Kuidas brändifotod aitavad kujundada sinu ettevõtet ja brändi?
13. mai 2023
Sisu, Sotsiaalmeedia, Töötamine, Turundus
Loen
Kas töötajal on aastal 2023 vaja mälu või piisab Googlest ja YouTube’ist?
8. apr. 2023
Planeerimine, Töötamine
Loen
7 lihtsat sammu värbamisprotsessis, et leida hea töötaja!
24. märts 2023
Planeerimine, Töötamine
Loen
Mida toob 2023 aasta turunduses? Osa 4.
31. jaan. 2023
ChatGPT, Sotsiaalmeedia, TikTok, Turundus
Loen
Mida toob aasta 2023 turunduses? Osa 3
29. jaan. 2023
AI, Planeerimine, Sotsiaalmeedia, Töötamine, Turundus
Loen
Persoonibränd – mis see on ja kuidas seda arendada?
19. dets. 2022
Bränding, Koostööpostitus, Planeerimine, Turundus
Loen
Veipimine – süütu maitsega pulk või sõltuvust tekitav lõks?
2. nov. 2022
Kampaaniad, lapsed
Loen
Veibiteemalise Facebooki postituse kronoloogia
1. nov. 2022
Veip
Loen
19. juuni 2022
Facebook, Google, influencer turundus, Instagram, Kampaaniad, Planeerimine, Sisu, Sotsiaalmeedia, Turundus
Loen
Influencerturundus – soovitused lapsevanematele
16. juuni 2022
CTA, Facebook, influencer turundus, Instagram, Kampaaniad, Psühholoogia, Sotsiaalmeedia
Loen
Suunamudijate turundustegevuse tajumine ja ostukäitumisele suunamine – Eesti noorte arvamused ja kogemused
13. juuni 2022
Facebook, Google, hashtag, influencer turundus, Instagram, Kampaaniad, Planeerimine, Sisu, Sisuloome, Sotsiaalmeedia, Strateegia, TikTok, Turundus, UGC, uuringud, YouTube, Z-generatsioon
Loen
Osale uuringus! Eesti ettevõtete sotsiaalmeediakasutus 2022.
4. apr. 2022
Loen