Facebooki reklaami pealkiri
Kuidas kirjutada Facebooki reklaami pealkirju, mis suurendavad klikke?
Sa ei saa kunagi teist võimalust esmamulje jätmiseks. See võib sulle tunduda klišeena, kuid see on tõsi. Eriti kui kasutad Facebooki reklaame, et oma ettevõttesse uusi kliente meelitada. Seetõttu on oluline mõjukate Facebooki reklaami pealkirjade kirjutamine.
Tänases artiklis räägin sulle, kuidas muuta oma Facebooki reklaami pealkirjad klõpsamise vääriliseks. Pea meeles, et müra täis maailmas aitavad õiged pealkirjad sinu ettevõtte sõnumit edastada, seega jätka lugemist! Loe kindlasti ka Facebooki reklaamide teksti kirjutamisest!
Mis on Facebooki reklaami pealkiri?
Kui sa pole kunagi varem Facebooki reklaami teinud, siis tea, et see on paksus kirjas tekst otse reklaampildi või -video all. Siin on näide ühest Facebooki reklaamist:
Nagu näed, on Facebooki reklaami pealkiri märgatav ja see edastab kohe mõne sõnaga reklaami põhisõnumi. See ütleb selle nägijale, miks ta peab klikkima.
3 Facebooki reklaami pealkirja kirjutamise kuldreeglit
Sõltumata sellest, mis on sinu ettevõte või milline on sinu pakkumine, pea oma pealkirja õnnestumiseks silmas neid 3 põhimõtet:
1. Ole konkreetne ja selge
Nii, et soovid kõlada eksperdina ja otsustada kasutada pealkirjas žargooni? Mõtle veelkord. Mis see žargoon teeb, on see, et see tekitab lugejates võõristust. Seepärast mõtle Facebooki reklaami pealkirja kirjutamisel alati pereliikmele või lähedasele sõbrale. Kas keegi väljaspool sinu spetsiifilist eriala saaks sellest lausest kohe aru? Vastus peaks olema jah.
2. Loo emotsionaalne side
Kui paned oma lugejaid midagi tundma, motiveerib see teda sinu sõnumit järgima. Mõtle, kuidas sinu Facebooki reklaami pealkiri sellist tunnet esile kutsuda saaks? Kasuta emotsionaalselt laetud sõnu, mis tekitavad õnne, põnevust, uudishimu, hirmu, viha või kurbust.
3. Ära eksita lugejat
Üks põhjus, miks Facebooki reklaami pealkiri võib ebaõnnestuda, on see, et see ei vasta sihtmaandumislehe sisule. Näiteks reklaamid, et sinu toode on nüüd kõigile 20% soodsam. Kuid kui inimene reklaamil klõpsab, pole soodushinnaga tooteid kuskilt leida.
Maandumisleht peab alati vastama sellele sisule, mida reklaamis kuvatakse.
9 nõuannet klikitavate Facebooki reklaami pealkirjade loomiseks
Ilma pikema jututa on siin 9 katsetatud nõuannet, mis aitavad sul oma Facebooki reklaami pealkirju hästi kirjutada. Haara neist üks või kaks ja katseta neid kohe!
1. Loo kiireloomulisus
Ajaga seotud sõnad nagu kiirustamine, kiire, ainult üks on alles jne. Nad kõik panevad aju kiireloomulisse režiimi. Kui midagi on pakiline, tuleb reageerida kohe, muidu jääb inimene ilma.
Konversioonide suurendamiseks saad oma pealkirjas kiireloomulisust kasutada järgmiselt. Kujuta ette, et sinu Facebooki reklaam on seotud sinu veebiseminariga. Sel juhul võiks reklaami pealkiri olla: „Registreeru juba täna veebiseminarile. Istekohti on piiratud!”
2. Alusta pealkirja numbriga
Numbrid köidavad pilku, sest need muudavad sisutüki n-ö seeditavaks. Sedasi teavad selle nägijad, mida oodata. Kui inimestel on üks asi, mida ta hindab, on see ennustatavus. See seletab, miks meil on ilmaennustused ja järgime erinevaid graafikuid.
CafeMom alustab oma Facebooki reklaami pealkirja numbriga, mis aitab nende publikul teada saada, millesse nad on n-ö sattunud. See on äärmiselt kasulik, arvestades, et nad reklaamivad üsna põhjalikku sisu.
3. Kasuta aktiivset kõneviisi
Kui soovid, et sinu publik kujutaks end ette toiminguna, mida soovid neid tegemas näha, kasuta pealkirjade koostamisel aktiivset kõneviisi.
Näiteks: “Siin on tasuta nõuanded” ei ole nii mõjuv, kui „Vaata siia ja loe tasuta nõuandeid!“
Järgmisel korral, kui lood oma Facebooki reklaami pealkirja, veendu, et sinu vaatajaskond tuvastaks end toimingu sooritajana.
4. Jaga „parimaid“ viise, kuidas midagi teha
Uuringud näitavad, et inimesed eelistavad pealkirju, mis õpetavad neid midagi tegema. Seega, kui saad neile näidata, kuidas midagi parimal viisil teha, kutsuks see esile parema vastuse.
Oletame, et reklaamid sisu, mis käsitleb stressi taltsutamiseks mõeldud näpunäiteid. Sinu reklaami pealkiri võiks öelda: „9 parimat viisi stressi vähendamiseks“.
5. Proovi negatiivsust
Selle asemel, et olla pealkirjaga positiivne ja julgustav, mine vastupidises suunas. Sõnad nagu vältimine, halvim, mitte midagi jne. Vaata näiteks Forbesi reklaami pealkirja:
Siin on mõned põhjused, miks negatiivsuse kasutamine toimib:
- Pea kõik teised kasutavad positiivsust. Seega vastupidise tee proovimine toob reklaampilti midagi uut.
- Oleme võimelised kaitsma end riski eest ja seetõttu ennetame riskantseid olukordi ja leiame viise, kuidas seda “vältida”.
- See kutsub üles uudishimu. Ülaltoodud pealkiri paneb autohuvilise imestama, miks ta peab neid näiliselt suurepäraseid autosid vältima.
6. Küsi küsimus
Küsimustena koostatud Facebooki reklaami pealkirjad panevad publiku alateadlikult reageerima. Peame siiski lähenema küsimuste pealkirjadele hoolikalt, et lugejad neile lihtsalt ei vastaks ja lahkuks. Küsimuste pealkirjad, nii avatud kui ka suletud, peaksid neid nii öelda sisse tõmbama ja kaasa mõtlema panema.
7. Kasuta valemit
Mõnikord loed Facebooki reklaami pealkirja ja mõtled, et see on ikka täitsa tegija. Millest see aga tuleb? Siin võib mängus olla valem:
[tegevus] + [ajavahemik] + [lõpptulemus]
Näiteks:
- Tee seda treeningut iga päev 10 minutit, et saada silmapaistvad lihased
- Oma elu muutmiseks loe igal hommikul neid 5 mantrat
- Planeeri minuga 30-minutiline kõne ja ma õpetan sulle võimsat äristrateegiat
8. Jaga statistikat
Sinu publikul on Facebooki seinal mitmesuguseid reklaame. Iga kord, kui nad neid näevad, eeldavad nad, et reklaamiv ettevõte on selle teema ekspert. Kuidas sa aga saaksid seda asjatundlikkust kinnitada? Kirjuta statistikat sisaldavaid Facebooki reklaami pealkirju.
OkDorki blogis on öeldud, et statistika kasutamine pealkirjas muudab sinu reklaami seotuse kümme korda paremaks.
Siin on näide Business Insideri Facebooki reklaami pealkirjast, mis sisaldab statistikat. Kujuta ette, et eemaldame pealkirjast „70%”. Kas sellel oleks lugejale endiselt sama mõju? Ilmselgelt mitte. Kui see 70% on paigas, siis muutud tõesti uudishimulikuks nende kolme asja suhtes, millele inimesed oma raha kulutavad.
9. Kasuta kliendi tagasisidet
Sotsiaalsed tõendid ütlevad meile, et inimesed käituvad enamuse käitumise põhjal. See seletab, miks uudishimulik ostja pöördub klientide iseloomustuste poole, et teada saada, kas midagi on väärt ostmist.
Seega mõtle, kuidas oleks sul võimalik oma klientide käest esmalt tagasisidet saada ja seejärel seda oma Facebooki reklaamis ära kasutada. Eriti hästi toimivad loomulikult need tagasisided, kus on ka inimese nägu ja nimi pildil näha. Samuti, kui tagasiside andja on sarnases vanuses ja samast soost ideaalse kliendiga, kellele reklaami soovid suunata. Nii saab reklaami nägija end samastada tagasiside andjaga.
On aeg kirjutada parimad Facebooki reklaami pealkirjad!
Nüüd on sinu kord luua tõhusad Facebooki reklaami pealkirjad. Pealkirja kirjutamine kõlab, kui palju tööd. Kuid kõigi nõuannete põhjal, mida eelnevalt sai arutatud, peaksid saama alustada juba täna.
Loe kindlasti ka Facebooki reklaamide teksti kirjutamisest!
MILOS OÜ
tel.+372 521 5511
brit@milos.ee
https://www.facebook.com/milosreklaam
https://ee.linkedin.com/in/britmesipuu