KASULIK2020-03-29T15:07:32+03:00

Artiklite arhiiv

  • Kuidas turundada väikese eelarvega?

Kuidas turundada väikese eelarvega?

24. nov. 2019|

Kuidas turundada väikese eelarvega? Eelarve piiratud aga tuntust sooviksid siiski kasvatada? Ära heida meelt, leidub mitmeid väga soodsaid (või lausa tasuta) mooduseid kuidas oma sõnum potentsiaalsete klientideni viia. 1.     Usu endasse Kõige alus on [...]

  • Emojid turunduses

Emojid turunduses – kasutada või ei?

17. nov. 2019|

Emojid turunduses – kasutada või ei? Emojid on olemas juba aastast 1999, kui Jaapani disainer Shigetaka Kurita tegi esimesed emoji mobiiltelefonidele, kuid massid ei võtnud neid täielikult omaks enne kui 2012. aastani, mil Apple [...]

  • Isikliku maine hoidmine sotsiaalmeedias

Isikliku maine hoidmine sotsiaalmeedias – kuidas?

7. nov. 2019|

Isikliku maine hoidine internetis - kuidas? "It takes many good deeds to build a good reputation, and only one bad one to lose it“ Benjamin Franklin. Kuigi see tsitaat on öeldud mitusada aastat tagasi, [...]

  • UGC – user-generated content, kasutajate loodud sisu

Mis on UGC ja miks sa peaksid kasutama seda juba täna?

4. nov. 2019|

Mis on UGC ja miks sa peaksid kasutama seda juba täna? Alustame halva uudisega – sa ei ole oma firma parim müügimees. Vahet ei ole, kui palju koolitusi, motivatsiooniprogramme jms läbid, keegi sinu ettevõttest [...]

  • 11 isadepäeva turundusideed, mis tõesti töötavad

11 isadepäeva turundusideed, mis tõesti töötavad

26. okt. 2019|

11 isadepäeva turundusideed, mis tõesti töötavad Novembrikuu teine pühapäev on taas isade päralt. Kui ka sina soovid selle päeva tähe all veidi rohkem silma paista, on järgnev jutt just sulle! Pakun sulle välja 11 [...]

  • Nõuanded edukaks jõulukampaaniaks 

Nõuanded edukaks jõulukampaaniaks 

26. okt. 2019|

Nõuanded edukaks jõulukampaaniaks  Kas ka sinule tulevad jõulud alati ootamatult? Alles nagu oli jaanipäev, nüüd aga hakkavad päkapikud juba akna vahelt sisse pressima. Kuna oled terve aasta hea olnud, annan sulle kiirelt mõned ideed, [...]

  • Eesti täiskasvanute sotsiaalmeedia kasutamise harjumused

Eesti täiskasvanute sotsiaalmeedia kasutamise harjumused

24. okt. 2019|

Eesti täiskasvanute sotsiaalmeedia kasutamise harjumused Eelmisel aastal uurisin Eesti kooliõpilaste sotsiaalmeedia käitumist. Selle aasta sügisel viisin läbi küsitluse, et teada saada, millised on täiskasvanud eestlaste sotsiaalmeedia harjumused. Uurisin nii sotsiaalmeedias viibimise aega kui ka [...]

Digiturundus e-poodidele

28. sept. 2019|

Digiturundus e-poodidele Osalesin nii kuulaja kui esinejana E-Kaubandusliidu hommikuseminaril. Taaskord teen ka teile lühikese konspekti teiste esinejate ettekannetest. Ise rääkisin muidu sel teemal, mida kirjutada sotsiaalmeediasse kui endal ideid ei ole. Erkki Markus, Smaily [...]

  • Impact Marketing Meetup 2019

IMPACT Marketing Meetup 2019

26. sept. 2019|

IMPACT Marketing Meetup 2019, #IMM2019 Osalesin IMPACT 80/20 Meetupil ja tegin päevast ka väikse kokkuvõtte, mida jagaksin nüüd ka teiega. See on üsna meelevaldne ülevaade sellest, mis minu äranägemist mööda esinejate kõnedest kõlama jäid. [...]

  • Pildipostitused sotsiaalmeediasse

Sotsiaalmeedia pildipostitused

23. sept. 2019|

Sotsiaalmeedia pildipostitused Eelmine kord jagasin ideid, mida postitada kirjaliku sisu poole pealt. Nüüd on järg pildipostituste käes.  

  • Sotsiaalmeedia sisuturundus

Sisuideed sotsiaalmeediasse

23. sept. 2019|

Sisuloome sotsiaalmeediasse Olen sulle kokku pannud hulga ideid, mida postitada sotsiaalmeediasse, kui ideid endal napib.

  • Eesti täiskasvanute sotsiaalmeedia kasutuse uuring

Eesti täiskasvanute sotsiaalmeedia kasutuse uuring

17. sept. 2019|

Eesti täiskasvanute sotsiaalmeedia kasutuse uuring Eelmisel sügisel viisin Eesti koolilaste seas läbi sotsiaalmeedia kasutuse uuringu. Sel aastal sooviksin aga vaadata ülejäänud vanuserühmade sotsiaalmeedia kasutuse harjumusi. Olen sulle väga tänulik, kui võtad need paar minutit, [...]

11 põhjust, miks su ettevõte peaks kaaluma influenceri ehk suunamudija kaasamist

13. sept. 2019|

11 põhjust,  miks su ettevõte peaks kaaluma influenceri ehk suunamudija kaasamist Oskuslikul kasutamisel on sotsiaalmeedia mõjutajad sinu organisatsiooni võimsad saadikud. Nad levitavad teavet sinu toodete ja teenuste kohta ning tõstavad bränditeadlikkust. Järgnevalt toongi sulle [...]

  • Instagrami mäng ja reeglid

Kuidas teha edukat Instagrami mängu?

14. aug. 2019|

Edukas Instagrami mäng – kuidas? Kui Facebooki mängud on juba väga tavapärane nähtus ning enamus ettevõtteid on selle ka järgi proovinud, siis Instagramis see nii levinud (veel) ei ole. Hästi läbi viidud Instagrami mäng [...]

  • Millal postitada Facebooki ja Instagrami

Millal postitada Facebooki? Mis on parim aeg Instagrami postituseks?

9. juuli 2019|

Milline on parim aeg Facebooki postitada? Aga Instagrami? Millal postitada Facebooki? Mis on parim aeg postitada Instagrami? Sellised küsimused on koolitustel ühed levinuimad, eriti alustavatel ettevõtetel. Minu ühene vastu on tavaliselt – see sõltub. [...]

  • Miks ettevõte peaks kasutama sotsiaalmeediat

21 põhjust, miks su ettevõte peaks kasutama sotsiaalmeediat

28. juuni 2019|

21 põhjust, miks su ettevõte peaks kasutama sotsiaalmeediat Millist kasu toob ettevõtte konto loomine sotsiaalmeedia kanalitesse? Kui sul ei ole oma ettevõtte kontot, või pead plaani, kas jätkata või mitte, on see artikkel sinule. [...]

  • Emaili turundus ja reklaamkingitused

E-maili turundus + reklaamkingitused = hea mõte?

4. juuni 2019|

E-maili turundus + reklaamkingitused = hea mõte? Kirjutan küll pidevalt oma suurest kirest – sotsiaalmeediast – kuid vahepeal oleks kasvõi silmaringi laiendamise mõttes vajalik kiigata ka teistesse kanalitesse. Seetõttu teengi nüüd kõrvalepõike suisa kahes [...]

  • Facebook Ads Manager konto loomine

Kuidas luua Facebook Ads Manager’i konto?

30. mai 2019|

Kuidas luua Facebook Ads Manager’i konto? Selleks, et lahutada Facebooki kasutamine isiklikuks ja professionaalseks otstarbeks, on loodud ettevõtetele alternatiivne vahend – Facebook Business Manager. Keskkond hõlmab enda alla mitmeid erinevaid tööriistu, ligipääse ja kontosid. [...]

  • Kuidas kujundada maandumisleht?

9 nõuannet eduka maandumislehe kujundamiseks

14. apr. 2019|

9 nõuannet eduka maandumislehe kujundamiseks Maandumisleht, landing page, kampaanialeht – nagu öeldakse, heal lapsel mitu nime. Kõigi nende märksõnade taga on peidus aga üks idee ehk siis tegemist on lehega, mis keskendub ainult sellele, [...]

  • Kuidas kirjutada Instagrami pealkirja?

Kuidas kirjutada täiuslikku Instagrami pealkirja?

18. märts 2019|

  Kuidas kirjutada täiuslikku Instagrami pealkirja? Naljakas, inspireeriv, tõsine? Hashtagidega või ilma? Emojid? Jne jne. Kas ka sinul on peas tuhat mõtet, kui oled Instagrami üles laadinud pildi, et mida sinna kõrvale nüüd kirjutada? [...]

  • Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutuse uuring 2019

Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutuse uuring 2019

7. märts 2019|

  Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutus 2019 2019. aasta veebruaris viisin läbi uuringu eesmärgiga saada parem pilt sellest, et kas ja kuidas Eesti ettevõtted kasutavad sotsiaalmeediat. Saadud tulemused on nüüd kokkuvõttena leitavad allolevast artiklist. Lühidalt [...]

  • Edukas Facebooki kampaania

Edukas Facebooki kampaania – kuidas?

23. veebr. 2019|

Kuidas teha edukat Facebooki kampaaniat? Eks me kõik oleme rohkem või vähem korraldanud erinevaid FB võistlusi. Oled sa aga kunagi mõelnud, kuidas saaks neid teha veelgi edukamalt või mis on peamised punktid, millele (algaja) [...]

  • Facebooki relevantsuse skoor / Facebook Relevance Score

Kas Facebook relevance score / relevantsuse skoor on oluline?

13. veebr. 2019|

Kas Facebooki reklaami relevantsuse skoor on oluline? Relevance score / relevantsuse skoor / asjakohasus (Facebooki enda tõlge) – kes kuidas seda sõnapaari nimetada tahab. Mõte jääb aga samaks. Seega kasutan edasises artiklis nende kõigi [...]

Osale uuringus: Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutus 2019

7. veebr. 2019|

Kõik me oleme näinud uuringuid, kus räägitakse, et Ameerikas tehakse nii, Inglismaal sedasi jne jne. Kuidas aga meil Eestis tegelikult on? Milliseid sotsiaalmeediakanaleid on meil mõistlik kasutada? Mis töötab ja mis mitte? Kui palju [...]

Load More Posts
Milos reklaam logo

Ideest teostuseni!

SUL ON HEA IDEE, MILLE TEOSTUSEKS VAJAD ABI?
MEIL ON LAHENDUSED!

Võta ühendust!