Praktiline sisuturunduse koolitus2018-11-19T11:15:33+00:00

TARTUS – PRAKTILINE SISUTURUNDUSE ja -LOOME KOOLITUS

.

Kohtade arv piiratud! Broneeri oma istekoht – brit@milos.ee!

Praktiline Sisuturunduse koolitus annab sulle teadmised ja oskused sisuturunduse olulisusest, sisuplaani loomisest, tekstide ja piltide ülesehitusest ja paljust muust. Pika päeva jooksul vaatame palju näiteid, mis on koolitaja poolt ka juba järele proovitud. Soovi korral toon näiteid ka sinu valdkonnast lähtuvalt. Anna sellest julgelt märku!

Koolitus on mõeldud sulle, kui tegeled ettevõttes turunduse või müügiga.

KOOLITUSEL ANNAN VASTUSED KÜSIMUSTELE:

  • Milleks üldse sisuturundus ja -loome?
  • Mis ajendab jälgijaid sinu sisu teistega jagama?
  • Kuidas koostada sisuplaani?
  • Kust leida sisu ideid?
  • Mida pidada silmas piltide ja tekstide ülesseadmisel?
  • Kuidas tekste vormindada, et see oleks hästi loetav nii desktop kui mobiilist?
  • Kuidas sisu taaskasutada?
  • Mis on UGC (kasutajate loodud sisu) ja kuidas seda efektiivsemalt ära kasutada?
  • Millised on elementaarsed SEO oskused?
  • Milline on efektiivne CTA (call-to-action)?
  • #Hashtagid ja emojid – kuhu, kui palju ja millised?

Koolituse ajakava:
9.00 – 11.00 esimene sessioon
11.00 – 11.20 kohvipaus
11.20 – 13.00 teine sessioon
13.00 – 13.40 lõunapaus
13.40 – 15.30 kolmas sessioon

Hinnas sisaldub:
• Koolituse elektroonilised materjalid, mis sisaldavad palju põhjalikke piltkirjeldusi.
• Suupistetega kohvipaus.

Korraldaja: Milos OÜ
Koolitaja: Brit Mesipuu, Milos reklaam
Toimumisaeg: 20. november 2018
Toimumiskoht: Tartu Loodusmaja, Lille 10, Tartu
Lisainfo koolituse kohta e-posti aadressil brit@milos.ee

Hinnakiri:

Koolitusel osalemise tasu on 119eur+km.

Ühest ettevõttest mitme inimese osalemise korral kehtib soodushind – küsi!

Kohtade arv piiratu! Broneeri oma istekoht – brit@milos.ee !

Loobumine: 
Loobumisest palume teatada kirjalikult. Kui loobumisest on teatatud peale 12. november 2018, siis tagastatakse 80% osavõtutasust.

Koolitajast:
Igapäevaselt tegelen ma turunduse teemaliste artiklite kirjutamise ja teistele ettevõtetele kodulehele ja sotsiaalmeediasse õigete sõnade ritta panemisega. Samuti võib leida mind nii lava pealt kui lava tagant ise koolitustel ja konverentsidel esinedes, või neid korraldades.
Varasemalt olen olnud turunduse eest vastutav nii raadios, välimeedias kui ka hotellis ja restoranis. Seega oskan edukalt konkreetseid näiteid tuua nii nendest valdkondadest, kui praegu hallatavate lehtede juurest.

Sisuturundusest ei saa tänapäeval enam üle ega ümber. Räägime sellest, et miks see on oluline, mida on võimalik sellega korda saata ja millist kasu võiksid sellest lõigata? Samuti vaatame üle peamised punktid, mida sisu luues tähele panna ja kust üldse leida ideid, kui pea on tühi ja ideid uueks postituseks ei paista kuskilt tulemas olema. Kanalitest võtame jutuks kodulehe, Instagrami ja Facebooki.

Brit Mesipuu, Milos reklaam

REGISTREERI KOHE! 

Pildiotsingu arrow down tulemus