KASULIK2021-01-19T11:41:23+02:00

Artiklite arhiiv

  • 2021 turundusaasta

Eksperdid arvavad – mida toob turundusaasta 2021? IV osa

7. veebr. 2021|

Eksperdid arvavad – mida toob turundusaasta 2021? IV osa Sarja neljandas ja viimases osas saavad sõna: Marko Saue - Goal Marketing OÜ juhataja Katrin Vilimaa-Otsing .- turundusspetsialist, koolitaja | Turunduskoolitus OÜ Anni Rahula - [...]

  • 2021 aasta turunduses

Eksperdid arvavad – mida toob turundusaasta 2021? III osa

1. veebr. 2021|

Eksperdid arvavad – mida toob turundusaasta 2021? III osa Sinu ees on sarja kolmas osas. Loe kindlasti ka esimest ja teist osa. Täna võtavad sõna: Taavi Kalvi - Holini kaasasutaja Meelis Vill - SEO [...]

  • 2021 aasta turunduses

Eksperdid arvavad – mida toob turundusaasta 2021? II osa

28. jaan. 2021|

Eksperdid arvavad – mida toob turundusaasta 2021? II osa   Teie ees on sarja teine osa. Loe kindlasti ka esimest siit! Sel korral kirjutavad: Karl Pae - ePPC juht ja Google Adsi ekspert Raido [...]

  • 2021 aasta turunduses

Eksperdid arvavad – mida toob turundusaasta 2021?

26. jaan. 2021|

Eksperdid arvavad - mida toob turundusaasta 2021? Juba neljandat aastat järjest uurisin tunnustatud eesti turundajatelt, et mida nad ootavad ja ennustavad käesolevaks turundusaastaks. Käesoleva artikli lõppu lisasin ka enda mõtted. Loe kindlasti aga ka [...]

  • E-maili turundus

E-maili turundus – 21 nõuannet kuidas kirjutada efektiivseid e-maile

16. jaan. 2021|

  E-maili turundus - kuidas kirjutada efektiivseid e-maile? E-maili turundust tegema hakates ja esmakordsel kirjutamisel pole alati lihtne aru saada, millest alustada. Kuid on mõned konkreetsed nõuanded, mida peaksid alati meeles pidama. Siin on [...]

  • Kuidas negatiivsete kommentaaridega toime tulla?

Kuidas negatiivsete kommentaaridega toime tulla?

14. jaan. 2021|

Kuidas negatiivse tagasiside ja kommentaaridega toime tulla? Olen korduvalt kirjutanud, et tänapäeval usaldavad inimesed rohkem sõprade ja tuttavate, isegi võhivõõraste tagasisidet. Võid oma kanalites esitleda uhkeid patente, rohkelt tunnustusi ja muud head, mis justkui [...]

  • Facebooki loosimängud

Facebooki loosimängud – lihtne viis võita või tõsine töö?

14. jaan. 2021|

Facebooki loosimängud – lihtne viis võita või tõsine töö? Kes meist ei oleks näinud Facebookis erinevaid „liitu-jaga-võida“ loosimänge. Võita võib kõike alates kruvidest, lõpetades toidukorvide, spaapuhkuste ja riieteni välja. Kui lihtne või keeruline on pakutavaid [...]

  • Eesti koolilaste sotsiaalmeedia kasutus 2020

Eesti koolilaste sotsiaalmeedia kasutuse uuring 2020

4. dets. 2020|

Eesti koolilaste sotsiaalmeedia kasutuse uuring 2020 Novembris viisin läbi uuringu, et teada saada Eesti koolinoorte sotsiaalmeedia kasutuse harjumuste kohta. Küsitluse lingi saatsin Eesti Haridusministeeriumi lehel olnud õppeasutuste kontaktandmete baasis olnud 403-le e-mailile. Kohaletoimetamise määr [...]

  • Jõulukampaania

Nõuanded edukaks jõulukampaaniaks 

21. nov. 2020|

Nõuanded edukaks jõulukampaaniaks  Kas ka sinule tulevad jõulud alati ootamatult? Alles nagu oli jaanipäev, nüüd aga hakkavad päkapikud juba akna vahelt sisse pressima. Kuna oled terve aasta hea olnud, annan sulle kiirelt mõned ideed, [...]

  • Googel 5

30 nippi kuidas guugeldada nagu proff

19. nov. 2020|

30 võimalust kuidas guugeldada nagu proff Internet on täis meeletus koguses infot. Kuidas eraldada terad sõkaldest ja leida just see, mis vastab enim otsitulemusele, mida leida loodad? Koolitöid tehes või tööalaselt internetisügavustest materjali otsides [...]

  • E-kaubanduse liit2

Grow up, grow better. Eesti e-kaubanduse liidu seminar 12.11.2020

13. nov. 2020|

Mul oli suur rõõm teha koostööd Eesti e-kaubanduse liiduga. 12ndal novembril toimunud seminarist tegin väikse ülevaate ka blogipostitusena. Seda saategi altpoolt nüüd lugeda.   “Kaasaegne klienditeenindus – kuidas olla edukas 10 kanalis korraga?”– Sirli [...]

  • Laste sotsiaalmeedia kasutuse uuring

Õpilaste sotsiaalmeedia kasutuse uuringukutse

5. nov. 2020|

Õpilaste sotsiaalmeedia kasutuse uuring Tere! Palun teid väga aidata kaasa uuringu õnnestumisele! NB! Kõigi uuringus osalevate koolide vahel on välja pandud ka auhinnad!  Minu nimi on Brit Mesipuu ja ma tegelen igapäevaselt sotsiaalmeediaturunduse ja -reklaamidega. [...]

  • Mis infot Facebook kogub?

Vaata, mida Facebook sinu kohta teab!

11. okt. 2020|

Mida Facebook sinu kohta teab!? Kas tead miks sinu Facebooki seinal on mõni postitus või reklaam aga su sõbra omal mitte? Mäletad sa, kus viibisid möödunud aasta 31 jaanuaril? Tead sa, millistel piltidel oled [...]

  • B2B ja sotsiaalmeedia

B2B ja sotsiaalmeedia – jah või ei?

20. sept. 2020|

B2B ja sotsiaalmeedia – jah või ei? Sotsiaalmeedia ei kao kuhugi. Kas sinu ettevõte soovib olla rongil või oodata platvormil? B2B sotsmeedia loob sidemeid ja murrab barjääre sinu ja nende ettevõtete vahel, kellega kontaktis [...]

  • Facebook teeb kurvaks

Kuidas Facebooki uudisvoog sind kurvaks teeb?

19. sept. 2020|

Kuidas FB uudisvoog sind veelgi kurvemaks teeb!? Zuckerberg ütleb, et nad tunnevad endas vastutust panustada meie heaolusse läbi meile oluliste inimeste postituste tihedama kuvamise. Vabas vormis ümber tõlkides ütleb ta „Saame end tunda sedasi [...]

  • Kuidas sisu taaskasutada

Taaskasutus on moes – kuidas esitada vana sisu uues kuues?

6. sept. 2020|

Taaskasutus on moes - kuidas esitada vana sisu uues kuues? Arvan, et ma ei ole ainus, kes unistab aeg ajalt, kuidas seda sisu veidi vähesema vaevaga luua. Mõnikord on pea tühi uutest mõtetest, teinekord [...]

  • Mida postitada sotsiaalmeediasse

Kuidas saavutada sisuloomega sotsiaalmeedias tähelepanu?

16. aug. 2020|

Kuidas saavutada sisuloomega sotsiaalmeedias tähelepanu? Sotsiaalmeedia on hea viis levitada soodsalt (võrreldes paljude teiste reklaamikanalitega on soodne isegi sotsiaalmeedias postituse reklaamimine) uudiseid oma firmast, ettevõtmistest, blogist jms. Kuid ka konkurente, kes sarnaselt toimivad, on [...]

  • Edukas videoturundus

19 nõuannet edukaks videoturunduseks

12. aug. 2020|

19 nõuannet edukaks videoturunduseks Viimasel ajal muud ei kuulegi, kui et video-video-video! Just seda nõuab sotsiaalmeedia platvormide algoritmid ja sinu jälgijad. Mina küll suurem asi videote vaataja Facebookis ja Instagramis ei ole, kuid paljudele [...]

  • E-mailiturundus

14 + 2 võimalust kuidas oma e-mail rohkemate klientideni viia

18. juuli 2020|

14 + 2 võimalust kuidas oma e-mail rohkemate klientideni viia   Sel korral on tegemist tõlkeartikliga, mis originaalis on Andrus Purde sulest “14 Tips to Improve Email Deliverability and Reach More Customers“. Artikkel pakkus [...]

  • Kasulikud tööriistad turundajale

Kasulikud tööriistad turundajale

3. juuli 2020|

15 + 6 Google Chrome, Gmail jt - laiendid sotsisiaalmeedia turundajatele Järgnevas artiklis pakun sulle välja tööriistad / laiendid / rakendused, mida võid oma igapäeva töö hõlbustamiseks ja/või põnevamaks muutmisel kasutada. Olen nad pannud [...]

  • Facebooki loosimängu reeglid

Facebooki loosimängude reeglid

21. juuni 2020|

Facebooki loosimängude reeglid Facebooki loosimängud ja teised Facebooki auhinnamängud on ühtede poolt põlatud, teiste poolt palavalt armastatud. Ja kui vaadata Eesti ettevõtete Facebooki lehekülgi, on näha, et neid tehakse ikka päris palju. Kuidas aga [...]

  • Uus toode turule

8 viisi kuidas promoda uue toote turule tulekut

24. mai 2020|

8 viisi uue toote turule toomise promomiseks   Edukaks toote lansseerimiseks on vaja tekitada elevust ning suminat selle ümber. Sa oled ette valmistunud aastaid, kuid, nädalaid ning sinu toode või teenus hakkab ilmet võtma. Ilmselt [...]

  • Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutuse uuring 2020

Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutus 2020

16. mai 2020|

Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutus 2020 aasta aprillis viisin läbi uuringu eesmärgiga saada parem pilt sellest, et kas ja kuidas Eesti ettevõtted kasutavad sotsiaalmeediat. Saadud tulemused on nüüd kokkuvõttena leitavad allolevast artiklist. Lühidalt Valdav osa [...]

  • Kodulehe konversioonimäär

Kuidas tõsta kodulehe konversioonimäära?

10. mai 2020|

7 kodulehe optimeerimise taktikat – tõsta konversioone kasutades psühholoogilisi võtteid   Kas teadsid et 90% tarbijate otsustest on emotsionaalsed? Me mõtleme, et meil on loogiline lähenemine enne ostu sooritamist, kuid psühholoogilised uuringud näitavad, et enamasti [...]

Milos_reklaam_300px_valge

Ideest teostuseni!

SUL ON HEA IDEE, MILLE TEOSTUSEKS VAJAD ABI?
MEIL ON LAHENDUSED!

Võta ühendust!
Go to Top