitused lapsevanematele
Kuidas rääkida lapsega influencer-turundusest? Seoses oma magistritööga toon eraldi välja nõuanded ja soovitused lapsevanematele. Siit leiad ka infograafiku, mis võtab kõik selle lühidalt ka kokku. Kuidas ma tean, kas mu last mõjutavad influencerid? Pane [...]
Suunamudijate turundustegevuse tajumine ja ostukäitumisele suunamine – Eesti noorte arvamused ja kogemused
Suunamudijate turundustegevuse tajumine ja ostukäitumisele suunamine – Eesti noorte arvamused ja kogemused Selle aasta kevadel kaitsesin oma teise magistri lõputööd teemal: „Suunamudijate turundustegevuse tajumine ja ostukäitumisele suunamine – Eesti noorte arvamused ja kogemused“. Järgnevalt [...]
Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutus aastal 2022
Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutus aastal 2022 Juba 5. aastat järjest viisin läbi uuringu, millega soovisin teada, et kuidas, mis eesmärgil ja kui palju Eesti ettevõtted sotsiaalmeediat kasutavad. Saadud tulemused on nüüd kajastatud allolevas artiklis. [...]
Kuidas Facebookis ja Instagramis tasuta turundada?
Kuidas Facebookis ja Instagramis tasuta turundada Iga päevaga on järjest raskem oma sisuga orgaaniliselt jälgijate ja potentsiaalsete klientide Facebooki ja Instagrami seinale jõuda. Facebooki algoritm ei soosi kuidagi ettevõtteid vaid eelistab eraisikute kontosid. Samas [...]
Back-To-School turundus ehk kuidas turundada tagasi kooli minejatele?
Back-To-School turundus ehk kuidas turundada tagasi kooli minejatele? Juba varsti on taas aeg asuda koolipinki nühkima. See tähendab aga müüki, suurt müüki! On olemas lausa turundustermin „ Back-to-school turundus“ (BTS). See tähendab muidugi koolikaupade ja [...]
11 põhjust, miks su ettevõte peaks kaaluma influenceri ehk suunamudija kaasamist
11 põhjust, miks su ettevõte peaks kaaluma influenceri ehk suunamudija kaasamist Oskuslikul kasutamisel on sotsiaalmeedia mõjutajad ehk influencerid sinu organisatsiooni võimsad saadikud. Nad levitavad teavet sinu toodete ja teenuste kohta ning tõstavad bränditeadlikkust. Järgnevalt [...]
Kuidas turundada väikese eelarvega?
Kuidas turundada väikese eelarvega? Eelarve piiratud aga tuntust sooviksid siiski kasvatada? Ära heida meelt, leidub mitmeid väga soodsaid (või lausa tasuta) mooduseid kuidas oma sõnum potentsiaalsete klientideni viia. 1. Usu endasse Kõige alus on [...]
10 põhjust, miks sinu ettevõtte sotsiaalmeedia turundus ei tööta
10 põhjust, miks sinu ettevõtte sotsiaalmeedia turundus ei tööta Miks mõni ettevõtte on sotsiaalmeedias edukas ja teine mitte? Järgnevalt olen kokku kogunud mõned põhivead, mida ettevõtjad ja ettevõtted teevad sotsiaalmeedia turunduses korduvalt, ja [...]
Millisel sotsiaalmeedia platvormil sinu ettevõte olema peaks?
Millisel sotsiaalmeedia platvormil sinu ettevõte olema peaks? Siin artiklis annan sulle mõtteainet selles valdkonnas, et millisel sotsiaalmeedia platvormil su ettevõte olema peaks. Ütlen alati, et sa ei pea olema kohal kõikjal, mis praegu pop [...]
99 turunduse ja sotsiaalmeediaga seotud lühendit
99 turunduse ja sotsiaalmeediaga seotud lühendit Allolev kirjutis on pühendatud kõigile neile, kes istuvad mu koolitustel ja on liiga tagasihoidlikud, et küsida, mida ma jälle seal seina peal lühendanud olen :). Ära muretse, sa [...]
Facebooki reklaami pealkiri
Kuidas kirjutada Facebooki reklaami pealkirju, mis suurendavad klikke? Sa ei saa kunagi teist võimalust esmamulje jätmiseks. See võib sulle tunduda klišeena, kuid see on tõsi. Eriti kui kasutad Facebooki reklaame, et oma ettevõttesse [...]
Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutus aastal 2021
Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutus aastal 2021 Juba 4. aastat järjest viisin läbi uuringu, millega soovisin teada, et kuidas, mis eesmärgil ja kui palju Eesti ettevõtted sotsiaalmeediat kasutavad. Saadud tulemused on nüüd kajastatud allolevas artiklis. [...]
Turundus emadele – mida emad armastavad?!
Turundus emadele - mida emad armastavad?! Emad on üks võimsamaid tarbijagruppe terves maailmas. Nad ei osta vaid endale, vaid ka mehele, lastele ja tervele majapidamisele ning tihtipeale hoiavad silma peal ka pere rahakotil. Ketchumi [...]
Üks kriitiline viga, mida enamus Facebooki reklaami juures teevad
Üks kriitiline viga, mida enamus Facebooki reklaami juures teevad Ettevõtte tuntuse ja müügi kasvatamiseks on Facebooki reklaamil endiselt suur potentsiaal. Kuid kui oled kunagi proovinud Facebooki reklaami tegemist, siis on tõenäoline, et oled [...]
Facebooki loosimise programmid
Facebooki loosimise programmid Facebooki loosimängudel on nii teravaid kriitikuid kui tuliseid poolehoidjaid. Ma ise olen nende kahe vahel. Arvan, et mängu korraldamises ei ole midagi halba, kui jälgida Facebooki loosimängu reegleid. Kui korraldad oma [...]
Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutuse uuring 2021
Tere! Juba 4. aastat järjest olen läbi viimas uuringut, mis soovib teada saada, kuidas ja kui palju Eesti ettevõtted sotsiaalmeediat kasutavad. Ootan ka sind osalema! Uuringu tulemused saavad avalikuks kõigile aprillis 2021 Milos.ee kodulehel [...]
9 tüüpi postitusi, mida sa ei tohi sotsiaalmeediasse teha
9 tüüpi postitusi, mida sa ei tohi sotsiaalmeediasse teha Kui postitad halba sisu oma sotsiaalmeedia kanalitesse, võid varjutada kogu raske töö, mida oled teinud oma kohaloleku ülesehitamiseks ja ühenduse loomiseks kontode vaatajaskonnaga. Järgnevas [...]
Eestlaste interneti ja sotsiaalmeedia kasutus aastal 2021
Suur uuring – eestlaste interneti ja sotsiaalmeedia kasutus aastal 2021 Iga aastaga kasvab interneti osatähtsus inimeste igapäevaelus. Eriti veel nüüd, selle suure pandeemia ajal on internet saanud lisaks meelelahutuse vahendiks olemisest ka veelgi suurema rolliga [...]
Influencer turundus – mida vältida?
5 trendi influencer turunduses, mida peaksid vältima Internetist leiad kindlasti palju erinevaid soovitusi, mida jälgida influencer turunduses. Kas need kõik aga on nii vett pidavad soovitused või on mõned neist, mida peaks täna, 2021. [...]
Sotsiaalmeedia ja psühholoogia – 7 nõuannet turundajale
Sotsiaalmeedia ja psühholoogia – 7 nõuannet turundajale Olen ka varem sellest teemast rääkinud, kuid kuna see on väga mahukas teema, tundus, et oleks veel vaja käsitleda. Loe eelmisi artikleid siit: 5 psühholoogilist kontseptsiooni [...]
7 psühholoogilist võtet sotsiaalmeedia strateegia tugevdamiseks osa 2
7 psühholoogilist võtet sotsiaalmeedia strateegia tugevdamiseks osa 2 Eelmisel korral kirjutasin viiest psühholoogilisest kontseptsioonist ja kuidas nende abil oma sotsiaalmeedia strateegiat võimendada. Seekord püüan anda rohkem nippe ja konkreetsemaid soovitusi. Miks sotsiaalmeedia tõmbab siis [...]
5 psühholoogilist kontseptsiooni sotsiaalmeedia strateegia tugevdamiseks osa 1
5 psühholoogilist kontseptsiooni sotsiaalmeedia strateegia tugevdamiseks Sotsiaalmeedia on meid muutmas rohkem, kui vaid meie vahetu käitumine. Ja turundajatena tuleb sellele mõelda. Igasugune interaktsioon, mis sul sotsmeedias oma kliendiga on, mõjutab nii nende teadlikku kui [...]
Eksperdid arvavad – mida toob turundusaasta 2021? IV osa
Eksperdid arvavad – mida toob turundusaasta 2021? IV osa Sarja neljandas ja viimases osas saavad sõna: Marko Saue - Goal Marketing OÜ juhataja Katrin Vilimaa-Otsing .- turundusspetsialist, koolitaja | Turunduskoolitus OÜ Anni Rahula - [...]
Eksperdid arvavad – mida toob turundusaasta 2021? III osa
Eksperdid arvavad – mida toob turundusaasta 2021? III osa Sinu ees on sarja kolmas osas. Loe kindlasti ka esimest ja teist osa. Täna võtavad sõna: Taavi Kalvi - Holini kaasasutaja Meelis Vill - SEO [...]
Eksperdid arvavad – mida toob turundusaasta 2021? II osa
Eksperdid arvavad – mida toob turundusaasta 2021? II osa Teie ees on sarja teine osa. Loe kindlasti ka esimest siit! Sel korral kirjutavad: Karl Pae - ePPC juht ja Google Adsi ekspert Raido [...]
Eksperdid arvavad – mida toob turundusaasta 2021?
Eksperdid arvavad - mida toob turundusaasta 2021? Juba neljandat aastat järjest uurisin tunnustatud eesti turundajatelt, et mida nad ootavad ja ennustavad käesolevaks turundusaastaks. Käesoleva artikli lõppu lisasin ka enda mõtted. Loe kindlasti aga ka [...]
E-maili turundus – 21 nõuannet kuidas kirjutada efektiivseid e-maile
E-maili turundus - kuidas kirjutada efektiivseid e-maile? E-maili turundust tegema hakates ja esmakordsel kirjutamisel pole alati lihtne aru saada, millest alustada. Kuid on mõned konkreetsed nõuanded, mida peaksid alati meeles pidama. Siin on [...]
Facebooki loosimängud – lihtne viis võita või tõsine töö?
Facebooki loosimängud – lihtne viis võita või tõsine töö? Kes meist ei oleks näinud Facebookis erinevaid „liitu-jaga-võida“ loosimänge. Võita võib kõike alates kruvidest, lõpetades toidukorvide, spaapuhkuste ja riieteni välja. Kui lihtne või keeruline on pakutavaid [...]