Täiskasvanud eestlaste sotsiaalmeedia kasutus aastal 2023

Viimasest täiskasvanute sotsiaalmeedia uuringust on möödas 2 aastat. Siis oli vastanuid üle 3200. Vahepeal on sotsiaalmeedia mõistes palju vett merre voolanud, seepärast viimane aeg seda korrata. Kus eestlased peamiselt liiguvad? Mida nad seal jälgivad? Kas ostavad tooteid, kui näevad reklaami? Mis kell on mõtet neid sihtida? Need vaid vähesed küsimused, mida küsin!

Kas sooviksid aidata kaasa uuringu õnnestumisele?

Mida rohkem vastajaid, seda parem ülevaade! Mida enam auhindu vastanute vahel, seda suurem huvi 😊 Nii lihtne see ongi!

Seega palun, kui sul on võimalus pakkuda mõni toode või teenus auhinnafondi, tee seda! Auhind peaks olema piisavalt väärtuslik, et tõeliselt innustada osalemist ja see looks lisaväärtust vastaja jaoks.

Eelmise korra auhinnamõtteid leiad siit.

Palun anna oma ideest teada hiljemalt 03.11.2023 kirjutades brit@milos.ee.

PS! Soovi korral pakun ka backlinki 🙂

NB! Kõik saadud tulemused on hiljemalt detsembri alguseks kõigile Milos.ee kodulehel TASUTA kättesaadavad.

Lööd kaasa?! Kliki siia ja kirjuta kohe!