KASULIK2019-06-07T14:27:26+02:00

9 levinud SEO viga, mis takistavad sul saada Google otsingus esimeseks + tööriistad

12. mai 2019|Artiklid, Latest Articles|

9 levinud SEO viga, mis takistavad sul saada Google otsingus esimeseks + tööriistad Siit artiklist leiad peamised vead, mida kodulehtedel tehakse. Need, kohati lihtsad vead, võivad oluliselt mõjutada sinu kodulehe positsiooni Google otsimootori tulemustes. [...]

Artiklite arhiiv

  • Kuidas negatiivsete kommentaaridega toime tulla?

Kuidas negatiivsete kommentaaridega toime tulla?

10. juuni 2018|1 Comment

Kuidas negatiivsete kommentaaridega toime tulla? Olen korduvalt kirjutanud, et tänapäeval usaldavad inimesed rohkem sõprade ja tuttavate, isegi võhivõõraste tagasisidet. Võid oma kanalites esitleda uhkeid patente, rohkelt tunnustusi ja muud head, mis justkui tõestab, et [...]

  • Hashtag # - kasutada või mitte?

Hashtag – kasutada või ei?

28. mai 2018|13 kommentaari

HASHTAG - # - KASUTADA VÕI EI? Viimasel ajal on hashtag’i märk vallutanud sotsiaalmeedia seinad nii ettevõtetel kui eraisikutel. Seega küsimus – on neist reaalselt kasu ka? Mis on hashtag ehk #? EKI: teemaviide  [...]

  • Mis infot Facebook kogub?

Vaata, mida Facebook sinu kohta teab!

3. mai 2018|1 Comment

Mida Facebook sinu kohta teab! Kas tead miks sinu Facebooki seinal on mõni reklaam aga su sõbra omal mitte? Miks sinu jaoks võõrad ettevõtted just sulle reklaami sihivad? Mäletad sa, kus viibisid möödunud aasta [...]

  • Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutus

Eesti ettevõtete sotsiaalmeediakasutuse uuring 2018

22. apr. 2018|2 kommentaari

Eesti ettevõtete sotsiaalmeediakasutuse uuring 2018 Märtsikuu teisel poolel viisin läbi uuringu eesmärgiga saada parem pilt sellest, kas ja kuidas Eesti ettevõtted kasutavad sotsiaalmeediat. Küsitlusest teavitamine Küsitlusest teavitasin läbi Milos.ee kodulehe ja Facebooki lehe, mitmetes [...]

  • Sotsiaalmeedia ja turunduse lühendid ja mõisted

99 turunduse ja sotsiaalmeediaga seotud lühendit

16. apr. 2018|3 kommentaari

99 turunduse ja sotsiaalmeediaga seotud lühendit Allolev kirjutis on pühendatud kõigile neile, kes istuvad mu koolitustel ja on liiga tagasihoidlikud, et küsida, mida ma jälle seal seina peal lühendanud olen :). Ära muretse, sa [...]

  • Eesti ettevõtete Facebooki edulood3

Eesti ettevõtete Facebooki edulood osa 3

6. apr. 2018|0 Comments

Eesti ettevõtete Facebooki edulood osa 3 Eelmistes postitustes tegime tutvust  Visit Estonia ja AEGAON Watches ning Elisa Eesti ja Telia Eesti Facebooki edulugudega. Kuidas nad on jõudnud nii suurte jälgijatearvuni, kuidas nad neid haldavad, [...]

  • Eesti ettevõtete Facebooki edulood2

Eesti ettevõtete Facebooki edulood osa 2

25. märts 2018|0 Comments

Eesti ettevõtete Facebooki edulood osa 2 Eelmisel nädalal alustasin postitustega, kus uurin mis on need tegurid, mis on ettevõtetel aidanud kaasa suurema jälgijaskonna saamiseks Facebookis. Aluseks on võetud Metrix.Stationi andmed suurimate jälgijaskondadega lehtede kohta. [...]

  • Osale uuringus: Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutus

Osale uuringus: Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutus

21. märts 2018|0 Comments

Osale uuringus: Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutus Kõik me oleme näinud uuringuid, kus räägitakse, et Ameerikas tehakse nii, Inglismaal sedasi jne jne. Kuidas aga meil Eestis tegelikult on? Milliseid sotsiaalmeediakanaleid on meil mõistlik kasutada? Mis [...]

  • Eesti ettevõtete Facebooki edulood 1. Milos reklaam

Eesti ettevõtete Facebooki edulood 1

21. märts 2018|2 kommentaari

Eesti ettevõtete Facebooki edulood Soovisin uurida mis on need tegurid, mis tagavad, või aitavad luua hea baasi, suureks jälgijate arvuks Facebookis. Aluseks sai võetud Metrix.Stationi andmed suurimate jälgijaskondadega lehtede kohta. Saatsin top ettevõtetele palve [...]

  • Kuidas sotsiaalmeedia abil ostupersoonat luua

KUIDAS SOTSIAALMEEDIA ABIL OSTUPERSOONAT LUUA?

5. märts 2018|0 Comments

KUIDAS SOTSIAALMEEDIA ABIL OSTUPERSOONAT LUUA? Tihtipeale üks segadust tekitavamaid teemasid koolitustel on seotud sõnaga „persoona“. Küsides, et kellel see on olemas, või veel enam, ka kirjalikult kirjas, näen silmis küsivaid pilke. Seega ei ole [...]

  • Facebook teeb kurvaks. Milos reklaam

KUIDAS FB UUDISVOO MUUDATUS SIND VEELGI KURVEMAKS TEEB

28. jaan. 2018|2 kommentaari

Kuidas FB uudisvoo muudatus sind veelgi kurvemaks teeb!? Zuckerberg ütleb, et nad tunnevad endas vastutust panustada meie heaolusse läbi meile oluliste inimeste postituste tihedama kuvamise. Vabas vormis ümber tõlkides ütleb ta „Saame end tunda [...]

  • SEO. Kodulehe optimeerimine. Milos reklaam

SEO EDASIJÕUDNUTELE – MUUDA LUGEJAD ÕNNELIKUKS!

9. jaan. 2018|1 Comment

SEO EDASIJÕUDNUTELE – MUUDA LUGEJAD ÕNNELIKUKS! Soovid Google’i otsingumootorile rohkem meele järgi olla? Leida end otsingutes esirinnas? Ja seda võimalikult väikse kulu eest pikemas perspektiivis? Palju õnne, oled õiges kohas :) Järgneva 10 punktiga jagan [...]

  • Google Adwords algajatele. Milos kujundus- ja reklaamitööd

GOOGLE ADWORDS ALGAJATELE

30. dets. 2017|1 Comment

GOOGLE ADWORDS ALGAJATELE Olen kord ka varem AdWordsi teemadel heietanud, seekord proovin aga pisut põhjalikumalt selle elementaarsemad osad välja tuua. Järgnevas artiklis üritan sulle lihtsalt ja loogiliselt lahti rääkida: peamised punktid, mida Google AdWords [...]

  • 18 + 5 - Chrome kasulikud laiendid turundajatele

18 + 5 – KASULIKUD TÖÖRIISTAD TURUNDAJATELE

3. dets. 2017|0 Comments

18 + 5 GOOGLE CHROME, GMAIL JT - LAIENDID SOTSIAALMEEDIA TURUNDAJATELE Järgnevas artiklis pakun sulle välja tööriistad / laiendid / rakendused, mida võid oma igapäeva töö hõlbustamiseks ja/või põnevamaks muutmisel kasutada. Olen nad pannud [...]

15 NÕUANNET EDUKAKS JÕULUKAMPAANIAKS

14. nov. 2017|1 Comment

15 NÕUANNET EDUKAKS JÕULUKAMPAANIAKS Kas ka Sinule tulevad jõulud alati ootamatult? Alles nagu oli jaanipäev, nüüd aga hakkavad päkapikud juba akna vahelt sisse pressima. Kuna oled terve aasta hea olnud, annan sulle kiirelt mõned [...]

  • E-mailiturundus, spämmiturundus

E-MAILI TURUNDUS = SPÄMMITURUNDUS?!

6. nov. 2017|3 kommentaari

E-maili turundus = spämmiturundus?! Viimaseks postituseks koolitustel käimise sarjast on e-maili turundus. Viimaseks sobib see kenasti ka seetõttu, et minu jaoks on see olnud üsna vastumeelne teema ja nagu ka pealkirjas – spämmiturundus. Aga...seal [...]

  • Isadepäeva turundus

11 ISADEPÄEVA TURUNDUSIDEED, MIS TÕESTI TÖÖTAVAD

24. okt. 2017|1 Comment

11 ISADEPÄEVA TURUNDUSIDEED, MIS TÕESTI TÖÖTAVAD Novembrikuu teine pühapäev on taas isade päralt. Kui ka sina soovid selle päeva tähe all veidi rohkem silma paista, on järgnev jutt just sulle! Pakun sulle välja 11 [...]

  • Sisuturundus, sisuloome, blogi

SISUTURUNDUS – LOBISEMISE EEST MAKSTAKSE PALKA!

22. okt. 2017|2 kommentaari

SISUTURUNDUS – KUI LOBISEMISE EEST PALKA MAKSTAKSE! Vat see on teema, mis mulle väga meeldib -kirjutamine... Olete vast isegi aru saanud, et juttu jätkub vahel rohkem, kui vaja oleks :). Seega katsun siis lühemalt [...]

SEO – KODULEHE OPTIMEERIMINE ON ILGELT LIHTNE!

12. okt. 2017|2 kommentaari

SEO - kodulehe optimeerimine on ilgelt lihtne. Kodulehe optimeerimine on ilgelt lihtne aga jõhkralt töömahukas... See lause jäi kummitama Turundustreffi SEO koolitusest. SEO on teema, mida olen kaua soovinud osata, seega ootused koolitusele olid [...]

Milos reklaam logo

Ideest teostuseni!

SUL ON HEA IDEE, MILLE TEOSTUSEKS VAJAD ABI?
MEIL ON LAHENDUSED!

Võta ühendust!