Eelmistes postitustes tegime tutvust  Visit Estonia ja AEGAON Watches ning Elisa Eesti ja Telia Eesti Facebooki edulugudega. Kuidas nad on jõudnud nii suurte jälgijatearvuni, kuidas nad neid haldavad, kui palju inimesi lehte ülal peab jne.

Tänases artiklis

Täna pakun sulle lugemiseks Sportland Eesti ja Lux Express Groupi lehtede lugusid. Muuhulgas saame teada, kuidas teha postitusi, mis levivad isegi tasuta väga hästi.

SPORTLAND EESTI

Kairi Killing, Sportland Eesti sotsiaalmeediajuht

Kairi Killing, Sportland Eesti sotsiaalmeediajuht

https://www.facebook.com/sportlandeesti/
Jälgijate arv:: circa 91 000
Küsimustele vastas:
Kairi Killing, Sportland Eesti sotsiaalmeediajuht

Küsimused:

1. Kui kaua olete oma ettevõtet Facebookis turundanud?
Aastast 2011

2. Mis on Facebookis olemise peamine eesmärk?
Klienditeenindus, kiire turunduskommunikatsiooni edastus, inimeste inspireerimine.

3. Mitu inimest lehel postitusi teevad?
Üks.

4. Kui sagedasti postitate?
1-2x päevas.

5. Mis töötavad teie lehel kõige paremini – pildid, videod, lingid?
Otseülekanded.

6. Kas kasutate tasulist reklaami?
Jah.

7. Milliste mõõdikutega hindate lehe edukust?
Sõltuvalt postitusest ja selle eesmärgist aga põhiliselt reach, engagement ja CTR.

8. Kuidas hindate, kas viimased Facebooki uuendused on ka teie lehel tunda andnud?
Kindlasti on. Postitused, mis inimesi ei kaasa naljalt enam orgaaniliselt ei lenda. 🙂

9. Kas teil on ka teisi sotsiaalmeedia kontosid?

Facebookis on:
Sportland Football
Sportland Tennis
Sportland Running
Sportlandmagazine.ee
O’Neill
Timberland Eesti

Instagramis on:
Sportland Eesti
Timberland Eesti

YouTubeis on:
Sportland Eesti

Snapchatis on:
Sportland Eesti

10. Kas usute, et olete ka 1 aasta pärast aktiivne Facebooki turundaja või olete vaadanud juba uusi keskkondi? Milliseid?
Klienditeeninduse ja reklaamikanalina kasutame kindlasti Facebooki edasi. Kommuuni ja inspiratsiooni kanalina kasutame pigem Instagrami.

11. Mis oleks see üks nõuanne, mida soovitaksite teistele ettevõtetele, et saada sama tubliks nagu teie?
Tasub viia ennast kurssi kuidas ja mille jaoks on antud sotsiaalmeedia platvorm kõige parem ja luua vastavalt sellele sisu. Siinkohal aitab kaasa korralik strateegia ja analüüs.

Mida veel sooviksite lisada?
Alati on hea olla esimesena uuel platvormil platsis, kuna siis kui teised alustavad on sul juba mäng selge.

LUX EXPRESS GROUP

Raido Ruuse, Chief Commercial Officer, Lux Express Group

Raido Ruuse, Chief Commercial Officer,
Lux Express Group (Martin Kirikal)

https://www.facebook.com/luxfans/
Jälgijate arv: 189 000+
Küsimustele vastas: Raido Ruuse, Chief Commercial Officer

Küsimused:

1. Kui kaua olete oma ettevõtet Facebookis turundanud?
Alustasime 2011 millal meie esimene profiili pilt kogus 6 like’i.

2. Mis on Facebookis olemise peamine eesmärk?
Peamine eesmärk Facebookis on informeerida kliente meie teenustest ja pakkumistest. Üha enam teeme koostööd meie sihtkohtadega ja seal toimivate ettevõtetega, mille tulemusena suudame tekitada kliendile väärikat sisu.

3. Mitu inimest lehel postitusi teevad?
Tavaliselt 5 inimest kuna teenindame kliente seitsmel erineval turul, kus postitame kuues erinevas keeles.

4. Kui sagedasti postitate?
Keskmiselt  4-5 korda nädalas aga kui arvestada erinevad keeleversioonid siis kokku tuleb vahest isegi 10-15 korda.

5. Mis töötavad teie lehel kõige paremini – pildid, videod, lingid?
Hetkel on töötanud pildid aga üha enam hakkab rõhu asetus langema videote suunda.

6. Kas kasutate tasulist reklaami?
Jah kasutame aga pigem mõõdukalt.

7. Milliste mõõdikutega hindate lehe edukust? (like, engagement, ROI jne)
Like’id loomulikult aga ka vastamise kiirus klientide tagasisidele.

8. Kuidas hindate, kas viimased Facebooki uuendused on ka teie lehel tunda andnud? (reach jms)
Jah ja ei. Postituste reachid ei ole läinud halvemaks. Vahel on õnnestunud teatud kampaaniatega saada orgaanilist reachi isegi rohkem kui tasulise boostiga.  Selle taga on sisu kvaliteet kui ka müra mis nende postitustega seoses mujal meedias läbi käib.

9. Kas teil on ka teisi sotsiaalmeedia kontosid?
Oleme aktiivsed ka vKontaktes, kus omame Eesti ettevõttetest üht suurimat fännibaasi. Sellele lisaks ka Instagram on kasutusel.

10. Kas usute, et olete ka 1 aasta pärast aktiivne Facebooki turundaja või olete vaadanud juba uusi keskkondi? Milliseid?
Kindlasti oleme aktiivsed Facebookis ka aasta pärast. Enam ei ole küsimus kas olla või mitte, vaid pigem see on klientidele muutunud defacto teeninduskanaliks.

11. Mis oleks see üks nõuanne, mida soovitaksite teistele ettevõtetele, et saada sama tubliks nagu teie?
Kui oled alustanud kohaloleku sotsiaalse meedia kanalites siis tee tööd järjepidevalt ja ole olemas klientide jaoks. Tänapäevane klient ootab vastuseid sotsiaalse meedia kanalites kõige kiiremini.

Kokkuvõtteks

Sellega sai lõpule minu väike sissevaade suuremate ettevõtete Facebooki köögipoolele. Kuidas tundus? Kas meeldiks ka edaspidi sarnase eesmärgiga postitusi saada?

Kui tekkis küsimusi või ettepanekuid, võta julgelt ühendust brit@milos.ee!

Brit Mesipuu , Milos reklaam

Brit Mesipuu

Tegevjuht
MILOS OÜ
tel.+372 521 5511
brit@milos.ee
www.milos.ee
https://www.facebook.com/milosreklaam
https://ee.linkedin.com/in/britmesipuu

 

 

By | 2018-04-08T17:40:05+00:00 6. apr. 2018|Tags: , , , , |