130 PÕNEVAT JA KASULIKKU SOTSIAALMEEDIA STATISTILIST NÄITAJAT AASTAKS 2017
2017. aasta statistilised näitajad sotsiaalmeedias
Uue aasta sotsiaalmeedia plaane koostades oleks tark korra maha istuda ja mõelda, mis trendid on hetkel aktuaalsed.
Järgnevalt toongi välja rohkelt sellekohast statistikat, mis võiks olla sulle abiks õige tee leidmisel. Esmapilgul võid küll mõelda, et see on maailm, meie väikses Eestis on hoopis teised tuuled, kuid me oleme ka üks osa maailmast. Seega üldise pildi saame ikka ka meie siin seeläbi ette.
SOTSIAALMEEDIA – ÜLDISELT
- Netikasutajal on keskmiselt 7 eri sotsiaalmeedia kontot. 2012 oli sama näitaja 3 (GlobalWebIndex, 2016)
- 10st inimesest 8 kasutavad netis käimiseks telefoni (GlobalWebIndex, 2016)
- Ligi 1,8 miljardit aktiivset sotsiaalmeedia kasutajat
- Rohkem kui 2,5 miljardit inimest omavad sotsiaalmeedia kontot
- Üle 3,5 miljardi aktiivse netikasutaja
- 97% täiskasvanud internetikasutajatest külastasid viimase kuu aja jooksul vähemalt korra mõnd sotsiaalmeedia kanalit (GlobalWebIndex, 2016)
- Peredes, kus on lapsed vanuses 7-12, kasutatakse enim sotsiaalmeedia külastamiseks tahvelarvuteid (36%). Kui noorim laps on alla 7a, on see näitaja 23%. Kui elatakse üksinda, kasutatakse tahvlit vaid 10% juhtudel (IdeaGroup, 2015).
- 59% eestimaalasi jälgib igapäevaselt sotisaalmeediat nutitelefoni vahendusel, 22% tahvelarvutiga, 7% Nuti-TV vahendusel. 92% aga kasutab endiselt ka laua- või sülearvutit IdeaGroup, 2015).
- 22% kogu maailma populatsioonist kasutab Facebooki (Statista, 2016)
- Levinuim vanusevahemik on 25-34 aastat (29,7%)
- 54% kasutajatest teevad seda läbi mobiili
- 75% internetti kasutavatest meestest ja 83% naistest kasutavad Facebooki (Pew Research Center, 2016)
- 76% Facebooki kasutajatest külastavad lehte igapäevaselt. 2015.a. oli sama näitaja 70%. Numbrites teeb see 1,18 miljardit ja kasv aastas 17% (Facebook, 11.02.2016)
- 79% reklaamitulu tuleb FB-le mobiilireklaamidest, kusjuures hinnad on tõusnud 247%
- 83% lapsevanematest on oma lastega Facebookis sõbrad
- Ca 85% igapäevastest aktiivsetest kasutajatest on väljaspool USA ja Kanadat
- 91% Eesti elanikest vanuses 51-65 aastat külastab Facebooki vähemalt kord kuus (Idea Group, 2015)
- 91% Eestis elavatest mitte-eestlastest kasutavad Facebooki. Järgnevad Odnoklassniki.ru (58%) ja Vk.com (40%). (Idea Group, 2015)
- 94% tööd otsivatest Eesti noortest teevad seda Facebookis. Järgneb LinkedIn 13% ja Google+ 7% (Twiployment 4 Youth, 2016)
- 100% Eesti noortest vanuses 18-25 a kasutab Facebooki (Idea Group, 2015)
- Iga sekund lisandub 6 uut profiili
- 510 kommentaari, 293 000 staatuse uuendust ja 136 000 fotot laetakse üles igas minutis
- 50 miljonit aktiivset väikefirma kontot
- 81 miljonit libakontot
- Iga päev koguneb 100 miljonit tundi videovaatamisi
- Euroopas on üle 307 miljoni kasutaja
- Enim like saanud leht on „Facebook for Every Phone“ – ligi 500 000 000
- Üles on laetud rohkem kui 250 miljardit pilti
- 1,13 triljonit like’i on tehtud läbi ajaloo, iga minut lisandub 4 miljonit
- 6% Eesti meestest kasutavad aktiivselt Pinteresti (Idea Group, 2015)
- 8% kõikidest maailma profiilidest on libakontod
- 11% Eestimaa naistest kasutavad Pinteresti aktiivselt (Idea Group, 2015)
- Vähemalt 1 hashtagi lisamine annab 12,6% suurema kaasatuse
- 17% eestlastest vanuses 26-35 aastat kasutavad seda kanalit vähemalt kord kuus (Idea Group, 2015)
- 24% nö. mõjutajatest (influencers) hääletasid Instagrami parimaks sisuturunduse platvormiks
- 30% profiilidest on inaktiivsed (ei ole kasutanud 3 kuu jooksul)
- 32% teismelistest peavad olulisimaks sotsiaalmeedia kanaliks Instagrami (Pew Research Center, 2016)
- Naised kasutavad Instagrami meestest enam 38% vs. 26% (Pew Research Center, 2016)
- Samas teine uuring ütleb, et 51% kasutajatest on mehed, 49% naised… (Econsultancy, 2015)
- 42% Eesti noortest vanuses 18-25 kasutavad Instagrami igapäevaselt (Idea Group, 2015)
- 49% kasutajatest külastavad lehte vähemalt 2 korda päevas
- 50% kõikidest kommentaaridest tuleb postitusele esimese 10 tunni jooksul
- 53% kasutajatest jälgivad Instas oma lemmik brändi
- Üle 60% kasutajatest logivad sisse iga päev. Selle näitajaga on nad teisel kohal kohe pärast Facebooki.
- 80% Instagrami kasutajatest on väljastpoolt USA-d
- 90% kasutajatest on alla 35 aasta
- Kuigi videod on kuum teema, on 91% postitustest siiski pildid
- Instagramis on brändiga seotus 10 korda kõrgem kui Facebookis, 54 korda suurem kui Pinterestis ja 84 korda parem kui Twitteris.
- 14 top-brändi teevad igas kuus 50 postitust
- Enamus Instagrami kasutajatest on vanuses 18-29 (Pew Research Center, 2016)
- Keskmine kasutaja veedab päevas 25 minutit sellel platvormil
- Iga päev laetakse üles 95 miljonit fotot ja videot
- ca 500 miljonit igakuist aktiivset kasutajat
- Enim kasutatud hashtag on ligi 995 miljoniga #love
- Iga päev pannakse 4,2 miljardit like’i
- Jagatud üle 40 miljardi pildi
- Hashtagi ja asukohaga postitused saavutavad parima kaasatuse
- 18% turundajatest kasutavad Twitteri reklaame regulaarselt
- 24% internetikasutajatest kasutavad Twitterit
- 29% Twitteri kasutajatest on kõrgharidusega, keskkooli lõpetanute protsent on 20% (Pew Research Center, 2016)
- 40% kasutavad keskkonda toodete ja teenuste kohta lisainfo otsimiseks
- 47% turundajatel on Twitter esmane sotsiaalmeedia keskkond klientidega suhete loomiseks
- 50% aktiivsetest kasutajatest jälgivad mõnd firmat/brändi
- 53% Twitteri kasutajatest ei säutsu mitte kunagi
- 63,5% turundajatest hääletasid Twitteri üheks parimaks ROI kanaliks
- 77% kasutajatest tunnevad brändi vastu positiivsemaid tundeid, kui nood nende säutsudele vastavad
- 81% millenniumlastest vaatavad Twitterit vähemalt kord päevas (Pew Research Center, 2016).
- 84% maailma riigipeadest on Twitteri kasutajad
- 86% reklaamitulust tuleb Twitterile mobiilireklaamidest
- 90% videotest vaadatakse läbi mobiili
- 93% firmadest kasutavad turunduskanalina Twitterit
- Twitterit saab kasutada 35s eri keeles
- Keskmisele pildiga säutsule reageeriti 211 korda, pildita kõigest 31
- Igas sekundis saadetakse 6000 säutsu
- Kuigi Hiinas on Twitter keelustatud, on seal ca 10 miljonit aktiivset kasutajat
- Enim jälgitud on Katy Perry (enam kui 95 miljonit)
- 100 miljonit kasutajat külastavad lehte iga päev
- Igakuised aktiivseid kasutajaid on 317 miljonit ja 82% neist teevad seda läbi telefoni
- 4% Eesti madalapalgalistest kasutavad aktiivselt LinkedIni (Idea Group, 2015)
- 13% maailma millenniumlastest (vanus 15-34.a) kasutavad LinkedIni
- 15% Eestis kõrgemat sissetulekut saavatest inimestest on siin keskkonnas aktiivsed (Idea Group, 2015)
- 29% interneti kasutajatest omavad ka LinkedIn’i
- 40% kasutajatest külastavad lehte igapäevaselt
- 41% kasutajatest teevad seda läbi mobiili
- 41% miljonäridest kasutavad LinkedIni
- Eraisikutest kasutajatest 56% on mehed, 44% naised (LinkedIn Official Blog, 2014)
- 67% digiturundajatest peavad LinkedIni oluliseks igapäevaseks kasutuskeskkonnaks
- 67% kasutajatest peavad end „uudiste narkariteks“ (Social Times, 2016)
- 94% B2B kontodest kasutavad keskkonda sisuturunduseks
- Iga sekund tehakse 2 uut professionaalset kontot
- 5 või enama oskuse lisamine profiilile toob 17 korda enam profiili vaatamisi (DMR LinkedIn Report, 2016)
- Keskmine LinkedIn kasutaja viibib lehel ühes kuus kokku 17 minutit
- Kasutusel 20 eri keeles
- Laadides üles professionaalse LinkedIni pildi, toob see 21 korda rohkem profiili vaatamist ja 36x enam sõnumeid
- Keskmine CEO – 930 kontakti
- Ca 40 miljonit kasutajatest on tudengid
- Keskkonnal on 106 miljonit igakuist kasutajat
- LinkedInis on üle 450 miljoni kasutajaprofiili (LinkedIn Blog, 2016)
- Kasutajad teevad iga päev üle 1 miljardi otsingu
- Enim on esindatud IT valdkonna teenusepakkujad
SNAPCHAT
- 30%-le meeldib see keskkond, sest nende vanemad ei kasuta seda 🙂
- 34% armastavad Snapchati kuna siinsed lood kustuvad automaatselt
- 41% ameeriklastest vanuses 18-34 aastat kasutavad igapäevaselt Snapchati (Snapchat)
- 60% igapäevastest kasutajatest loovad sinna ka sisu
- 70% kasutajatest on naised
- Keskkonna kasutus on tõusnud viimase 3 aastaga üle 300%
- Aastaga on videote vaatamine tõusnud 400%
- Kui sa sooviksid vaadata ära kõik viimase tunni jooksul üles laetud pildid, kuluks selleks 10 aastat
- Kasutaja viibib Snapchatis päevas keskmiselt 25 minuti
- 150 miljonit aktiivset igapäevast kasutajat
- 200 miljonit aktiivset igakuist kasutajat
- Iga päev tehakse ca 400 miljonit postitust
- Snapchat on Facebooki järel kasutatavuselt teine enim kasutatav platvorm (Edison Research, 2016)
- 31% internetikasutajatest kasutavad Pinteresti (PewResearchCenter 2016)
- 31,6% tarbijatest otsivad Pinterestist ideid kingituseks
- 55% kasutavad keskkonda, et leida ja osta tooteid
- 67% kasutajatest on millenniumi põlvkonnast
- Ca 73% aktiivsetest pinneritest ja 89% igapäevastest kasutajatest on ostnud midagi uut, mida nad eelnevalt on Pinterestist avastanud
- 75% kasutusest tehakse läbi telefoni või tahvli
- 76% topp brändidest ja 40% digiturundajatest kasutavad Pinteresti
- Naised kasutavad oluliselt enam kui mehed (80% vs. 20%) (SimplePinMedia, 2016)
- 90% kasutajatest on valmis ostlemiseks
- Keskmist postitust pinnitakse 11 korda
- Keskmiselt kuulutatakse lehel olemiseks 21 minutit päevas
- Lehel on üle 50 miljoni pinnitud müügitoote
- Ca 100 miljonit igakuist aktiivset kasutajat
- Pinterestis on 1,4 miljardit pulmaideed
- Keskmine otsingute arv kuus on 2 miljardit
- Enam kui 1/3 kasutajatest eelistavad otsinguks Pinteresti Google’le
- 2/3 kõigist pinnidest on tehtud ettevõtete poolt
LISALUGEMIST
- Butter, Fetish and Hugs: 10 of the Weirdest LinkedIn Job Skills
- YouTube statistics
- 133 Amazing LinkedIn Statistics (October 2016)
- Unknown and useful Facebook statistics for Marketer
- 19 Pinterest Statistics You Probably Don’t Know, But Should [Infographic]
- Case study: MVMT Watches used Promoted Pins to sell its line of quality, crafted timepieces.
- Social Media Customer Service Statistics and Trends [Infographic]
- The Demographics of Social Media Users in 2017
- The Infinite Dial 2016
- The Top 25 Social Networking Sites People Are Using
- 6 Video Marketing Trends that will Shape 2017
- 10 Popular Social Media Posting Trends
- 10 Facebook Marketing Tips for 2017
- Use of internet advertising by enterprises
- http://tnsmetrix.emor.ee/
- Kantar Emor märksõna „Internet“
- New Social Media Tools for 2017
- Interneti kasutatavus Eestis – kokkuvõtlik ülevaade oluliseimast
Kasulikud artiklid
2. okt. 2024
Kutse – Õpilaste sotsiaalmeedia kasutuse uuring
Loe edasi
31. aug. 2024
Mis on UGC? 9+ nõuannet selle edukaks tööle panekuks juba täna!
Loe edasi
27. aug. 2024
Kas sinu e-teenus vastab 2025. aasta juunis jõustuva ligipääsetavuse direktiivi nõuetele?
Loe edasi
2. aug. 2024
Tagasi kooli turundus ehk kuidas turundada kooli minejatele?
Loe edasi