KASULIK2020-03-29T15:07:32+03:00

Artiklite arhiiv

  • Internetiturundus aastal 2019

Eksperdid ennustavad – 2019 aasta internetiturunduses vol2

13. jaan. 2019|

Eksperdid ennustavad – 2019 aasta internetiturunduses vol2   Küsisin tuntud turundajatelt, et millised on nende ennustused alanud aastaks. Siin on sinu ees sarja teine artikkel. Esimest osa saad näha siit!   „Instagrami jälgijate osas [...]

  • Kuidas luua edukas Facebooki grupp?

Eduka Facebooki grupi saladus

10. jaan. 2019|

Kuidas luua edukas Facebooki grupp? Oled loonud Facebooki grupi, kuid ainsad, kes sinna kuuluvad on sinu sõbrad ja tuttavad ning mõned kogemata selle leidnud liikmed. Tuttav olukord? Kui jah, on järgnev artikkel sulle mõeldud. [...]

  • Eskperdid ennustavad, 2019 aasta turundustrendid

Eksperdid ennustavad – mida toob aasta 2019 internetiturunduses?

6. jaan. 2019|

Eksperdid ennustavad – 2019 aasta internetiturunduses Kas olete mõelnud, kuidas digiturundus sel aastal muutuda võiks? Kas üldse muutub? Mida tuleb sel aastal eriti silmas pidada ja millele nii palju tähelepanu vaja pöörata ei ole? [...]

  • 2018 aasta loetumad postitused

2018. aasta loetumad blogipostitused

4. jaan. 2019|

Aasta aega kirjutamist on selja taga ja aeg kokkuvõtete tegemiseks. Siin on 10 möödunud aasta kõige loetumat blogipostitust. Mitu sina neist läbi oled lugenud? Eestlaste sotsiaalmeedia kasutus Saa teada kes, kui palju ja kus [...]

  • Kuidas teha infograafikud? Mis programmiga saab teha infograafikud?

Infograafikud – millised ja miks?

18. dets. 2018|

INFOGRAAFIKUD - MILLISED JA MIKS? Kui Sa oled siiani kahelnud, kas infograafikud ka sinu turunduses rakendatud võiksid olla, siis peale selle teksti lugemist võiks kahtlused hajutatud olla. Tuleks asuda tegudele! Inimestele meeldivad infograafikud, sest [...]

  • Vead sotsiaalmeedias turundamisel

14 viga, mida sotsiaalmeedias turundamisel tasub vältida

13. nov. 2018|

14 viga sotsiaalmeedias, mis su ettevõttele kasu ei too Olen allpool kokku kogunud nii tarkade turundajate, kui ka ise enda kogemused selles osas, mida ei tasu sotsiaalmeedias turundamisel teha. Kui sul on omalt poolt [...]

  • Eesti laste sotsiaalmeedia kasutamise uuring.

Eesti koolilaste sotsiaalmeedia kasutuse uuring 2018

3. nov. 2018|

Eesti koolilaste sotsiaalmeedia kasutuse uuring 2018 Oktoobri keskel viisin läbi uuringu, et teada saada Eesti koolinoorte sotsiaalmeedia kasutuse harjumuste kohta. Küsitluse lingi saatsin Eesti Haridusministeeriumi lehel olnud õppeasutuste kontaktandmete baasis olnud 529-le e-mailile. Kohaletoimetamise [...]

  • Edukas videoturundus

13 nõuannet edukaks videoturunduseks

21. okt. 2018|

13 nõuannet edukaks videoturunduseks Viimasel ajal muud ei kuulegi, kui et video-video-video! Just seda nõuab sotsiaalmeedia platvormide algoritmid ja sinu jälgijad. Mina küll suurem asi videote vaataja Facebookis ja Instagramis ei ole, kuid paljudele [...]

  • 13 ideed, mida kaaluda fondi tüübi valikul

13 ideed, mida kaaluda fondi tüübi valikul

3. sept. 2018|

13 ideed, mida kaaluda fondi tüübi valikul On kindlaks tehtud, et mõned kirjatüübid on usaldusväärsemad kui teised. Kui tahate jätta endast ausa inimese mulje, kasutage Baskerville. Kui sa omad restorani, tasub mõelda moodsate fontide [...]

  • Sotsiaalmeedia ROI mõõtmine ja Inbound turundus

Kuidas mõõta sotsiaalmeedia ROI-d ja mis on inbound turundus?

23. juuli 2018|

Kuidas mõõta sotsiaalmeedia ROI-d ja mis on inbound turundus? Kas sina oskad täpselt öelda mis on sinu Facebooki / Instagrami postituse ROI? Sotsiaalmeedias ROI arvutamine on üsna keeruline ja seega üks paras peavalu turundusjuhtidele. [...]

  • Sotsiaalmeedia turunduse strateegia loomine

Sotsiaalmeedia turunduse strateegia lähtuvalt inimpsühholoogiast

1. juuli 2018|

Sotsiaalmeedia ja psühholoogia – kuidas luua edukam sotsiaalmeedia turunduse strateegia? Kui sa ei tunne oma jälgijaskonda ja ei mõista nende peas toimuvat, on sotsiaalmeedias õnnestumine bingo loto. Seega ilma pikema sissejuhatuseta toon teieni mõned [...]

  • Kuidas negatiivsete kommentaaridega toime tulla?

Kuidas negatiivsete kommentaaridega toime tulla?

10. juuni 2018|

Kuidas negatiivsete kommentaaridega toime tulla? Olen korduvalt kirjutanud, et tänapäeval usaldavad inimesed rohkem sõprade ja tuttavate, isegi võhivõõraste tagasisidet. Võid oma kanalites esitleda uhkeid patente, rohkelt tunnustusi ja muud head, mis justkui tõestab, et [...]

  • Hashtag # - kasutada või mitte?

Hashtag – kasutada või ei?

28. mai 2018|

HASHTAG - # - KASUTADA VÕI EI? Viimasel ajal on hashtag’i märk vallutanud sotsiaalmeedia seinad nii ettevõtetel kui eraisikutel. Seega küsimus – on neist reaalselt kasu ka? Mis on hashtag ehk # ehk hashtag [...]

  • Mis infot Facebook kogub?

Vaata, mida Facebook sinu kohta teab!

3. mai 2018|

Mida Facebook sinu kohta teab! Kas tead miks sinu Facebooki seinal on mõni reklaam aga su sõbra omal mitte? Miks sinu jaoks võõrad ettevõtted just sulle reklaami sihivad? Mäletad sa, kus viibisid möödunud aasta [...]

  • Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutus

Eesti ettevõtete sotsiaalmeediakasutuse uuring 2018

22. apr. 2018|

Eesti ettevõtete sotsiaalmeediakasutuse uuring 2018 Märtsikuu teisel poolel viisin läbi uuringu eesmärgiga saada parem pilt sellest, kas ja kuidas Eesti ettevõtted kasutavad sotsiaalmeediat. Küsitlusest teavitamine Küsitlusest teavitasin läbi Milos.ee kodulehe ja Facebooki lehe, mitmetes [...]

  • Sotsiaalmeedia ja turunduse lühendid ja mõisted

99 turunduse ja sotsiaalmeediaga seotud lühendit

16. apr. 2018|

99 turunduse ja sotsiaalmeediaga seotud lühendit Allolev kirjutis on pühendatud kõigile neile, kes istuvad mu koolitustel ja on liiga tagasihoidlikud, et küsida, mida ma jälle seal seina peal lühendanud olen :). Ära muretse, sa [...]

  • Eesti ettevõtete Facebooki edulood3

Eesti ettevõtete Facebooki edulood osa 3

6. apr. 2018|

Eesti ettevõtete Facebooki edulood osa 3 Eelmistes postitustes tegime tutvust  Visit Estonia ja AEGAON Watches ning Elisa Eesti ja Telia Eesti Facebooki edulugudega. Kuidas nad on jõudnud nii suurte jälgijatearvuni, kuidas nad neid haldavad, [...]

  • Eesti ettevõtete Facebooki edulood2

Eesti ettevõtete Facebooki edulood osa 2

25. märts 2018|

Eesti ettevõtete Facebooki edulood osa 2 Eelmisel nädalal alustasin postitustega, kus uurin mis on need tegurid, mis on ettevõtetel aidanud kaasa suurema jälgijaskonna saamiseks Facebookis. Aluseks on võetud Metrix.Stationi andmed suurimate jälgijaskondadega lehtede kohta. [...]

  • Osale uuringus: Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutus

Osale uuringus: Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutus

21. märts 2018|

Osale uuringus: Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutus Kõik me oleme näinud uuringuid, kus räägitakse, et Ameerikas tehakse nii, Inglismaal sedasi jne jne. Kuidas aga meil Eestis tegelikult on? Milliseid sotsiaalmeediakanaleid on meil mõistlik kasutada? Mis [...]

  • Eesti ettevõtete Facebooki edulood 1. Milos reklaam

Eesti ettevõtete Facebooki edulood 1

21. märts 2018|

Eesti ettevõtete Facebooki edulood Soovisin uurida mis on need tegurid, mis tagavad, või aitavad luua hea baasi, suureks jälgijate arvuks Facebookis. Aluseks sai võetud Metrix.Stationi andmed suurimate jälgijaskondadega lehtede kohta. Saatsin top ettevõtetele palve [...]

  • Kuidas sotsiaalmeedia abil ostupersoonat luua

Kuidas sotsiaalmeedia abil ostupersoonat luua?

5. märts 2018|

Kuidas sotsiaalmeedia abil ostupersoonat luua? Tihtipeale üks segadust tekitavamaid teemasid koolitustel on seotud sõnaga „persoona“. Küsides, et kellel see on olemas, või veel enam, ka kirjalikult kirjas, näen silmis küsivaid pilke. Seega ei ole [...]

  • Eestlaste interneti ja sotsiaalmeedia kasutus aastal 2018

SUUR UURING – EESTLASTE INTERNETI JA SOTSIAALMEEDIA KASUTUS AASTAL 2018

1. märts 2018|

Suur uuring - eestlaste interneti ja sotsiaalmeedia kasutus aastal 2018 Aasta aastal suureneb interneti osatähtsus inimese igapäevaelus. Olgu see siis seotud töö või vaba ajaga, interneti kasutuse aeg ja sagedus on pidevas tõusujoones. Digimaailmast [...]

KUIDAS FB UUDISVOO MUUDATUS SIND VEELGI KURVEMAKS TEEB

28. jaan. 2018|

Kuidas FB uudisvoo muudatus sind veelgi kurvemaks teeb!? Zuckerberg ütleb, et nad tunnevad endas vastutust panustada meie heaolusse läbi meile oluliste inimeste postituste tihedama kuvamise. Vabas vormis ümber tõlkides ütleb ta „Saame end tunda [...]

Load More Posts
Milos reklaam logo

Ideest teostuseni!

SUL ON HEA IDEE, MILLE TEOSTUSEKS VAJAD ABI?
MEIL ON LAHENDUSED!

Võta ühendust!