2017. aasta statistilised näitajad sotsiaalmeedias

Uue aasta sotsiaalmeedia plaane koostades oleks tark korra maha istuda ja mõelda, mis trendid on hetkel aktuaalsed.

Järgnevalt toongi välja rohkelt sellekohast statistikat, mis võiks olla sulle abiks õige tee leidmisel. Esmapilgul võid küll mõelda, et see on maailm, meie väikses Eestis on hoopis teised tuuled, kuid me oleme ka üks osa maailmast. Seega üldise pildi saame ikka ka meie siin seeläbi ette.

SOTSIAALMEEDIA – ÜLDISELT

  1. Netikasutajal on keskmiselt 7 eri sotsiaalmeedia kontot. 2012 oli sama näitaja 3 (GlobalWebIndex, 2016)
  2. 10st inimesest 8 kasutavad netis käimiseks telefoni (GlobalWebIndex, 2016)
  3. Ligi 1,8 miljardit aktiivset sotsiaalmeedia kasutajat
  4. Rohkem kui 2,5 miljardit inimest omavad sotsiaalmeedia kontot
  5. Üle 3,5 miljardi aktiivse netikasutaja
  6. 97% täiskasvanud internetikasutajatest külastasid viimase kuu aja jooksul vähemalt korra mõnd sotsiaalmeedia kanalit (GlobalWebIndex, 2016)
  7. Peredes, kus on lapsed vanuses 7-12, kasutatakse enim sotsiaalmeedia külastamiseks tahvelarvuteid (36%). Kui noorim laps on alla 7a, on see näitaja 23%. Kui elatakse üksinda, kasutatakse tahvlit vaid 10% juhtudel  (IdeaGroup, 2015).
  8. 59% eestimaalasi jälgib igapäevaselt sotisaalmeediat nutitelefoni vahendusel, 22% tahvelarvutiga, 7% Nuti-TV vahendusel. 92% aga kasutab endiselt ka laua- või sülearvutit IdeaGroup, 2015).

FACEBOOK

  1. 22% kogu maailma populatsioonist kasutab Facebooki (Statista, 2016)
  2. Levinuim vanusevahemik on 25-34 aastat (29,7%)
  3. 54% kasutajatest teevad seda läbi mobiili
  4. 75% internetti kasutavatest meestest ja 83% naistest kasutavad Facebooki (Pew Research Center, 2016)
  5. 76% Facebooki kasutajatest külastavad lehte igapäevaselt. 2015.a. oli sama näitaja 70%. Numbrites teeb see 1,18 miljardit ja kasv aastas 17% (Facebook, 11.02.2016)
  6. 79% reklaamitulu tuleb FB-le mobiilireklaamidest, kusjuures hinnad on tõusnud 247%
  7. 83% lapsevanematest on oma lastega Facebookis sõbrad
  8. Ca 85% igapäevastest aktiivsetest kasutajatest on väljaspool USA ja Kanadat
  9. 91% Eesti elanikest vanuses 51-65 aastat külastab Facebooki vähemalt kord kuus (Idea Group, 2015)
  10. 91% Eestis elavatest mitte-eestlastest kasutavad Facebooki. Järgnevad Odnoklassniki.ru (58%) ja Vk.com (40%). (Idea Group, 2015)
  11. 94% tööd otsivatest Eesti noortest teevad seda Facebookis. Järgneb LinkedIn 13% ja Google+ 7% (Twiployment 4 Youth, 2016)
  12. 100% Eesti noortest vanuses 18-25 a kasutab Facebooki (Idea Group, 2015)
  13. Iga sekund lisandub 6 uut profiili
  14. 510 kommentaari, 293 000 staatuse uuendust ja 136 000 fotot laetakse üles igas minutis
  15. 50 miljonit aktiivset väikefirma kontot
  16. 81 miljonit libakontot
  17. Iga päev koguneb 100 miljonit tundi videovaatamisi
  18. Euroopas on üle 307 miljoni kasutaja
  19. Enim like saanud leht on „Facebook for Every Phone“ – ligi 500 000 000
  20. Üles on laetud rohkem kui 250 miljardit pilti
  21. 1,13 triljonit like’i on tehtud läbi ajaloo, iga minut lisandub 4 miljonit

INSTAGRAM

  1. 6% Eesti meestest kasutavad aktiivselt Pinteresti (Idea Group, 2015)
  2. 8% kõikidest maailma profiilidest on libakontod
  3. 11% Eestimaa naistest kasutavad Pinteresti aktiivselt (Idea Group, 2015)
  4. Vähemalt 1 hashtagi lisamine annab 12,6% suurema kaasatuse
  5. 17% eestlastest vanuses 26-35 aastat kasutavad seda kanalit vähemalt kord kuus (Idea Group, 2015)
  6. 24% nö. mõjutajatest (influencers) hääletasid Instagrami parimaks sisuturunduse platvormiks
  7. 30% profiilidest on inaktiivsed (ei ole kasutanud 3 kuu jooksul)
  8. 32% teismelistest peavad olulisimaks sotsiaalmeedia kanaliks Instagrami (Pew Research Center, 2016)
  9. Naised kasutavad Instagrami meestest enam 38% vs. 26% (Pew Research Center, 2016)
  10. Samas teine uuring ütleb, et 51% kasutajatest on mehed, 49% naised… (Econsultancy, 2015)
  11. 42% Eesti noortest vanuses 18-25 kasutavad Instagrami igapäevaselt (Idea Group, 2015)
  12. 49% kasutajatest külastavad lehte vähemalt 2 korda päevas
  13. 50% kõikidest kommentaaridest tuleb postitusele esimese 10 tunni jooksul
  14. 53% kasutajatest jälgivad Instas oma lemmik brändi
  15. Üle 60% kasutajatest logivad sisse iga päev. Selle näitajaga on nad teisel kohal kohe pärast Facebooki.
  16. 80% Instagrami kasutajatest on väljastpoolt USA-d
  17. 90% kasutajatest on alla 35 aasta
  18. Kuigi videod on kuum teema, on 91% postitustest siiski pildid
  19. Instagramis on brändiga seotus 10 korda kõrgem kui Facebookis, 54 korda suurem kui Pinterestis ja 84 korda parem kui Twitteris.
  20. 14 top-brändi teevad igas kuus 50 postitust
  21. Enamus Instagrami kasutajatest on vanuses 18-29 (Pew Research Center, 2016)
  22. Keskmine kasutaja veedab päevas 25 minutit sellel platvormil
  23. Iga päev laetakse üles 95 miljonit fotot ja videot
  24. ca 500 miljonit igakuist aktiivset kasutajat
  25. Enim kasutatud hashtag on ligi 995 miljoniga #love
  26. Iga päev pannakse 4,2 miljardit like’i
  27. Jagatud üle 40 miljardi pildi
  28. Hashtagi ja asukohaga postitused saavutavad parima kaasatuse

TWITTER

  1. 18% turundajatest kasutavad Twitteri reklaame regulaarselt
  2. 24% internetikasutajatest kasutavad Twitterit
  3. 29% Twitteri kasutajatest on kõrgharidusega, keskkooli lõpetanute protsent on 20%  (Pew Research Center, 2016)
  4. 40% kasutavad keskkonda toodete ja teenuste kohta lisainfo otsimiseks
  5. 47% turundajatel on Twitter esmane sotsiaalmeedia keskkond klientidega suhete loomiseks
  6. 50% aktiivsetest kasutajatest jälgivad mõnd firmat/brändi
  7. 53% Twitteri kasutajatest ei säutsu mitte kunagi
  8. 63,5% turundajatest hääletasid Twitteri üheks parimaks ROI kanaliks
  9. 77% kasutajatest tunnevad brändi vastu positiivsemaid tundeid, kui nood nende säutsudele vastavad
  10. 81% millenniumlastest vaatavad Twitterit vähemalt kord päevas (Pew Research Center, 2016).
  11. 84% maailma riigipeadest on Twitteri kasutajad
  12. 86% reklaamitulust tuleb Twitterile mobiilireklaamidest
  13. 90% videotest vaadatakse läbi mobiili
  14. 93% firmadest kasutavad turunduskanalina Twitterit
  15. Twitterit saab kasutada 35s eri keeles
  16. Keskmisele pildiga säutsule reageeriti 211 korda, pildita kõigest 31
  17. Igas sekundis saadetakse 6000 säutsu
  18. Kuigi Hiinas on Twitter keelustatud, on seal ca 10 miljonit aktiivset kasutajat
  19. Enim jälgitud on Katy Perry (enam kui 95 miljonit)
  20. 100 miljonit kasutajat külastavad lehte iga päev
  21. Igakuised aktiivseid kasutajaid on 317 miljonit ja 82% neist teevad seda läbi telefoni


Eurostat Press Office

LINKEDIN

  1. 4% Eesti madalapalgalistest kasutavad aktiivselt LinkedIni (Idea Group, 2015)
  2. 13% maailma millenniumlastest (vanus 15-34.a) kasutavad LinkedIni
  3. 15% Eestis kõrgemat sissetulekut saavatest inimestest on siin keskkonnas aktiivsed (Idea Group, 2015)
  4. 29% interneti kasutajatest omavad ka LinkedIn’i
  5. 40% kasutajatest külastavad lehte igapäevaselt
  6. 41% kasutajatest teevad seda läbi mobiili
  7. 41% miljonäridest kasutavad LinkedIni
  8. Eraisikutest kasutajatest 56% on mehed, 44% naised (LinkedIn Official Blog, 2014)
  9. 67% digiturundajatest peavad LinkedIni oluliseks igapäevaseks kasutuskeskkonnaks
  10. 67% kasutajatest peavad end „uudiste narkariteks“ (Social Times, 2016)
  11. 94% B2B kontodest kasutavad keskkonda sisuturunduseks
  12. Iga sekund tehakse 2 uut professionaalset kontot
  13. 5 või enama oskuse lisamine profiilile toob 17 korda enam profiili vaatamisi (DMR LinkedIn Report, 2016)
  14. Keskmine LinkedIn kasutaja viibib lehel ühes kuus kokku 17 minutit
  15. Kasutusel 20 eri keeles
  16. Laadides üles professionaalse LinkedIni pildi, toob see 21 korda rohkem profiili vaatamist ja 36x enam sõnumeid
  17. Keskmine CEO – 930 kontakti
  18. Ca 40 miljonit kasutajatest on tudengid
  19. Keskkonnal on 106 miljonit igakuist kasutajat
  20. LinkedInis on üle 450 miljoni kasutajaprofiili (LinkedIn Blog, 2016)
  21. Kasutajad teevad iga päev üle 1 miljardi otsingu
  22. Enim on esindatud IT valdkonna teenusepakkujad

SNAPCHAT

  1. 30%-le meeldib see keskkond, sest nende vanemad ei kasuta seda 🙂
  2. 34% armastavad Snapchati kuna siinsed lood kustuvad automaatselt
  3. 41% ameeriklastest vanuses 18-34 aastat kasutavad igapäevaselt Snapchati (Snapchat)
  4. 60% igapäevastest kasutajatest loovad sinna ka sisu
  5. 70% kasutajatest on naised
  6. Keskkonna kasutus on tõusnud viimase 3 aastaga üle 300%
  7. Aastaga on videote vaatamine tõusnud 400%
  8. Kui sa sooviksid vaadata ära kõik viimase tunni jooksul üles laetud pildid, kuluks selleks 10 aastat
  9. Kasutaja viibib Snapchatis päevas keskmiselt 25 minuti
  10. 150 miljonit aktiivset igapäevast kasutajat
  11. 200 miljonit aktiivset igakuist kasutajat
  12. Iga päev tehakse ca 400 miljonit postitust
  13. Snapchat on Facebooki järel kasutatavuselt teine enim kasutatav platvorm (Edison Research, 2016)

PINTEREST

  1. 31% internetikasutajatest kasutavad Pinteresti (PewResearchCenter 2016)
  2. 31,6% tarbijatest otsivad Pinterestist ideid kingituseks
  3. 55% kasutavad keskkonda, et leida ja osta tooteid
  4. 67% kasutajatest on millenniumi põlvkonnast
  5. Ca 73% aktiivsetest pinneritest ja 89% igapäevastest kasutajatest on ostnud midagi uut, mida nad eelnevalt on Pinterestist avastanud
  6. 75% kasutusest tehakse läbi telefoni või tahvli
  7. 76% topp brändidest ja 40% digiturundajatest kasutavad Pinteresti
  8. Naised kasutavad oluliselt enam kui mehed (80% vs. 20%) (SimplePinMedia, 2016)
  9. 90% kasutajatest on valmis ostlemiseks
  10. Keskmist postitust pinnitakse 11 korda
  11. Keskmiselt kuulutatakse lehel olemiseks 21 minutit päevas
  12. Lehel on üle 50 miljoni pinnitud müügitoote
  13. Ca 100 miljonit igakuist aktiivset kasutajat
  14. Pinterestis on 1,4 miljardit pulmaideed
  15. Keskmine otsingute arv kuus on 2 miljardit
  16. Enam kui 1/3 kasutajatest eelistavad otsinguks Pinteresti Google’le
  17. 2/3 kõigist pinnidest on tehtud ettevõtete poolt

 

LISALUGEMIST