Eesti koolilaste sotsiaalmeedia kasutuse uuring 2020
Eesti koolilaste sotsiaalmeedia kasutuse uuring 2020 Novembris viisin läbi uuringu, et teada saada Eesti koolinoorte sotsiaalmeedia kasutuse harjumuste kohta. Küsitluse lingi saatsin Eesti Haridusministeeriumi lehel olnud õppeasutuste kontaktandmete baasis olnud 403-le e-mailile. Kohaletoimetamise määr [...]
Nõuanded edukaks jõulukampaaniaks
Nõuanded edukaks jõulukampaaniaks Kas ka sinule tulevad jõulud alati ootamatult? Alles nagu oli jaanipäev, nüüd aga hakkavad päkapikud juba akna vahelt sisse pressima. Kuna oled terve aasta hea olnud, annan sulle kiirelt mõned ideed, [...]
30 nippi kuidas guugeldada nagu proff
30 võimalust kuidas guugeldada nagu proff Internet on täis meeletus koguses infot. Kuidas eraldada terad sõkaldest ja leida just see, mis vastab enim otsitulemusele, mida leida loodad? Koolitöid tehes või tööalaselt internetisügavustest materjali otsides [...]
Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutus aastal 2020
Käesoleva uuringu eesmärk on välja selgitada Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutuse hetkeseisu ja selle lähitulevikku. Ootan teie vastuseid kuni 30.aprill 2020. Tulemused teen avalikuks Milos.ee lehtedel. Vastanute vahel läheb loosi 6 auhinda: 1) Majutuspakett kahele [...]
Miks ja kuidas luua sotsiaalmeedia kalender?
Miks ja kuidas luua sotsiaalmeedia kalender? Kuulen tihtipeale koolitustel rääkimas, et milleks kalender, kirjutan siis kui midagi öelda on. Või siis, et kust peaks leidma sellist aega, et veel kalendrit ka koostada? Järgnevalt toon [...]
Facebooki kaanefoto – sinu tähtis reklaampind!
Facebooki kaanefoto – sinu tähtis reklaampind! Selles artiklis püüan selgitada Facebooki kaanefoto olulisust ning kuidas luua päisepilt, mis ka tulemusi võiks tuua. Facebooki päisepilt on midagi palju enamat kui lihtsalt pildiriba, mis asub sinu [...]
9 tüüpi postitusi, mida sa ei tohi sotsiaalmeediasse teha
9 tüüpi postitusi, mida sa ei tohi sotsiaalmeediasse teha Kui postitad halba sisu oma sotsiaalmeedia kanalitesse, võid varjutada kogu raske töö, mida oled teinud oma kohaloleku ülesehitamiseks ja ühenduse loomiseks kontode vaatajaskonnaga. Järgnevalt [...]
Reklaam Facebookis – kuidas valida õige reklaami eesmärk?
Reklaam Facebookis - kuidas valida õige reklaami eesmärk? Ads Manageri kasutades tuleb esimese asjana otsustada, millist eesmärki reklaam tootma peab, ja kellele see on suunatud? Miks FB küsib sinu kampaania eesmärki? Sellega määratakse kindlaks [...]
10 põhjust, miks sinu ettevõtte sotsiaalmeedia turundus ei tööta
10 põhjust, miks sinu ettevõtte sotsiaalmeedia turundus ei tööta Miks mõni ettevõtte on sotsiaalmeedias edukas ja teine mitte? Järgnevalt olen kokku kogunud mõned põhivead, mida ettevõtjad ja ettevõtted teevad sotsiaalmeedia turunduses korduvalt, ja mis [...]
Milline on Facebooki algoritm ja kuidas seda teades tõsta postituse levikut?
Milline on Facebooki algoritm ja kuidas seda teades tõsta postituse levikut? See ei ole kindlasti kellelgi kahe silma vahele jäänud, et Facebooki postituste reach ehk levik on madalam, kui kunagi varem. Uuringutega on leitud, [...]
Reklaam Facebookis – postituse boostimine vs Facebook Ads Manager
Reklaam Facebookis - postituse boostimine vs Facebook Ads Manager Sel korral võtan luubi alla teema, mida ise koolitustel kergelt tagaplaanil hoian - Facebooki postituse boostimine. Lihtsalt leian, et kui juba raha panustada Facebooki reklaami [...]
Sotsiaalmeedia piltide kujundamise ABC vol 2
Sotsiaalmeedia piltide kujundamise ABC vol 2 Sarja teine osa sinu ees. Loe kindlasti ka esimest osa! Raske on alahinnata visuaalse sisu olemasolu tähtsust ja piltide kujundamise põhitõdesid. Seega tuleb asuda teostuse juurde. Kui sa [...]
Sotsiaalmeedia piltide kujundamise ABC osa 1
Sotsiaalmeedia piltide kujundamise ABC vol 1 Heal tänapäeva sotsiaalmeedia turundajal ja suurepärasel 1960ndate reklaamijal on palju sarnast. Reklaamiisa David Ogilvy oli tuntud sellega, et kulutas ebatavaliselt palju aega õige pealkirja leidmisele. Miks? Just seda [...]
Suur uuring – eestlaste interneti ja sotsiaalmeedia kasutus aastal 2020
Suur uuring – eestlaste interneti ja sotsiaalmeedia kasutus aastal 2020 Aasta aastal suureneb interneti osatähtsus inimeste igapäevaelus. Olgu see siis seotud töö või vaba ajaga, interneti kasutuse aeg ja sagedus on pidevas tõusujoones. Digimaailmast [...]
Eksperdid ennustavad – aasta 2020 internetiturunduses vol3
Eksperdid ennustavad - aasta 2020 internetiturunduses vol3 Ennustame edasi. Sarja kolmas artikkel sinu ees. Loe kindlasti ka esimest ja teist! Täna saavad sõna: Teet Torim Boost Yourself kaasasutaja ja tegevjuht Erkki Markus, Smaily asutaja [...]
Eksperdid ennustavad – aasta 2020 internetiturunduses vol2
Eksperdid ennustavad - aasta 2020 internetiturunduses vol2 Ennustame edasi. Sarja teine artikkel sinu ees. Loe kindlasti ka esimest! Andrus Kiisküla, Tallink Grupi digianalüütika äriarenduse juht Karl Mattias Õige, digimeedia strateeg, Initiative Mathis Bogens, turunduse [...]
Kuidas Facebookis ja Instagramis tasuta turundada
Kuidas Facebookis ja Instagramis tasuta turundada Iga päevaga on järjest raskem oma sisuga orgaaniliselt jälgijate ja potentsiaalsete klientide Facebooki ja Instagrami seinale jõuda. Facebooki algoritm ei soosi kuidagi ettevõtteid vaid eelistab eraisikute kontosid. Samas [...]
Eksperdid ennustavad – aasta 2020 internetiturunduses, 1 osa
Eksperdid ennustavad - aasta 2020 internetiturunduses Juba kolmandat aastat järjest uurisin tuntud ja tunnustatud Eesti ekspertidelt, et millised on nende ennustused käesoleva aasta internetiturunduseks. Ilma pikema sissejuhatuseta toongi välja saadud vastused ja ennustused. Lõppu [...]
Kuidas kirjutada Facebooki reklaam, mis müüb?
Kuidas kirjutada Facebooki reklaam, mis müüb? Hoolimata igasugu ennustustest, et Facebook on langustrendis ja keegi enam seal ju ei käi, ei saa mööda vaadata tõsiasjast, et see on siiski endiselt populaarseim sotsiaalmeediakanal eestlaste seas. [...]
Ettevõtte maine hoidmine sotsiaalmeedias
Kuidas hoida oma ettevõtte mainet sotsiaalmeedias? Sooviksid kasvatada usaldust fännide ja jälgijate seas, vältida vigu sotsiaalmeedias? Suurfirmad kulutavad palju raha maine juhtimise strateegiaks. Neil on läbi mõeldud iga samm, et hoida oma ettevõte kuvand [...]
Kuidas turundada väikese eelarvega?
Kuidas turundada väikese eelarvega? Eelarve piiratud aga tuntust sooviksid siiski kasvatada? Ära heida meelt, leidub mitmeid väga soodsaid (või lausa tasuta) mooduseid kuidas oma sõnum potentsiaalsete klientideni viia. 1. Usu endasse Kõige alus on [...]
Emojid turunduses – kasutada või ei?
Emojid turunduses – kasutada või ei? Emojid on olemas juba aastast 1999, kui Jaapani disainer Shigetaka Kurita tegi esimesed emoji mobiiltelefonidele, kuid massid ei võtnud neid täielikult omaks enne kui 2012. aastani, mil Apple [...]
Isikliku maine hoidmine sotsiaalmeedias – kuidas?
Isikliku maine hoidine internetis - kuidas? "It takes many good deeds to build a good reputation, and only one bad one to lose it“ Benjamin Franklin. Kuigi see tsitaat on öeldud mitusada aastat tagasi, [...]
Mis on UGC ja miks sa peaksid kasutama seda juba täna?
Mis on UGC ja miks sa peaksid kasutama seda juba täna? Alustame halva uudisega – sa ei ole oma firma parim müügimees. Vahet ei ole, kui palju koolitusi, motivatsiooniprogramme jms läbid, keegi sinu ettevõttest [...]
11 isadepäeva turundusideed, mis tõesti töötavad
11 isadepäeva turundusideed, mis tõesti töötavad Novembrikuu teine pühapäev on taas isade päralt. Kui ka sina soovid selle päeva tähe all veidi rohkem silma paista, on järgnev jutt just sulle! Pakun sulle välja 11 [...]
Eesti täiskasvanute sotsiaalmeedia kasutamise harjumused
Eesti täiskasvanute sotsiaalmeedia kasutamise harjumused Eelmisel aastal uurisin Eesti kooliõpilaste sotsiaalmeedia käitumist. Selle aasta sügisel viisin läbi küsitluse, et teada saada, millised on täiskasvanud eestlaste sotsiaalmeedia harjumused. Uurisin nii sotsiaalmeedias viibimise aega kui ka [...]
Digiturundus e-poodidele
Digiturundus e-poodidele Osalesin nii kuulaja kui esinejana E-Kaubandusliidu hommikuseminaril. Taaskord teen ka teile lühikese konspekti teiste esinejate ettekannetest. Ise rääkisin muidu sel teemal, mida kirjutada sotsiaalmeediasse kui endal ideid ei ole. Erkki Markus, Smaily [...]
IMPACT Marketing Meetup 2019
IMPACT Marketing Meetup 2019, #IMM2019 Osalesin IMPACT 80/20 Meetupil ja tegin päevast ka väikse kokkuvõtte, mida jagaksin nüüd ka teiega. See on üsna meelevaldne ülevaade sellest, mis minu äranägemist mööda esinejate kõnedest kõlama jäid. [...]