KASULIK2021-01-19T11:41:23+02:00

Artiklite arhiiv

  • Facebooki kampaania paremaks

Kuidas Facebooki reklaam paremaks muuta?

8. mai 2020|

14 viisi, kuidas oma Facebooki reklaam paremaks muuta  Kui soovid lahendust oma Facebooki reklaamide paremaks muutmiseks, proovi neid näpunäiteid. 1.     Vali õige kampaania eesmärk Sõltuvalt sinu reklaamikampaania eesmärgist - näiteks saada rohkem liiklust kodulehele, uusi [...]

  • Instagrami turundus

Instagrami turundus – kuidas teha kaasavamaid postitusi?

26. apr. 2020|

Instagrami turundus – kuidas teha kaasavamaid postitusi?   Kas teadsid, et üle 80% Instagrami kasutajatest jälgib vähemalt ühte brändi? Sellest hoolimata on paljude ettevõtjate jaoks suur väljakutse luua kaasatud, lojaalne ja aktiivne jälgijaskond. Tõesti, selliste [...]

  • Kauba hind

Kuidas oma kauba hindu kuvada?

7. apr. 2020|

NB! Palun vasta ka küsitlusele. Loosis mitmed auhinnad! Kuidas oma kauba hindu kuvada? Müümisel peab mõtlema kõigele - toote paigutamisele, kirjeldusele, värvidele ning väljapanekule. Kuid kindlasti ei saa ära unustada ka hinda, sest see [...]

  • Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutus aastal 2020

Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutus aastal 2020

2. apr. 2020|

Käesoleva uuringu eesmärk on välja selgitada Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutuse hetkeseisu ja selle lähitulevikku. Ootan teie vastuseid kuni 30.aprill 2020. Tulemused teen avalikuks Milos.ee lehtedel. Vastanute vahel läheb loosi 6 auhinda: 1) Majutuspakett kahele [...]

  • Sotsiaalmeedia kalender

Miks ja kuidas luua sotsiaalmeedia kalender?

31. märts 2020|

Miks ja kuidas luua sotsiaalmeedia kalender? Kuulen tihtipeale koolitustel rääkimas, et milleks kalender, kirjutan siis kui midagi öelda on. Või siis, et kust peaks leidma sellist aega, et veel kalendrit ka koostada? Järgnevalt toon [...]

  • Facebooki kaanefoto

Facebooki kaanefoto – sinu tähtis reklaampind!

26. märts 2020|

Facebooki kaanefoto – sinu tähtis reklaampind!   Selles artiklis püüan selgitada Facebooki kaanefoto olulisust ning kuidas luua päisepilt, mis ka tulemusi võiks tuua. Facebooki päisepilt on midagi palju enamat kui lihtsalt pildiriba, mis asub sinu [...]

  • Reklaam Facebookis, Facebook Ad Objectives

Reklaam Facebookis – kuidas valida õige reklaami eesmärk?

10. märts 2020|

Reklaam Facebookis - kuidas valida õige reklaami eesmärk? Ads Manageri kasutades tuleb esimese asjana otsustada, millist eesmärki reklaam tootma peab, ja kellele see on suunatud?  Miks FB küsib sinu kampaania eesmärki? Sellega määratakse kindlaks [...]

  • Facebooki postituse boostimine. Milos reklaam. Brit Mesipuu

Reklaam Facebookis – postituse boostimine vs Facebook Ads Manager

17. veebr. 2020|

Reklaam Facebookis - postituse boostimine vs Facebook Ads Manager Sel korral võtan luubi alla teema, mida ise koolitustel kergelt tagaplaanil hoian - Facebooki postituse boostimine. Lihtsalt leian, et kui juba raha panustada Facebooki reklaami [...]

  • Sotsiaalmeedia pildid osa 2

Sotsiaalmeedia piltide kujundamise ABC vol 2

12. veebr. 2020|

Sotsiaalmeedia piltide kujundamise ABC vol 2 Sarja teine osa sinu ees. Loe kindlasti ka esimest osa! Raske on alahinnata visuaalse sisu olemasolu tähtsust ja piltide kujundamise põhitõdesid. Seega tuleb asuda teostuse juurde. Kui sa [...]

  • Sotsiaalmeedia piltide kujundamise ABC osa 1

Sotsiaalmeedia piltide kujundamise ABC osa 1

9. veebr. 2020|

Sotsiaalmeedia piltide kujundamise ABC vol 1 Heal tänapäeva sotsiaalmeedia turundajal ja suurepärasel 1960ndate reklaamijal on palju sarnast. Reklaamiisa David Ogilvy oli tuntud sellega, et kulutas ebatavaliselt palju aega õige pealkirja leidmisele. Miks? Just seda [...]

  • Eestlaste internetikasutus

Suur uuring – eestlaste interneti ja sotsiaalmeedia kasutus aastal 2020

5. veebr. 2020|

Suur uuring – eestlaste interneti ja sotsiaalmeedia kasutus aastal 2020 Aasta aastal suureneb interneti osatähtsus inimeste igapäevaelus. Olgu see siis seotud töö või vaba ajaga, interneti kasutuse aeg ja sagedus on pidevas tõusujoones. Digimaailmast [...]

  • Internetiturundus Eestis 2020

Eksperdid ennustavad – aasta 2020 internetiturunduses vol3

4. veebr. 2020|

Eksperdid ennustavad - aasta 2020 internetiturunduses vol3   Ennustame edasi. Sarja kolmas artikkel sinu ees. Loe kindlasti ka esimest ja teist! Täna saavad sõna: Teet Torim Boost Yourself kaasasutaja ja tegevjuht Erkki Markus, Smaily asutaja [...]

  • Digiturundus aastal 2020

Eksperdid ennustavad – aasta 2020 internetiturunduses vol2

27. jaan. 2020|

Eksperdid ennustavad - aasta 2020 internetiturunduses vol2 Ennustame edasi. Sarja teine artikkel sinu ees. Loe kindlasti ka esimest! Andrus Kiisküla, Tallink Grupi digianalüütika äriarenduse juht Karl Mattias Õige, digimeedia strateeg, Initiative Mathis Bogens, turunduse [...]

  • Internetiturundus, sotsiaalmeediaturundus 2020

Eksperdid ennustavad – aasta 2020 internetiturunduses, 1 osa

20. jaan. 2020|

Eksperdid ennustavad - aasta 2020 internetiturunduses Juba kolmandat aastat järjest uurisin tuntud ja tunnustatud Eesti ekspertidelt, et millised on nende ennustused käesoleva aasta internetiturunduseks. Ilma pikema sissejuhatuseta toongi välja saadud vastused ja ennustused. Lõppu [...]

  • Kuidas kirjutada Facebooki reklaami

Kuidas kirjutada Facebooki reklaam, mis müüb?

13. jaan. 2020|

Kuidas kirjutada Facebooki reklaam, mis müüb? Hoolimata igasugu ennustustest, et Facebook on langustrendis ja keegi enam seal ju ei käi, ei saa mööda vaadata tõsiasjast, et see on siiski endiselt populaarseim sotsiaalmeediakanal eestlaste seas. [...]

  • Ettevõtte maine hoidmine sotsiaalmeedias

Ettevõtte maine hoidmine sotsiaalmeedias

11. dets. 2019|

Kuidas hoida oma ettevõtte mainet sotsiaalmeedias? Sooviksid kasvatada usaldust fännide ja jälgijate seas, vältida vigu sotsiaalmeedias? Suurfirmad kulutavad palju raha maine juhtimise strateegiaks. Neil on läbi mõeldud iga samm, et hoida oma ettevõte kuvand [...]

  • Emojid turunduses

Emojid turunduses – kasutada või ei?

17. nov. 2019|

Emojid turunduses – kasutada või ei? Emojid on olemas juba aastast 1999, kui Jaapani disainer Shigetaka Kurita tegi esimesed emoji mobiiltelefonidele, kuid massid ei võtnud neid täielikult omaks enne kui 2012. aastani, mil Apple [...]

  • UGC – user-generated content, kasutajate loodud sisu

Mis on UGC ja miks sa peaksid kasutama seda juba täna?

4. nov. 2019|

Mis on UGC ja miks sa peaksid kasutama seda juba täna? Alustame halva uudisega – sa ei ole oma firma parim müügimees. Vahet ei ole, kui palju koolitusi, motivatsiooniprogramme jms läbid, keegi sinu ettevõttest [...]

  • Eesti täiskasvanute sotsiaalmeedia kasutamise harjumused

Eesti täiskasvanute sotsiaalmeedia kasutamise harjumused

24. okt. 2019|

Eesti täiskasvanute sotsiaalmeedia kasutamise harjumused Eelmisel aastal uurisin Eesti kooliõpilaste sotsiaalmeedia käitumist. Selle aasta sügisel viisin läbi küsitluse, et teada saada, millised on täiskasvanud eestlaste sotsiaalmeedia harjumused. Uurisin nii sotsiaalmeedias viibimise aega kui ka [...]

Digiturundus e-poodidele

28. sept. 2019|

Digiturundus e-poodidele Osalesin nii kuulaja kui esinejana E-Kaubandusliidu hommikuseminaril. Taaskord teen ka teile lühikese konspekti teiste esinejate ettekannetest. Ise rääkisin muidu sel teemal, mida kirjutada sotsiaalmeediasse kui endal ideid ei ole. Erkki Markus, Smaily [...]

  • Impact Marketing Meetup 2019

IMPACT Marketing Meetup 2019

26. sept. 2019|

IMPACT Marketing Meetup 2019, #IMM2019 Osalesin IMPACT 80/20 Meetupil ja tegin päevast ka väikse kokkuvõtte, mida jagaksin nüüd ka teiega. See on üsna meelevaldne ülevaade sellest, mis minu äranägemist mööda esinejate kõnedest kõlama jäid. [...]

  • Pildipostitused sotsiaalmeediasse

Sotsiaalmeedia pildipostitused

23. sept. 2019|

Sotsiaalmeedia pildipostitused Eelmine kord jagasin ideid, mida postitada kirjaliku sisu poole pealt. Nüüd on järg pildipostituste käes.  

  • Sotsiaalmeedia sisuturundus

Sisuideed sotsiaalmeediasse

23. sept. 2019|

Sisuloome sotsiaalmeediasse Olen sulle kokku pannud hulga ideid, mida postitada sotsiaalmeediasse, kui ideid endal napib.

  • Eesti täiskasvanute sotsiaalmeedia kasutuse uuring

Eesti täiskasvanute sotsiaalmeedia kasutuse uuring

17. sept. 2019|

Eesti täiskasvanute sotsiaalmeedia kasutuse uuring Eelmisel sügisel viisin Eesti koolilaste seas läbi sotsiaalmeedia kasutuse uuringu. Sel aastal sooviksin aga vaadata ülejäänud vanuserühmade sotsiaalmeedia kasutuse harjumusi. Olen sulle väga tänulik, kui võtad need paar minutit, [...]

Milos_reklaam_300px_valge

Ideest teostuseni!

SUL ON HEA IDEE, MILLE TEOSTUSEKS VAJAD ABI?
MEIL ON LAHENDUSED!

Võta ühendust!
Go to Top