Osale uuringus: Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutus

Kõik me oleme näinud uuringuid, kus räägitakse, et Ameerikas tehakse nii, Inglismaal sedasi jne jne. Kuidas aga meil Eestis tegelikult on? Milliseid sotsiaalmeediakanaleid on meil mõistlik kasutada? Mis töötab ja mis mitte? Kui palju panustavad tasulisse reklaami teie konkurendid?

Käesoleva uuringu eesmärgiks ongi välja selgitada Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutuse hetkeseisu ja lähituleviku plaane.

Ootame teie vastuseid kuni 4. aprill 2018.

Tulemused teeme avalikuks 19 aprillil Best Marketingi seminaril “Sotsiaalmeedia tõehetk: Kus on raha?”. Ja pärast seda mujal meedias – Milos.ee kodulehel, Best Marketing kodulehel jne. Kõigi vastanute vahel loosime välja ka pileti sellele seminarile väärtusega 299 € + km! 

Täida küsitlus kohe siin!

Palun jaga uuringut ka sõbraga, kes võiks samuti osaleda!

Suur aitäh kõigile, kes annavad oma panuse!

Brit